Problemen bij aanmelden voor IXS dh cup in winterberg.
Moderator:Beheerders
-
Ik probeer me al enkele weken aan te melden voor de IXS dh cup in winterberg.
Je kan je (zover ik weet) via 2 sites inschrijven nl: bij het dirtmasters festival zelf http://www.dirtmasters-festival.de/index.php?id=62 en op de IXS Dh cup site: http://www.ixsdownhillcup.com/registration.
Bij de dirtmasters site kan ik niet op de "anmelden" button klikken, terwijl die van de 4x het wel doet.
Als ik op de IXS site het registratie formulier invul en ik klik onderaan op "anmelden" dan krijg ik een pagina met: "404 not found".
Heb al bij beide gevallen contact proberen op te nemen maar bij de 1 krijg ik nooit antwoord en de ander geeft een foutmelding als ik het emailformulier verstuur.
Heeft er iemand ook met deze problemen te maken gehad??
Mvgr
Jooost.
Je kan je (zover ik weet) via 2 sites inschrijven nl: bij het dirtmasters festival zelf http://www.dirtmasters-festival.de/index.php?id=62 en op de IXS Dh cup site: http://www.ixsdownhillcup.com/registration.
Bij de dirtmasters site kan ik niet op de "anmelden" button klikken, terwijl die van de 4x het wel doet.
Als ik op de IXS site het registratie formulier invul en ik klik onderaan op "anmelden" dan krijg ik een pagina met: "404 not found".
Heb al bij beide gevallen contact proberen op te nemen maar bij de 1 krijg ik nooit antwoord en de ander geeft een foutmelding als ik het emailformulier verstuur.
Heeft er iemand ook met deze problemen te maken gehad??
Mvgr
Jooost.
"I am not totally useless, I can always be a bad example!"
-
-
Als je mijn topic leest zie je dat ik hem op 12 maart heb geplaatst.
Toen kon je je dus nog niet inschrijven, gelukkig was er iemand (degoe) die mij er op wees dat je je pas 8 weken van tevoren kon inschrijven. Dit heb ik inmiddels dan ook al lang en breed gedaan.
Dus check eerst ff de datum voor je reageert.
Je had by the way al kunnen zien dat ik het gesnapt had

Toen kon je je dus nog niet inschrijven, gelukkig was er iemand (degoe) die mij er op wees dat je je pas 8 weken van tevoren kon inschrijven. Dit heb ik inmiddels dan ook al lang en breed gedaan.

"I am not totally useless, I can always be a bad example!"
-
Is het al gelukt? (die inschrijving?)Stiefmeister schreef:Als je mijn topic leest zie je dat ik hem op 12 maart heb geplaatst.
-
- KillerPiet
Dan heb je mazzel, de inschrijving voor de DH was nk in 2 dagen al vol, ik was eerst te vroeg en vervolgens te laatStiefmeister schreef:Ja!
Gelukkig wel sinds vorige week zitten de hobbyklassen vol.
Je kan je alleen nog aanmelden als je een licentie hebt, die klassen hebben nog plek.

Wheels of Speed (Willingen) is gelukkig wel gelukt

Weet iemand of Willingen al weer berijdbaar is inmiddels? Ik wil toch wel graag een keer trainen voor de race.
- Pieter en zijn V10
willingen zijn ze geloof ik pas net mee begonnen. (meen 8 mei)
Was er 2 weken geleden, de bomen zijn van de baan, maar daar is het ook mee gezegd. alle afzetlinten waren weg en alle valkussens ook (zijn ook minder bomen om tegen aan te vallen).
De track was in slechte staat, met name in de buurt van de roadgap, bovenin kon je lekker doorstampen tot aan de strobaalgap.
Ik ga er volgende week zaterdag denk ik nog even rijden.
Was er 2 weken geleden, de bomen zijn van de baan, maar daar is het ook mee gezegd. alle afzetlinten waren weg en alle valkussens ook (zijn ook minder bomen om tegen aan te vallen).
De track was in slechte staat, met name in de buurt van de roadgap, bovenin kon je lekker doorstampen tot aan de strobaalgap.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Ik ga zaterdag 19-05 ook naar Willingen even testen met de Demo.Pieter en zijn V10 schreef:willingen zijn ze geloof ik pas net mee begonnen. (meen 8 mei)
Zat te denken om in de ochtend naar Willingen te gaan en dan in de middag nog even te gaan kijken bij de IXS in Winterberg
- Pieter en zijn V10
Ik ben er zo tegen 10:00 > nog niet boven danPieter en zijn V10 schreef:owk
Nou dan zie ik je wel op de track, ik rijd op een grijze V10.
Dus zie ik je zaterdag wel. probeer wel rond een uur of 11 boven te zijn.

Mijn Demo9 is zwart met gele Deemaxen en ik heb een Freelander bij me (Land Rover).
Laten we hopen dat de baan goed te berijden is en dat het niet druk is, maar dat zal wel niet met de IXS aan de andere kant vd berg

- KillerPiet