Winterberg en regen
Moderator:Beheerders
Ik wilde van het weekeind naar winterberg gaan maar omdat het daar al een week regend en het weekeind ook gaat regenen twijfel ik nu
Ben niet bang om nat teworden of onder de modder te komen maar het moet nog wel een beetje te rijden zijn
Zijn er mensen die enig idee hebben hoe winterberg er na een week regen altijd nog bij ligt
Blijven er geen hele grote plassen op de pacoursen staan of is de water afvoer wel goed geregeld
Zou mooi @#$% zijn als ik er helemaal voor niks heen rijd
Ben niet bang om nat teworden of onder de modder te komen maar het moet nog wel een beetje te rijden zijn
Zijn er mensen die enig idee hebben hoe winterberg er na een week regen altijd nog bij ligt
Blijven er geen hele grote plassen op de pacoursen staan of is de water afvoer wel goed geregeld
Zou mooi @#$% zijn als ik er helemaal voor niks heen rijd
- Pieter en zijn V10
Ik was gister nog geweest en het was weer een super dag
Er zijn maar een paar buitjes geweest van een paar minuten en de rest van de dag was het gewoon droog
Alles was goed en vrij droog behalve de downhill die was super modderig en glad
Heb de helft van de dag alleen maar downhill gereden om het en beetje onder de knie te krijgen op zon gladde baan
Ging dus ook de helft van de tijd op mijn bek ook al reed ik langzaam
maar dat heeft niemand gezien want het leek wel of ik gister de enige was die op de downhill reed
Het was wel echt super lache om op zo'n gladde baan te rijden dus ik ga vaker met regen
Er zijn maar een paar buitjes geweest van een paar minuten en de rest van de dag was het gewoon droog
Alles was goed en vrij droog behalve de downhill die was super modderig en glad
Heb de helft van de dag alleen maar downhill gereden om het en beetje onder de knie te krijgen op zon gladde baan
Ging dus ook de helft van de tijd op mijn bek ook al reed ik langzaam

Het was wel echt super lache om op zo'n gladde baan te rijden dus ik ga vaker met regen
- Pieter en zijn V10