Fox jersey hoe was ik dat
Moderator:Beheerders
Ik heb een fox jersey gekocht en ik zag op het label dat:
je het niet in de was machine mag duwen
het niet mag strijken
maar ik zag wel een teiltje met water
Nu weet ik nog niet hoeveel graden je dat moet doen .
Ik heb wel eens gehoord van motorcross kleding dat je die ook met de hand moet wassen.
Deel je ervaring
je het niet in de was machine mag duwen
het niet mag strijken
maar ik zag wel een teiltje met water
Nu weet ik nog niet hoeveel graden je dat moet doen .
Ik heb wel eens gehoord van motorcross kleding dat je die ook met de hand moet wassen.
Deel je ervaring
Re:Fox jersey hoe was ik dat
Jersey"s en broeken e.d. kun je gerust in de machine stoppen als je het maar niet op 40 graden zet of zo... 30° kan nog mits het katoen is. Is het meer polyester dan zou ik zowiezo uitkijken met de temperatuur.
Op de hand wassen is volgens mij nog altijd kouder dan 30° en hierbij wel het veiligste, maar niet alle vlekken gaan er altijd in een keer uit.
ps. kijk wel uit met een droger, beter is om het (na het centrifugeren gewoon te drogen hangen)...
!!! nooit protectors of dainese kleding in de droger !!!
groet,
k@tze het waswijf.
Op de hand wassen is volgens mij nog altijd kouder dan 30° en hierbij wel het veiligste, maar niet alle vlekken gaan er altijd in een keer uit.
ps. kijk wel uit met een droger, beter is om het (na het centrifugeren gewoon te drogen hangen)...
!!! nooit protectors of dainese kleding in de droger !!!
groet,
k@tze het waswijf.
-
De kleding van Fox die ik heb gaan gewoon mee in de wasmachine op 40graden, maar NOOIT in de droger.
Voor de zekerheid kun je ze de eerste keer met de hand wassen (heb ik nog nooit gedaan).
By the way, zulke vragen stel ik altijd aan mijn moeder.
Voor de zekerheid kun je ze de eerste keer met de hand wassen (heb ik nog nooit gedaan).
By the way, zulke vragen stel ik altijd aan mijn moeder.
ik had eens bij jenson usa samen met een vriend wat kleding gekocht
en na een half jaar .mocht ik de troy lee downhill broek voor een prikkie :)overkopen
dus ik ook wassen tja mocht ook niet in de was machine ???
dus ik aan hem gevraagd hoe hij dat deed.
zn antwoord was schokkend
hij had em nog nooit gewassen
en na een half jaar .mocht ik de troy lee downhill broek voor een prikkie :)overkopen
dus ik ook wassen tja mocht ook niet in de was machine ???
dus ik aan hem gevraagd hoe hij dat deed.
zn antwoord was schokkend

hij had em nog nooit gewassen

ik zou zeggen, net las andere hier. stop het in de wasmachine, 30graden. desnoods wasmachine programma voor wol instellen.
teiltje met hand er in is volgens mij het symbool voor handwas.
teiltje met hand er in is volgens mij het symbool voor handwas.
Wassen?
gewoon wassen in de wasmachien op 30 graden. denk maar na als het zomer is je hebt je shirtje aan, wordt het dan geen 30 graden???