Sweettrails Jam 2011: GAAT GEWOON DOOR!!!
Moderators:JJ, Beheerders
Laatst gewijzigd door sherlock op do aug 11, 2011 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kom zeker even langs om wat foto's schieten samen met het vrouwtje. Misschien kan ik daar ook wat tips krijgen zodat ik wel dirt jumps durf te nemen haha! Kan ik de chase eindelijk eens gebruiken waarvoor hij bedoelt is.
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
Er lijkt wat onduidelijkheid te zijn over het wel of niet doorgaan van de Jam aanstaande zaterdag. Dat kunnen we ons ook voorstellen met onze historie met nat weer, maar afgelopen voorjaar is er hard gewerkt aan de afwatering. Onder de trails ligt een netwerk van buizen die het overtollige water afvoeren naar de sloot. We hebben zelfs deze week nog kunnen rijden terwijl het een paar keer flink heeft geregend. Vrijdag en zaterdag worden volgens de voorspellingen goed dus.....
.....It's ON!!!!!
- We beginnen om 12.00, maar wil je eerder komen? Ook goed!! Wij zijn er al om 07.30
- Te winnen? Frames, banden, onderdelen, helmen, vrijkaartjes voor Snowworld, enz.
- Er is dit jaar een Snackkar met broodjes, patat, drinken, enzovoorts
- Er is weer een loterij met flinke prijzen.
- Na de Jam is er een BBQ bij Snowworld!! Niet gratis (€ 14.50 pp af te rekenen bij Snowworld) maar wel topkwaliteit en gezelligheid en daarna nog de mogelijkheid om het in de bar van Snowworld nog extra gezellig te maken.
We zien jullie aanstaande zaterdag!!!
.....It's ON!!!!!
- We beginnen om 12.00, maar wil je eerder komen? Ook goed!! Wij zijn er al om 07.30
- Te winnen? Frames, banden, onderdelen, helmen, vrijkaartjes voor Snowworld, enz.
- Er is dit jaar een Snackkar met broodjes, patat, drinken, enzovoorts
- Er is weer een loterij met flinke prijzen.
- Na de Jam is er een BBQ bij Snowworld!! Niet gratis (€ 14.50 pp af te rekenen bij Snowworld) maar wel topkwaliteit en gezelligheid en daarna nog de mogelijkheid om het in de bar van Snowworld nog extra gezellig te maken.
We zien jullie aanstaande zaterdag!!!
Omdat de firma Snackkar een dag van te voren plotseling heeft besloten de voorwaarden om te komen te veranderen zijn wij genoodzaakt geweest afscheid te nemen. Jammergenoeg hebben we dus geen Snackkar, maar het wordt niet mionder gezellig en we hebben altijd nog de BBQ aan het eind van de dag!!!
EDIT: Snackkar is wel zo sympatiek geweest om terug te bellen om een kleine vergoeding over te willen maken vanwege de gemaakte reclame. Zij zullen dus weer als sponsor toegevoegd worden.
EDIT: Snackkar is wel zo sympatiek geweest om terug te bellen om een kleine vergoeding over te willen maken vanwege de gemaakte reclame. Zij zullen dus weer als sponsor toegevoegd worden.
Ben zo stom geweest om de auto sleutels kwijt te raken. In plaats van de grotten van Han zal ik nu morgen op de fiets langsrijden
een geluk bij een ongeluk
haha

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit