Re:Bad Wild Bad
Moderator:Beheerders
-
wij (een man of 5) willen deze zomer twee weken naar bad wild bad, ik heb de site al dikwijls bekeken. nu vraag ik persoonlijke ervaringen/ tips ivm naar daar reizen, daar verblijven,... we zijn ook van plan om een camionet te huren waar we gemakkelijk alles mee kunnen vervoeren.
Ik heb vorig jaar een week in todtnau gezeten wat daar niet zover af ligt.
Wij hadden daar zoeen ferienwoning (wat gewoon een appartementje is in een grote chalet waar meestal de eigenaars onder wonen) gehuurd met 4 man.
Die ferienwoningen zijn echt wel super goedkoop en hebben echt wel alles wat ge nodig hebt.
Camionet huren zou ik als ik jou was niet doen, kost zeer veel geld en ik heb er eerder ervaring mee gehad als je pech hebt in het buitenland dat je dat ongeloofelijk duur komt te staan ook al heb je de verzekering van de verhuurfirma...
die gasten vinden toch altijd wel iets waarom de verzekering dat niet dekt.
Wij hadden daar zoeen ferienwoning (wat gewoon een appartementje is in een grote chalet waar meestal de eigenaars onder wonen) gehuurd met 4 man.
Die ferienwoningen zijn echt wel super goedkoop en hebben echt wel alles wat ge nodig hebt.
Camionet huren zou ik als ik jou was niet doen, kost zeer veel geld en ik heb er eerder ervaring mee gehad als je pech hebt in het buitenland dat je dat ongeloofelijk duur komt te staan ook al heb je de verzekering van de verhuurfirma...
die gasten vinden toch altijd wel iets waarom de verzekering dat niet dekt.
-
is bad wild bad te bereiken met de trein?? hoe ver ligt todtnau daarvan?
ja, er is een treinstation, en Todtnau ligt er zo"n 150??? km vandaan?
Met de trein reizen is zonde van je tijd. kun je beter met de auto gaan...
Met de trein reizen is zonde van je tijd. kun je beter met de auto gaan...
-
tis een heel stuk met den TGV ik denk dat je sneller bent met de trein hoor