ontwerp bikekleding

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
deijss
ontwerp bikekleding

Bericht door deijss » di nov 23, 2004 3:30 pm

krijjnet een leuk -persoonlijk- nieuwtje te horen.....

mijn baas verteld mij net dat hij mij wel wil sponseren in de vorm van zijn bedrijfslogo op koersshirt/broek.

Vraagje.....heeft iemand goede ervaringen met een toko waar je je fietskleding zelf kan ontwerpen en bedrukken??

De Lars Cuevas

Re:ontwerp bikekleding

Bericht door De Lars Cuevas » di nov 23, 2004 9:13 pm

Voor kleine hoveelheden kun je het eens bij
www.huisjes-sportswear.com/
proberen.

Daar hebben wij voor ons tandemteam www.tandemluuk.nl ook onze kleding vandaan!

Groeten, Lars

deijss

Bericht door deijss » wo nov 24, 2004 9:18 am

bedankt voor de info!

Zal ze eens een mailtje sturen.

Wortel

Bericht door Wortel » wo nov 24, 2004 10:58 am

Als je éénmaal gaat kijken, dan kom je tot de conclusie dat er in heel de Benelux gewoon teveel bedrijven zijn die dat soort dingen doen...
Iedereen drukt wel op een t-shirt, sponzen broekje of op een Motorcross-shirt.

Afhankelijk van waar je woont, check eens bij Bio-racer, die hebben tegenwoordig ook wel knappe freeride/DH shirts (bv die van Fabien Barel van het Kona-team)
www.bioracer.be

Andere mogelijkheid, net boven eindhoven en zitten vooral in de MX-wereld: www.tve.nl, maar die kunnen eigenlijk leveren wat je wil.
Je kan er ook een shirt van bv. Fox of Lacoste van mijn part binnen zwieren, en dan drukken ze er op wat je wil.

dit zijn maar twee voorbeelden, maar als je eens tegoei gaat kijken zie je dat er onnoemelijk veel bedrijven zijn die iets dergelijks doen.

Zand er over

Bericht door Zand er over » vr nov 26, 2004 12:17 pm

Let ook ff op het druk proces.. Het is namelijk goedkoper om een bestaand shirt te nemen en hier plak transferering op aan te brengen. dit is goedkoop maar ook sneller weg. Wanneer je een echte druk laat maken is dit duurder maar wel beter.

Gène

Bericht door Gène » vr nov 26, 2004 9:13 pm

Kleien opmerking:
Ga NIET bij bio racer, mijn neef heeft laatst voor zijn fietsclubje shirtjes en broekjes laten maken. Ik weet niet in welk jaar ze wilt aan doen maar de vertegenwoordiger in Zuid Limburg was zo langzaam dat je al toe was aan een nieuwe kleren (zeker 3 maanden).
In het overleg hoe de namen en logo"s op het shirtje moesten komen, had de goede man wel drie keer nodig om 1 pietluttig dingtje te veranderen, allemaal met een tussen tijd van ongeveer twee a drie weken. Toen de shirtjes en broekjes er eenmaal waren heb ik al van verschillnee mensen gehoort dat vlekken niet goed uit de stof kwamen en dat de kleuren heel vaal waren bij het uitpakken van de de kleren.
Dit zelfde verhaal ervaar ik zelf ook. De broekjes die ik heb van mijn lbs (eigen ontwerp gemaakt door Bioracer) voldoen ook niet echt aan de eisen. Ik doe niet lang met een broekje en ik vind de zemen al snel doorgezeten zijn. Met de shirtjes heb ik dan minder problemen. Deze houden zich wel goed, al krimpen ze wel een beetje.
Blijkbaar vond hij het zelfde want ik heb vernomen dat hij zijn kleren nu bij Ultima besteld. Die leveren het zelfde principe en daar heb ik nog geen klachten over gehoord.
mzzl
Gène

Zand er over

Bericht door Zand er over » zo nov 28, 2004 1:31 am

naar mijn mening maakt vermarc toch nog altijd de beste kleding.
ik gebruik het al jaren en het ziet er altijd nog perfect uit. Komen overigens uit belgie en leveren direct aan nederland

http://www.vermarcsport.com/

Plaats reactie