ixs homepage weer online en geupdate
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
Tja zoals de text al zegt ,de ixs homepage is weer online en met de nieuwe data staan er voor dit seizoen.
www.ixsdownhillcup.com
groeten degoe.
www.ixsdownhillcup.com
groeten degoe.
-
waar zie je dat staan,bij Anmeldung klikken en je kunt je inschrijven.Ik heb me al ingeschreven en betaald.Djamgils schreef:en alweer gesloten, voor de hobby klasse althans.
http://www.ixsdownhillcup.com/registrat ... -schritt-1
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk?
mijn inschrijfnummer begint met 0313 wil dat zeggen dat ik nr 313 ben die zich aanmeld?
beetje jammer dat het zo snel vol zit.
ook een beetje jammer dat ze niet duidelijk van te voren aangeven wanneer de inschrijving begint. Er stond 8 weken, maar of ik kan niet tellen of we zitten nu toch echt op 7 weken voor de wedstrijd. Ik was sochtend om 930 al vertrokken om te gaan fietsen en kwam pas om 6 uur weer thuis. beetje jammer dat een fanatieke fietser hierdoor geen kans heeft om met een wedstrijd mee te doen.
mijn inschrijfnummer begint met 0313 wil dat zeggen dat ik nr 313 ben die zich aanmeld?
ook een beetje jammer dat ze niet duidelijk van te voren aangeven wanneer de inschrijving begint. Er stond 8 weken, maar of ik kan niet tellen of we zitten nu toch echt op 7 weken voor de wedstrijd. Ik was sochtend om 930 al vertrokken om te gaan fietsen en kwam pas om 6 uur weer thuis. beetje jammer dat een fanatieke fietser hierdoor geen kans heeft om met een wedstrijd mee te doen.
Sinds een paar jaar word er gewerkt met een deelnemers maximum van 500 inschrijvingen.Djamgils schreef:hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk?
De shuttles kunnen het anders gewoonweg niet aan en dat ligt niet aan t gebrek aan shuttles...
500 is een mooi aantal want anders krijg je echt veel te lange wachtrijen.
SlapHappy
Daar zit wat in...kevinv10 schreef: Sinds een paar jaar word er gewerkt met een deelnemers maximum van 500 inschrijvingen.
De shuttles kunnen het anders gewoonweg niet aan en dat ligt niet aan t gebrek aan shuttles...
500 is een mooi aantal want anders krijg je echt veel te lange wachtrijen.
En dit jaar is het zowiezo hetzelfde max. aantal deelnemers?
Dit en dat.