Winterberg en regen

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
menace
Winterberg en regen

Bericht door menace » do jun 21, 2007 6:08 pm

Ik wilde van het weekeind naar winterberg gaan maar omdat het daar al een week regend en het weekeind ook gaat regenen twijfel ik nu
Ben niet bang om nat teworden of onder de modder te komen maar het moet nog wel een beetje te rijden zijn
Zijn er mensen die enig idee hebben hoe winterberg er na een week regen altijd nog bij ligt
Blijven er geen hele grote plassen op de pacoursen staan of is de water afvoer wel goed geregeld
Zou mooi @#$% zijn als ik er helemaal voor niks heen rijd

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do jun 21, 2007 6:59 pm

bwa, als t er niet regent droogt erg snel op. T Mag s ochtends nog onweren, tegen de namiddag si t okee.
Maar als t echt regent, zijn alle houten staketsels wat gladder. En laat dat nu net het neigste van winter zijn
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » do jun 21, 2007 9:02 pm

Blij dat ik glij, gewoon rijden en regenkleding aan. Ik vind het schittterend, ik ben er dit weekend ook.
Maar het word allemaal wat langzamer, en de northshore plankies glad. Maar dat geeft niks rijd toch alleen de dh.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"

jojo

Bericht door jojo » vr jun 22, 2007 7:23 am

Pieter en zijn V10 schreef:Blij dat ik glij, gewoon rijden en regenkleding aan. Ik vind het schittterend, ik ben er dit weekend ook.
Maar het word allemaal wat langzamer, en de northshore plankies glad. Maar dat geeft niks rijd toch alleen de dh.
copie that!
keybone collector!!!

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr jun 22, 2007 8:11 am

Wij zijner ook dit weekend 8) Weersvoorspelling was :
Zaterdag kans op regen
Zondag droog , winderig.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

menace

Bericht door menace » zo jun 24, 2007 1:45 pm

Ik was gister nog geweest en het was weer een super dag
Er zijn maar een paar buitjes geweest van een paar minuten en de rest van de dag was het gewoon droog
Alles was goed en vrij droog behalve de downhill die was super modderig en glad
Heb de helft van de dag alleen maar downhill gereden om het en beetje onder de knie te krijgen op zon gladde baan
Ging dus ook de helft van de tijd op mijn bek ook al reed ik langzaam :oops: maar dat heeft niemand gezien want het leek wel of ik gister de enige was die op de downhill reed
Het was wel echt super lache om op zo'n gladde baan te rijden dus ik ga vaker met regen

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » zo jun 24, 2007 7:54 pm

Gisteren was je zeker niet de enige

Joost (rond half 4), Kevin, Ollie De jean(kwam op het einde van de dag ) en ik (was er ook om half 4) waren er gister ook. Vandaag willingen gedaan met super weer..
its all about "being single, seeing double and jumping triples"

Plaats reactie