welke bovenlichaam bescherming
Moderator:Beheerders
-
Even een rond vraagje,
ik ben inmiddels 32, woon nu vlakbij bij bergsehoek
3 min fietsen en zal daar veel op dirt baan gaan rijden.
maar nu komt het ik heb namelijk een verantwoordelijke baan en mijn baas zit er echt niet op te wachten dat ik elke keer na het weekend in de kreukels lig of erger( ik ken mezelf een beetje, word snel overmoedig).
Nou wil ik weten welke bescherming doet ze werk goed zonder al te veel last te hebben van de warmte.
welke is prettiiger harde plastic body armers of bijvoorbeeld pressure suit
ik zat zelf te denken aan 661 Straight Jacket
Super Lightweight chest & back protection. en dan kan je het aanvullen met evt elleboog bescherming.
( dit is een soort "hesje" wat je aantrekt maar houdt je armen en de zijkant van je lichaam vrij)
Want ik heb het idee dat die volledige bescherming veeeeeeeel te warm is let me know
ik ben inmiddels 32, woon nu vlakbij bij bergsehoek
3 min fietsen en zal daar veel op dirt baan gaan rijden.
maar nu komt het ik heb namelijk een verantwoordelijke baan en mijn baas zit er echt niet op te wachten dat ik elke keer na het weekend in de kreukels lig of erger( ik ken mezelf een beetje, word snel overmoedig).
Nou wil ik weten welke bescherming doet ze werk goed zonder al te veel last te hebben van de warmte.
welke is prettiiger harde plastic body armers of bijvoorbeeld pressure suit
ik zat zelf te denken aan 661 Straight Jacket
Super Lightweight chest & back protection. en dan kan je het aanvullen met evt elleboog bescherming.
( dit is een soort "hesje" wat je aantrekt maar houdt je armen en de zijkant van je lichaam vrij)
Want ik heb het idee dat die volledige bescherming veeeeeeeel te warm is let me know
-
Re:welke bovenlichaam bescherming
DAINESE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dainese all the way, toch voor bovenlichaam, beenbescherming van 661.
Grtz
Animine
Grtz
Animine
Als je het geld ervoor hebt, is een full bodysuit van Dainese echt wel ok, zeker niet te warm.
-
661 presure suit bevalt mij erg goed, stuk goedkoper als Dainese, verder zou de Rockgardn ook wel goed zijn.
Animine schreef:
Dainese all the way, toch voor bovenlichaam, beenbescherming van 661.
Grtz
Animine
Hetzelde...
Grtz
Tbx
- Gran Torino
- Contacteer:
Als je erg veel geld over de balk wil gooien Dainese.
Persoonlijk vind ik het zijn geld niet waard ,ze scheuren namelijk vrij snel kapot, ik heb dezeSugawear safety jacket besteld ,is betaalbaar , alleen moet je nog wel een broek met bescherming erbij kopen, enne knie/scheenbeschermers met scharnierend gedeelte anders kruipen de elastieken in je knieholte en dat gaat behoorlijk irriteren....
Ik heb m sinds een paar weken in bezit:
http://www.bike-mailorder.de/catalog/pr ... ts_id=2388
betaalbaar en mooi ik vind het persoonlijk ook mooier als dat nieuwe trendy wit van dainesse..
Maar goed iedereen heeft een persoonlijke smaak he...................... ;D ;D ;D
Persoonlijk vind ik het zijn geld niet waard ,ze scheuren namelijk vrij snel kapot, ik heb dezeSugawear safety jacket besteld ,is betaalbaar , alleen moet je nog wel een broek met bescherming erbij kopen, enne knie/scheenbeschermers met scharnierend gedeelte anders kruipen de elastieken in je knieholte en dat gaat behoorlijk irriteren....
Ik heb m sinds een paar weken in bezit:
http://www.bike-mailorder.de/catalog/pr ... ts_id=2388
betaalbaar en mooi ik vind het persoonlijk ook mooier als dat nieuwe trendy wit van dainesse..
Maar goed iedereen heeft een persoonlijke smaak he...................... ;D ;D ;D
- Gran Torino
- Contacteer:
Wasda dainesse? Yoghurtmerk ofzo? ;D ;D ;D ;D
ik heb nog wel een straight jacket voor je.
Ik heb m"n Dainese toch al een jaar of 3 en is nog in perfecte staat, het is maar net hoe je je spullen onderhoud...
grtz
Animine
grtz
Animine
Idd er zijn zoveel andere merken die ook hele goeie kwaliteit afleveren voor een veel schappelijkere prijs, dat je echt geen 2oo zoveel euro"s hoeft uit te geven aan een bovenlichaambescherming.
Die Sugawear had ik ook op het oog. Of die Straight jacket van aab.
Daarover heb ik je gemailt aab.
Die Sugawear had ik ook op het oog. Of die Straight jacket van aab.
Daarover heb ik je gemailt aab.
http://www.chainreactioncycles.com//Ima ... l/7088.jpg
iets meer dan 86 euro. Geen ervaring mee, maar als je een beperkt budget hebt, lijkt me dit wel het overwegen waard.
iets meer dan 86 euro. Geen ervaring mee, maar als je een beperkt budget hebt, lijkt me dit wel het overwegen waard.
-
heren bedankt ik ben weer wat wijzer geworden
nou ja ????
nou komt het probleem die dingen ken je nooit passen want ik ken geen winkels waar ze ze hebben hangen
ik ben 191 en slank cq normaal postuur
welke maat raden jullie aan.
nou ja ????
nou komt het probleem die dingen ken je nooit passen want ik ken geen winkels waar ze ze hebben hangen
-
Bike2build (Vlaardingen) heeft misschien wel wat liggen, of anders Dirt-Online (Amsterdam). Dan kun je iig even passen, en dat vind ik toch altijd wel belangrijk bij protectie. Ik zelf heb nu 2x protectie via internet gekocht en beide bevielen me toch niet zo goed. M"n presure suit heb ik dan ook eerst gepast (bij ABC fiets in Wilrijk, Antwerpen).werkeloosje schreef: heren bedankt ik ben weer wat wijzer geworden
nou ja ????
Een hennig schoon Troy Lee Designs jerseyke natuurlijk... met long sleeves! ::)
een oud kogelvrijvest op de kop tikken,
doe ik binnekort ook, is een prima alternatief voor een Pouper als ik. Dit wel zonder de extra kevlar paddin, die is te zwaar en veelste duur. Zonder die padding zijn die vesten ""stabproof"" dus sterk zat voor een chrash en padding zat!! Dit gecombineerd met een oude militaire padding broek en je bent voor 100 eurie klaar
doe ik binnekort ook, is een prima alternatief voor een Pouper als ik. Dit wel zonder de extra kevlar paddin, die is te zwaar en veelste duur. Zonder die padding zijn die vesten ""stabproof"" dus sterk zat voor een chrash en padding zat!! Dit gecombineerd met een oude militaire padding broek en je bent voor 100 eurie klaar