afdalings parcour?
Moderator:Beheerders
weet er iemand enkele goede afdalingen in belgie zijn?
alvast bedankt
alvast bedankt
-
Re:afdalings parcour?
dan moet je mischien maar eens wat tourtochten doen in de ardennen,
ik vind dat daar wel ooit prachtige afdalingen zijn!
zoals vandaag is jalhay bijvoorbeeld! schittererende tocht gewoon
ik vind dat daar wel ooit prachtige afdalingen zijn!
zoals vandaag is jalhay bijvoorbeeld! schittererende tocht gewoon
Welke weet je al?
- King Zeus @ DirtE19
martijnie schreef:
alvast bedankt
Als je echte DH tracks bedoeld moet je in Namen,Coo, Bouillon, Spa, Mons,... zijn.
Voor de rest weet ik ni echt veel
kunt u mij dan de juiste plaats zeggen waar deze tracks liggen.King Zeus schreef:
[martijnie schreef:
alvast bedankt
Als je echte DH tracks bedoeld moet je in Namen,Coo, Bouillon, Spa, Mons,... zijn.
Voor de rest weet ik ni echt veel
alvast bedankt
Je zou ook zelf eerst wat zoekwerk kunnen doen en daarna nog vragen wat je niet weet.
Doe eens gek!
Doe eens gek!
Namen,Mons,enz...zijn grote steden om er zo maar naartoe te gaan als je niet een beetje de juiste plaatsen kent. ::)Ruud schreef:
Je zou ook zelf eerst wat zoekwerk kunnen doen en daarna nog vragen wat je niet weet.
Doe eens gek!
- King Zeus @ DirtE19
In Namen is het simpel! Rijd naar de citadel, rij de ganse citadel rond en beneden zal je ergens een spoor zien, dit is de track. Of rij gewoon naar boven en aan een groot wit huis, hotel,... is er een haagje waar het parcours start.
In Mons weet ik het niet zekers maar het is in Cuemes (deelgemeente) dan ergens op een straat is er een poort (middeleeuws uitziend) daar ga je door en volgt de weg, 1e rechts en je ziet een dikke tafel liggen ==> einde parcours.
De rest kan ik echt ni goe zeggen omda ik daar nog nooit ben gaan biken maar met me ouders op daguitstap en dan heb ik da parcour al wel gezien...
Khoop dak je geholpen heb!
Grtz King Zeus
In Mons weet ik het niet zekers maar het is in Cuemes (deelgemeente) dan ergens op een straat is er een poort (middeleeuws uitziend) daar ga je door en volgt de weg, 1e rechts en je ziet een dikke tafel liggen ==> einde parcours.
De rest kan ik echt ni goe zeggen omda ik daar nog nooit ben gaan biken maar met me ouders op daguitstap en dan heb ik da parcour al wel gezien...
Khoop dak je geholpen heb!

Grtz King Zeus
thanksKing Zeus schreef:
In Namen is het simpel! Rijd naar de citadel, rij de ganse citadel rond en beneden zal je ergens een spoor zien, dit is de track. Of rij gewoon naar boven en aan een groot wit huis, hotel,... is er een haagje waar het parcours start.
Khoop dak je geholpen heb!![]()
Grtz King Zeus
ik weet er enkele in de omgeving van la-roche(ardennen)liggen en dat is het zowat.Wortel schreef:
Welke weet je al?