MEGAVALANCHE 2009 - wie gaat er mee met mij/ons

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sepp
MEGAVALANCHE 2009 - wie gaat er mee met mij/ons

Bericht door Sepp » do mei 28, 2009 7:59 am

Ben nog op zoek, om het avontuur niet alleen aan te hoven gaan - Busje huren, en een appartement in Alpe d' Huez.
Was afgelopen jaar met een groepje van vijf, maar die gaan dit jaar niet meer.
Geef de voorkeur aan meerdere mensen, want met z'n tween ben je gauw alleen, als het tempo niet klikt.

Laat maar weten als je interesse en geen last van hoogtevrees hebt. ;)

Vertrek: het weekend voor de wedstrijd...dus iets van 4 of 5 juni.

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jul 13, 2009 6:56 pm

Hey Sepp,

Na und?

Is je Trek Sessions 8 nog heel?

Bonjour de MEGA ißt ja sehr très dure!

Sepp

Bericht door Sepp » ma jul 13, 2009 8:05 pm

Ha, die is zeker nog heel - heb hem niet gebruikt...de Remedy darentegen heeft wel wat krassen en deukjes opgelopen...net zoals ik :D

Was een geslaagd weekje - met alles erbij - bvbld. helicoptertransport voor twee van onze vrienden...foto's zullen hopenlijk over goed twee weken beschikbaar zijn.

Chiel

Bericht door Chiel » ma jul 13, 2009 8:45 pm

Joe made it.... :)

T
Contacteer:

Bericht door T » di jul 14, 2009 12:17 am

Sepp schreef:Ha, die is zeker nog heel - heb hem niet gebruikt...de Remedy darentegen heeft wel wat krassen en deukjes opgelopen...net zoals ik :D

Was een geslaagd weekje - met alles erbij - bvbld. helicoptertransport voor twee van onze vrienden...foto's zullen hopenlijk over goed twee weken beschikbaar zijn.
holy lekker dan weer! maar wel fun gehad dus!

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di jul 14, 2009 7:04 am

2xdbikeZ Chiel schreef:Joe made it.... :)
Jij niet? Ik zag je naast mij op de lijst staan aangezien onze achternemen beiden op Van B..... beginnen. Ben je niet gegaan?

Was wel f@#%king zwaar. En we hadden even de tijd verkeerd begrepen voor de start van de Infinity 1. Wij stonden om 12 uur boven :oops: Hoeveel te laat kan je zijn als zelfs de pistebully al over de gletscher is geweest :cry:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sepp

Bericht door Sepp » di jul 14, 2009 8:24 am

yes, I made it...I killed my rear derailleur plus cables...or actually someone else made that... dus nooit ten val komen op het gletsjerstuk, want dan rijden de mensen achter je gewoon over je hoofd heen (zoals in mijn geval). :D

De heele week was super geslaagd, de race zelf een stuk minder, maar daar komen zo veel dingen bij kijken, dat je het messtal niet in je eigen handen hebt.
Helaas is Stefan wel langer buiten gevecht, met een onderarm breuk/pols uit de kom.

Ik heb zelf heel wat schaafwonden, kneusingen, blauwe plekken - dus alles wat je nodig om leuk te kunnen nagenieten.

Sepp

Bericht door Sepp » di jul 14, 2009 8:29 am

zeg, heb ik iets verkeerd begrepen bij die foto's van Breton? Het gewoone email bestand kost 22,- per stuk? Vind ik wel een beetje van de gekke...

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di jul 14, 2009 8:37 am

Dat komt omdat je dan de rechten afkoopt van die foto. Is vaker zo.

Chiel

Bericht door Chiel » di jul 14, 2009 9:54 pm

Hey Ilja,

been there, seen it, done that :) was zekers vet heftig.....zoals je al las, van onze groep is 33,3 % afgevoerd met de Heli...!!
Ik mocht aantreden voor de Promo, dus met massastart..... wow... maar ging me beter af als de Kwali, met zekers 4 valpartijen...
Afbeelding

Plaats reactie