mountainbike kleding
Moderator:Beheerders
Kan mountainbike kleding eigenlijk in de was droger???
gaat het dan krimpen ???
gaat het ook krimpen als je het in de droger doet met een koude lucht droog programma?
gaat het dan krimpen ???
gaat het ook krimpen als je het in de droger doet met een koude lucht droog programma?
-
- Contacteer:
Re:mountainbike kleding
licht eraan welk materiaal.
- Sir Rides a Lot
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
Hier heb ik eerst ook over getwijfeld. Maar tot nu toe alles goed uit de wasmachine+droger gehaald. Alleen fietshandschoenen zou ik er niet indoen.
ik weet niet wat je draagt maar hier een was tip van uw vriendelijke mede mens.
wanneer je lycra draagt, dus het meest voorkomende materiaal voor strakke wielerkleding, dan is in principe wassen op 30 graden en daarna centrifugeren het beste voor de kleding, ik hang de kleding daarna op aan het droog rek (wel even de toppen op zij hangen
)en dan zijn ze met een paar uur helemaal droog waarom niet ion de droger, de droger maakt een einde aan het elastaan en daar mee dus oo een einde aan de strakke passing!beter van niet dus!
vort op nr ut machine
wanneer je lycra draagt, dus het meest voorkomende materiaal voor strakke wielerkleding, dan is in principe wassen op 30 graden en daarna centrifugeren het beste voor de kleding, ik hang de kleding daarna op aan het droog rek (wel even de toppen op zij hangen

vort op nr ut machine
-
precies.
En broeken/beenstukken was ik altijd in een dichte kussensloop, anders sloop je de naden nogal snel...
Groet, Lars
En broeken/beenstukken was ik altijd in een dichte kussensloop, anders sloop je de naden nogal snel...
Groet, Lars
-
Dat is een goeie tip, dank je, die kende ik nog niet.

Bedankt voor jullie informatie
wassen jullie je kleren, bah