kan ik met een 24inch fietscross fiets dirten
Moderator:Beheerders
ik heb een fietscross fiets maar ik wil dirten kan ik met een 24inch zonder veervork gaan dirten waarom wel en waarom niet??
I LOVE GRIFFIOENOUTDOOR TRAILS
-
Ja, dat kan. Het rijdt minder relaxed dan een 26" dirt jumper maar minder aggressief dan en 20" bmx.
Door de ongeveerde voorvork zullen je polsen echter vaker een klap krijgen als de landing niet 100% smooth is. Daarnaast is de stijlere hoek waarin de voorvork is geplaatst tov een dirt jumper wat nerveuzer en minder vergevingsgezind.
Door de ongeveerde voorvork zullen je polsen echter vaker een klap krijgen als de landing niet 100% smooth is. Daarnaast is de stijlere hoek waarin de voorvork is geplaatst tov een dirt jumper wat nerveuzer en minder vergevingsgezind.
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
Daarom vertrouw ik het dus niet. Dat carbon best wat kan hebben weet ik maar ik heb geen zin om mijn vork na elke crash op te moeten sturen voor röntgenfoto's.sherlock schreef:Carbon kan heeeeeeeeel veel hebben, maar heeft 1 nare eigenschap. Het zegt in 1 keer krak terwijl bijvoorbeeld staal (meestal) eerst zal buigen
http://www.youtube.com/watch?v=Y_O9PLorYPA