Fiets kleding
Moderator:Beheerders
Hey,
Ik heb een vraag; weet iemand een site waar ik kleding zou kunnen kopen van bijv. Fox, Raceface etc. Als trotse biker zou ik van deze merken wel een shirt van willen hebben. Aangezien dat op de site van bike2build ook niet veel staat weet ik effe niet waar ik zo gauw zou moeten zoeken dus...
Ooh ja, als het kan een nederlandse site waar je bijv. met de Rabobank kan betalen !!
Alvast bedankt,
Deefke ;D
Ik heb een vraag; weet iemand een site waar ik kleding zou kunnen kopen van bijv. Fox, Raceface etc. Als trotse biker zou ik van deze merken wel een shirt van willen hebben. Aangezien dat op de site van bike2build ook niet veel staat weet ik effe niet waar ik zo gauw zou moeten zoeken dus...
Ooh ja, als het kan een nederlandse site waar je bijv. met de Rabobank kan betalen !!
Alvast bedankt,
Deefke ;D
-
- Contacteer:
Re:Fiets kleding
je kan ook gewoon naar een winkel toegaan...
Probeer de sitesponsor es....
www.mtbikers.com --> baracuda
heeft wel mooie kleding (zal je wel niet met de rabobank kunnen kopen
)

Loeky schreef:
www.mtbikers.com --> baracudaheeft wel mooie kleding (zal je wel niet met de rabobank kunnen kopen
)
Tenzij je pint in de winkel, dan weer wel ;D
www.hibike.de
www.barracuda.be
en probeer google eens, of via links op dirty-pages zoeken op online winkels...
www.barracuda.be
en probeer google eens, of via links op dirty-pages zoeken op online winkels...
Hey,
Dank jullie wel !!!!! Als er meer websites zijn dan laat het me maar weten ;D
Deefke
Dank jullie wel !!!!! Als er meer websites zijn dan laat het me maar weten ;D
Deefke

Hoi,
Heb je wel eens van maten en pasvorm gehoort?
mvg,
Subbie
mvg,
Subbie
subbie schreef:
Hoi,
mvg,
Subbie
heb jij wel eens gehoord van "zolang het maar niet te klein is..."?
te groot is ook niet alles, dan zakt het van je reet af als je aan het fietsen bent
hij heeft het over een shirt....
GTLTS schreef:
hij heeft het over een shirt....
oeps niet gezien, maar als je shirt veel te groot is kan ie ook aan je zadel blijven hangen :P
Hey,
Zijn er nog meerdere sites ??? Want ik zag dat op die Duitse site ( zie boven ) mooie kleding stond maar daar moet je dan weer betalen met een creditcard dus... Ik zoek dus een site ( Nederlands ) waar ik in iedere geval kan betalen met de Rabobank !!!!
Ik hoor het wel,
Deefke
Zijn er nog meerdere sites ??? Want ik zag dat op die Duitse site ( zie boven ) mooie kleding stond maar daar moet je dan weer betalen met een creditcard dus... Ik zoek dus een site ( Nederlands ) waar ik in iedere geval kan betalen met de Rabobank !!!!
Ik hoor het wel,
Deefke