welke knie/scheenbeschermer

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

lion
Re:welke knie/scheenbeschermer

Bericht door lion » wo sep 24, 2003 5:27 pm

de dainese"jes zijn nu al binnen (lekkere bezorging bike-fun...) dat ze afzakken merk ik, maar volgens mij zijn ze het optrekken elke 3 min wel waard. (keb wat nepvallen gemaakt, testing... keb nog geen fiets) als je dat onderste gedeelte lekker strak aantrekt heb je wel weinig last van optrekken (dan ongeveer elke 10 min :P :D) ze zien er zeker lekker uit en dat de voorkant te klein is merk ik niet echt (ik heb namelijk nog redelijk kleine benen) dat je het bovenste gedeelte niet kan instellen is jammer, en helemaal dat bovenste bevestigingetje zit niet helemaal om de beschermer heen waardoor de beschermer daaronder wat uitsteekt... :( dus ik ga maar eens naaien jongens 8) ltrz

El Florio

Bericht door El Florio » wo sep 24, 2003 5:41 pm

Dat klinkt als veel tekortkomingen aan de Dainese, niet? ???

Zane!

Bericht door Zane! » wo sep 24, 2003 6:25 pm

de dainese"jes zijn nu al binnen (lekkere bezorging bike-fun...) dat ze afzakken merk ik, maar volgens mij zijn ze het optrekken elke 3 min wel waard. (keb wat nepvallen gemaakt, testing... keb nog geen fiets) als je dat onderste gedeelte lekker strak aantrekt heb je wel weinig last van optrekken (dan ongeveer elke 10 min ) ze zien er zeker lekker uit en dat de voorkant te klein is merk ik niet echt (ik heb namelijk nog redelijk kleine benen) dat je het bovenste gedeelte niet kan instellen is jammer, en helemaal dat bovenste bevestigingetje zit niet helemaal om de beschermer heen waardoor de beschermer daaronder wat uitsteekt... dus ik ga maar eens naaien jongens ltrz

dat is duidelijk je geld waard geweest dan, zoveel nadelen vs 1 voordelen ofzo!

zane

lion

Bericht door lion » wo sep 24, 2003 6:45 pm

niet dat ik die nadelen erg vind... t zijn van die kleine dingetjes... ze ventileren goed, zitten lekker, beschermen goed, zien er goed uit en zijn voor mij de juiste maat dus dat zijn er al een paar... verder weet ik nu niet zo veel te zeggen ::)

Harold

Bericht door Harold » ma sep 29, 2003 10:17 am

......had toch gewoon TSG gekocht man............ >:(.....zonde van je euro´s :-[

Frapp

Bericht door Frapp » ma sep 29, 2003 12:21 pm

Eigenlijk zou ik ook een scheenbeschermers van dianese moeten hebben, kep ze al betaald, maar ik heb zo nog niet.......!! >:( >:( >:(

Frapant

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma sep 29, 2003 5:06 pm

Rodger schreef: Die TSG zien er niet verkeerd uit, redelijke prijs.

Hoe duur waren de Troy Lee"s BF?
Bij de barracuda was dat rond de 60€
T mooie aan die dingen is dat de straps boven en onder de knie gewoon dubbel zijn
Komt dus nooit los.
Afbeelding

Plaats reactie