Graag even jullie advies / tips,
Ik wil nieuwe schoenen halen waar ik zowel mee op platform als spd pedalen (Shimano M545) kan rijden. Mn de grip als ik zonder spd rijd is van belang aangezien KillerPiet bijvoorbeeld met zijn specialized sawpit 05 te weinig grip heeft.,..
Verder zoek ik een goede goggle.
Iemand tips / suggesties?
thks ;D
Welke schoenen / bril
Moderator:Beheerders
Re:Welke schoenen / bril
He Roel.. ik heb al een tijdje deze gebruikt --> http://www.bicycling.com/gear/review/0, ... ily_id=137 en die zitten echt heel goed, en bieden heel veel grip voor het gebruik met platform pedalen.
Een paar jaar eigenlijk al, en je kan er ook plaatjes onder zetten. D8 ze nog stonden bij V-boxtel in Galder voor 49 euro ofzo.
En een goggle zoals deze:
Oakley O-frame met snowberry /persimmon lensen.
Is dubbel uitgevoerd voor voorkomen van beslaan, is eigenlijk een snowboard goggle. Maar die doet ook heel goed voor mee te biken. Lens geeft goed contrast en is en fijn voor tijdens het biken.
Een paar jaar eigenlijk al, en je kan er ook plaatjes onder zetten. D8 ze nog stonden bij V-boxtel in Galder voor 49 euro ofzo.
En een goggle zoals deze:

Is dubbel uitgevoerd voor voorkomen van beslaan, is eigenlijk een snowboard goggle. Maar die doet ook heel goed voor mee te biken. Lens geeft goed contrast en is en fijn voor tijdens het biken.
check anders downtown heb je nu 2 paar schoenen voor 85 euro
-
thanks both...crash...kun je iets specifieker zijn?
Laatst een goggle bij de perry gehaald, koste iets van 25 euro. zit prima.