bikepark dortmund
Moderator:Beheerders
He wie kan mij vertellen hoe het is op dat bikepark(je)? in dortmund??
Is het wat?? kun je mij ook vertellen hoe ik er kom of in welk deel van de stad ik moet zoeken.Alvast bedankt
Is het wat?? kun je mij ook vertellen hoe ik er kom of in welk deel van de stad ik moet zoeken.Alvast bedankt
Re:bikepark dortmund
Heb van een bikepark in dortmund,iets instaan in een magazine:ik zal dit seffes op forum zetten k

dit bikepark is gebouwd op een afvalberg,genaamd de deusenberg(105meter hoog) in her ruhrgebied,het noemt : "EDG mountainbike arena Dortmund"in hte gebied dortmund-hafen ??? het project is wel nog in ontwikkeling en zou rond 2009 klaar zijn.het park bestaat uit een 1.4 km lange singletrack(zeer technis),downhillsectie met technisch bochtenwerk,biker-x=volwaardige 4cross!!(step-up,dubbels,kombochten,wasbord.....en een trainingsparcours, en het is 210km uit antwerpen en 195 vanuit Utrecht
ER IS WEL GEEN LIFT :-wel speciaale trappen voor bikes met een fietsgoot.
op de fotos zien de jumps etc er redelijk goed uit,als je niet te ver woont lijkt het mij best de moeite waard,maar wel maar voor 1dag
groeten:simon-ffc (en the joker
)
ps dit komt uit mountainbike plus nr 96 ;D
www.edg-mountainbike-arena.de
ER IS WEL GEEN LIFT :-wel speciaale trappen voor bikes met een fietsgoot.
op de fotos zien de jumps etc er redelijk goed uit,als je niet te ver woont lijkt het mij best de moeite waard,maar wel maar voor 1dag
groeten:simon-ffc (en the joker

ps dit komt uit mountainbike plus nr 96 ;D
www.edg-mountainbike-arena.de
welk parkje.....?
Hombruch
Boimke
EDG
Kohlen siepe
Dirt world
Wat wil je weten precies.....?
Hou anders 2xdbikez.com in de gaten , wij gaan bijna elke 4 wkn daar wel biken, op verschillende spots.... met een aantal locals daar.....
Chiel
Hombruch
Boimke
EDG
Kohlen siepe
Dirt world
Wat wil je weten precies.....?
Hou anders 2xdbikez.com in de gaten , wij gaan bijna elke 4 wkn daar wel biken, op verschillende spots.... met een aantal locals daar.....
Chiel
Ben er 1 keer geweest en kom er nooit meer.Te weing aan voor zo"n eind rijden(voor mij 160 km)Voor de hardtailers onder ons is het misschien wel een beetje fun.
In mountain bike magazine leek het mij wel een fijn bikeparkje maar inderdaad zo ver rijden voor toch eigelijk te weinig
En winterberg ligt niet veel verder en daar zijn liften ;D

Winterberg niet veel verder....?
Vanaf Amersfoort is Dortmund... ca 180 KM
en Winterberg..... ca 350 KM.....
toch bijna het dubbele..... ::)
Dortmund is prima te doen , een dagje....
Vanaf Amersfoort is Dortmund... ca 180 KM
toch bijna het dubbele..... ::)
Dortmund is prima te doen , een dagje....
Niet iedereen woont in Amersfoort ;DVanaf Amersfoort is Dortmund... ca 180 KM
Klopt.... maar voor iedereen , is winterberg toch echt een stuk verder.... aangezien je eerst langs Dortmund komt..... ::)
maar ja , ieder voor zich.....
maar ja , ieder voor zich.....
-
- Contacteer: