Megavalanche 2006
Moderator:Beheerders
-
80 euro is alles inclusief (excl.adm.kosten). Op een gegeven moment kun je aangeven of je wel of geen licentie hebt. Daar heb ik uiteraard nee ingevuld. iets verder naar onder staat dan echter weer een (verplicht) veld waarin volgens mij staat dat je een licentie meebrengt of je Carte Club Avalanche kunt tonen. Bij dit veld heb je geen keuze tussen ja of nee dus dat word automatisch ja. Het zou natuurlijk kunnen dat je daar een Carte Club Avalanche krijgt of dat je die nog opgestuurd krijgt.
Misschien kan een van de mensen die hem vorig jaar gereden hebben hier antwoord op geven?
Misschien kan een van de mensen die hem vorig jaar gereden hebben hier antwoord op geven?
• I would like to register in class "Stock"( Sprint Avalanche Race)Santa Cruz schreef:80 euro is alles inclusief (excl.adm.kosten). Op een gegeven moment kun je aangeven of je wel of geen licentie hebt. Daar heb ik uiteraard nee ingevuld. iets verder naar onder staat dan echter weer een (verplicht) veld waarin volgens mij staat dat je een licentie meebrengt of je Carte Club Avalanche kunt tonen. Bij dit veld heb je geen keuze tussen ja of nee dus dat word automatisch ja. Het zou natuurlijk kunnen dat je daar een Carte Club Avalanche krijgt of dat je die nog opgestuurd krijgt.
If you answer YES, please indicate your MTB model behind
Wat heb je daar op geantwoord?
Als ik ja invul moet ik een hele lijst met dingen invullen zoals lictenties, team naam etc... Niet doen lijkt me?
Dit is wat ik dan invullen moet:
• National Cyclism Association licence number
• Club/Team's name
• MTB Brand
• MTB Year
Eerste twee weet ik niet wat ik daar nu moet invullen...
Misschien heb ik uit dit rijtje de verkeerde uitgezocht?
Ik dacht gewoon de eerste van 80, toch?
Complete Contest Package (Sprint +Méga + Lift pass)
Contest Package (Avalanche + Méga + Lift Thursday/Sunday)
Méga Private Test(Thursday/Sunday) Licence/Club Card
Méga Private Tests ( Thursday/Sunday) NO Licence
Méga + Weekly Lift pass- Licencee FFC/UCI - Club Card
Méga + Weekly Lift Pass - No Licence and others licences
Méga ( Friday/Sunday) Licencee FFC/UCI - Club Card
Méga (Friday/Sunday) No Licence and others licences
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
Dit heb ik gedaan:
Class stock: yes
• National Cyclism Association licence number non
• Club/Team's name non
• MTB Brand Santa Cruz
• MTB Year 2003
ik heb ook de eerste van het rijtje uitgekozen, 80 euri en daar komt nog een euro of 4 administratiekosten bij.
Snap niet waarom er geen Engels inschrijfformulier bestaat overigens, chauvinistische Fransen.
Class stock: yes
• National Cyclism Association licence number non
• Club/Team's name non
• MTB Brand Santa Cruz
• MTB Year 2003
ik heb ook de eerste van het rijtje uitgekozen, 80 euri en daar komt nog een euro of 4 administratiekosten bij.
Snap niet waarom er geen Engels inschrijfformulier bestaat overigens, chauvinistische Fransen.
- Steel Farmer
- Contacteer:
Als je enkel de megavalanche wil rijden en geen licentie hebt moet je het pakket Méga + Weekly Lift Pass - No Licence and others licences nemen. Hoewel ik geloof dat ze het vorig jaar allemaal anders noemden. Als je de eerste neemt schrijf je je ook in voor de sprint avalanche (wat dat ook mag zijn).
-
-
Opwarmertje en even doorklikken
-
- Contacteer: