Steinach

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
freeko
Steinach

Bericht door freeko » do aug 02, 2007 9:03 am

11 en 12 aug. is de DH in Steinach.Onderdeel van de IXS cup.Ik ben zowieso er bij.Benieuwd of er nog meer Nederlanders te vinden zijn.(behalve de vaste harde kern).Er zitten toch zoveel DH-ers op dit forum,ik zie ze alleen nooit ergens...

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » do aug 02, 2007 1:57 pm

zou wel willen maar kan helaas niet ben geblesseerd hoop misschien tabarz te kunnen rijden...helaas.

greatz degoe

Bernard

Re: Steinach

Bericht door Bernard » do aug 02, 2007 4:59 pm

freeko schreef:11 en 12 aug. is de DH in Steinach.Onderdeel van de IXS cup.Ik ben zowieso er bij.Benieuwd of er nog meer Nederlanders te vinden zijn.(behalve de vaste harde kern).Er zitten toch zoveel DH-ers op dit forum,ik zie ze alleen nooit ergens...
He Freeko,

Is dat wat dat parkoers?

En waar ligt steinach precies?

Gr Bernard

freeko

Bericht door freeko » do aug 02, 2007 5:13 pm

Hoe het parcours is weet ik niet,ben er nog niet eerder geweest.Het ligt in de buurt van Ilmenau.Is wel een eindje sturen(uurtje of 4)

Marklesss
Contacteer:

Bericht door Marklesss » di aug 07, 2007 10:37 pm

Koen en ik gaan niet, het is nog een redelijk eind rijden. Week erop in Tabarz wel van de partij

Trouwens Freeko, zag ik jou niet vorige week ergens in Winterberg rijden?
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::

freeko

Bericht door freeko » wo aug 08, 2007 8:40 am

Vorige week was ik ff een dagje in Winterberg om m'n Dhs ff te proberen.

Tabarz kan ik helaas niet,ben ik weer an het werk.Rittershausen wil ik er wel bij zijn.

Afgelopen Zaterdag ff in Willingen geweest.Zijn flink aan het bouwen daaro;geheel nieuwe kabelbaan,nieuwe gebouwen bij de toren.Het hele bos rond de startbult is ook verdwenen door de storm van afgelopen voorjaar.Konden de startbult alleen niet gebruiken doordat ze daar aan het bouwen zijn.

Plaats reactie