Re:Fort william
Moderator:Beheerders
-
We zijn van plan om na schotland af te reizen om ons daar af te beulen en hele dikke drops te gaan maken. Maar voor het zover is willen we wat info hebben, over de omgeving en campings en dat soort dingen. Websites e.d. zijn welkom. Hartelijk bedankt.
Groetjes 24 dude
Groetjes 24 dude
check :
off beat bikes
117 high street fort william
telefoon is 01397 704008
website is www.offbeatbikes.co.uk
tis de lokale bikeshop , ze geven u info over alles, en ze hebben enorm veel stukken en kennis.
eneuhm oooow jaaaaah ik was er :d (oke oke ni om te rijde)
off beat bikes
117 high street fort william
telefoon is 01397 704008
website is www.offbeatbikes.co.uk
tis de lokale bikeshop , ze geven u info over alles, en ze hebben enorm veel stukken en kennis.
eneuhm oooow jaaaaah ik was er :d (oke oke ni om te rijde)
- KillerPiet
Fiets is dacht ik met Hemelvaart daar geweest.
Hij kan je vast meer vertellen waar ie met zijne Diesel over van af gedropt is ;D
Hij kan je vast meer vertellen waar ie met zijne Diesel over van af gedropt is ;D
- KillerPiet
Heb nog mooi filmpje van de Fort William DH met helmet cam:
http://www.student.tue.nl/H/p.m.nagelma ... ullRun.wmv
http://www.student.tue.nl/H/p.m.nagelma ... ullRun.wmv
-
machtig.
Ik wou dat het al zover was.
die dh wordt nog leuk, op een toy 3. Wel met monster aan de voorkant ma het blijft interesant, kun je daar ook nog gebakjes huren.
Groenten
24 dude
die dh wordt nog leuk, op een toy 3. Wel met monster aan de voorkant ma het blijft interesant, kun je daar ook nog gebakjes huren.
Groenten
24 dude
- KillerPiet
24 dude oss schreef:
machtig.
Groenten
24 dude
Ha, dat weet ik niet maar groenten kun je daar vast gewoon kopen

Ik ben daar pas geweest, en de downhillbaan is echt een aanrader, maar waar ik je wel voor wil waarschuwen is dat je een dikke portomonee moet meebrengen. Een dagkaart kost je 17,50 pond en dat is zo"n 25 euro. Wij mochten pas met de bikes omhoog om half elf en voor het laatst moch je om 14.45 omhoog. Als je je best doet red je dan zo"n 7 keer. Ik kon gelukkig gratis reizen maar de reis ernaartoe is ook pittig. Dus wat de financiele kwestie betreft zal ik het je afraden. Op onze laatste dag stormde het zo hard dat we maar 2 maal naar boven mochten (er was iemand van de baan afgewaaid) maar een paar centen terug kregen we niet. Al met al hebben we het helemaal te gek gehad, maar ik ga er niet nog eens heen om te downhillen, gewoon te duur. Bij de lbs kun je bikes huren (big hit) weet niet meer wat dat kost maar neem van mij aan DUUR. Mede denk ik omdat het parcour een ware slijtageslag voor je bike is.
Verder over de baan, die is geweldig, de eerste rit best scarry maar als je je lijn vind is het een echte knalbaan. Als je toch besluit om te gaan wens ik je veel plezier, wat ongetwijfeld zal lukken als het weer je meezit. Wij hadden een volle week zonneschijn wat daar een unikum schijnt te zijn.
Wij stonde op de camping: Glen Nevis
Fort William PH33 6SX
Tel: 01397 -702191
En die was goed.
Verder over de baan, die is geweldig, de eerste rit best scarry maar als je je lijn vind is het een echte knalbaan. Als je toch besluit om te gaan wens ik je veel plezier, wat ongetwijfeld zal lukken als het weer je meezit. Wij hadden een volle week zonneschijn wat daar een unikum schijnt te zijn.
Wij stonde op de camping: Glen Nevis
Fort William PH33 6SX
Tel: 01397 -702191
En die was goed.
-
kom net van fort william af. hebben alleen 3 dagen niks anders dan regen gehad :"(.
http://www.reizennaarschotland.nl/html/boot.htm
Stuur deze mensen s een meeltje, zijn best aardig.
Denk dat Fort William te duur word om zomaar een weekendje te gaan biken, daarom heb ik besloten om voorlopig niet te gaan.
Stuur deze mensen s een meeltje, zijn best aardig.
Denk dat Fort William te duur word om zomaar een weekendje te gaan biken, daarom heb ik besloten om voorlopig niet te gaan.