troy lee design
Moderator:Beheerders
Het feit dat je je helm eigenlijk moet vervangen na een crash is voor mij reden genoeg om geen honderden euro's in zon ding te steken voor een leuk printje. Pasmaat en kwaliteit krijg je ook voor veel minder euro's. Daarnaast vind ik persoonlijk TLD lelijk op sommige na, maar daar zal ik wel een van de weinige van zijn. Ik vind ze eerder aandacht trekkend dan spectaculair mooi. Maar dat is weer een ander verhaal.
Er is een bepaalde standaard van keurmerken en met een HJC, AGV of Azonic helm ga je echt niet eerder dood. Ik ga liever gerust op mijn plaat met zowel mijn fiets als mijn helm als dat ik dingen liever niet doe omdat ik anders financieel weer slecht uit het bikepark vandaan kom.
Er is een bepaalde standaard van keurmerken en met een HJC, AGV of Azonic helm ga je echt niet eerder dood. Ik ga liever gerust op mijn plaat met zowel mijn fiets als mijn helm als dat ik dingen liever niet doe omdat ik anders financieel weer slecht uit het bikepark vandaan kom.
mmm,ik vind idd ook maar 2 of 3 modellen van TLD mooi. Een TLD is eerder van het is duur dus is het goed,cool ,vet....of whatever.
en ze zijn idd verschrikkelijk duur, een goede helm heb je tussen 80-120 euros. maar heeft TLD geen "crash replacement policy"dan?
en ze zijn idd verschrikkelijk duur, een goede helm heb je tussen 80-120 euros. maar heeft TLD geen "crash replacement policy"dan?
t was maar om te lachenTHE en OGK maken ook helmen die heel erg op de tld trekken, wa kost die THE, de ogk kost bijna tzelfde als een tld

- Steel Farmer
- Contacteer:
Mensen koop gewoon een mx helm. Die zijn echt wel sterker gezien de snelheden bij mx hoger liggen en dus de lat voor goedgekeurde helmen hoger licht. Ik had mijn helm voor 75 euro, goedgekeurd voor wedstrijden mx. Ok, mischien niet de mooiste maar als ik op me bek ben gegaan kan ik em wel vervangen zonder een lening af te sluiten. En dat extra gewicht valt ook best mee. Train ik me nekspieren ook wel mee in de sportschool.
Gewoon een fiber TLD D2!
Of een overjarige carbon TLD D2, bijv. bij onebicycles.com
D2 Carbon met witte vlammen voor € 300,-
Een MX helm?
No-Way Rey... zo'n lelijke Fox zeker 'be like Ricky Carmicheal'!
Muha
Ieder voor zich... en naar ieders portemonee.
Troy Lee Designs; for the World Fastest Racers! dat zegt genoeg!
Of een overjarige carbon TLD D2, bijv. bij onebicycles.com
D2 Carbon met witte vlammen voor € 300,-
Een MX helm?
No-Way Rey... zo'n lelijke Fox zeker 'be like Ricky Carmicheal'!
Muha
Ieder voor zich... en naar ieders portemonee.
Troy Lee Designs; for the World Fastest Racers! dat zegt genoeg!

RIDERS READY?
ik heb er zo 1:

heb nog nooit iets beters aangehad
-> Dainese D-raptor
ik werk in een moto-zaak en verkoop MX helmen, deze starten (zonder koopjes of acties) vanaf €129.
voor deze prijs heb je dus een Airoh (sponsor Smets):

check anders www.rad.be

heb nog nooit iets beters aangehad
-> Dainese D-raptor
ik werk in een moto-zaak en verkoop MX helmen, deze starten (zonder koopjes of acties) vanaf €129.
voor deze prijs heb je dus een Airoh (sponsor Smets):

check anders www.rad.be