Steinach
Moderator:Beheerders
11 en 12 aug. is de DH in Steinach.Onderdeel van de IXS cup.Ik ben zowieso er bij.Benieuwd of er nog meer Nederlanders te vinden zijn.(behalve de vaste harde kern).Er zitten toch zoveel DH-ers op dit forum,ik zie ze alleen nooit ergens...
Re: Steinach
He Freeko,freeko schreef:11 en 12 aug. is de DH in Steinach.Onderdeel van de IXS cup.Ik ben zowieso er bij.Benieuwd of er nog meer Nederlanders te vinden zijn.(behalve de vaste harde kern).Er zitten toch zoveel DH-ers op dit forum,ik zie ze alleen nooit ergens...
Is dat wat dat parkoers?
En waar ligt steinach precies?
Gr Bernard
Vorige week was ik ff een dagje in Winterberg om m'n Dhs ff te proberen.
Tabarz kan ik helaas niet,ben ik weer an het werk.Rittershausen wil ik er wel bij zijn.
Afgelopen Zaterdag ff in Willingen geweest.Zijn flink aan het bouwen daaro;geheel nieuwe kabelbaan,nieuwe gebouwen bij de toren.Het hele bos rond de startbult is ook verdwenen door de storm van afgelopen voorjaar.Konden de startbult alleen niet gebruiken doordat ze daar aan het bouwen zijn.
Tabarz kan ik helaas niet,ben ik weer an het werk.Rittershausen wil ik er wel bij zijn.
Afgelopen Zaterdag ff in Willingen geweest.Zijn flink aan het bouwen daaro;geheel nieuwe kabelbaan,nieuwe gebouwen bij de toren.Het hele bos rond de startbult is ook verdwenen door de storm van afgelopen voorjaar.Konden de startbult alleen niet gebruiken doordat ze daar aan het bouwen zijn.