Waar zijn de "oudere" rijders
Moderator:Beheerders
-
Ik heb het plan opgepakt om op korte termijn een dirt bike te kopen en street en pumptracks en af en toe een bikepark te gaan rijden. Vooral ook om zelf lol te hebben en lekker aktief bezig te zijn.
Ik krijg de indruk dat het gros van de rijders in deze groep een stuk jonger is, zijn er meer 30+ rijders? En waar rijden jullie? Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om bij tijd en wijlen samen te rijden?
Ik krijg de indruk dat het gros van de rijders in deze groep een stuk jonger is, zijn er meer 30+ rijders? En waar rijden jullie? Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om bij tijd en wijlen samen te rijden?
Laatst gewijzigd door dirty old man op ma dec 31, 2012 7:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
De crew van SFA Bikepark bestaat voor 80% uit 30+.
In de lente gaan we weer open. Mocht het weer het toelaten zijn we incidenteel ook tussendoor nog geopend. Houd facebook en www.sfabikepark.nl in de gaten!
In de lente gaan we weer open. Mocht het weer het toelaten zijn we incidenteel ook tussendoor nog geopend. Houd facebook en www.sfabikepark.nl in de gaten!
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: Waar zijn de "oudere" rijders
Vergeleken met veel andere sporten denk ik dat er juist relatief veel dertigplussers rondrijden op de mtb of er op andere manieren bij betrokken zijn (parcoursaanleg, bikepark runnen).

-
- DirtMonkey
30+

ja hoor, ik ook 41 en knalluh !!
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Yeap SoliD heeft meerdere rond de 30 tot 53 zelf word ik binnekort 27.
Tijd gaat snel he Cyberhawk :P
is al zo lang geleden dat ik voor t eerst hier kwam :P en alweer 13 jaar aan t fietsen nu.. pff
Cheers Goof!
www.team-solid.nl
Tijd gaat snel he Cyberhawk :P
is al zo lang geleden dat ik voor t eerst hier kwam :P en alweer 13 jaar aan t fietsen nu.. pff
Cheers Goof!
www.team-solid.nl
TS
-
Net 38 geworden en pas sinds vorig jaar het freeride/downhill wat serieuzer opgepakt (filthy trails, Malmedy, Schladming op vakantie).
Nu mee aan het helpen om een pumptrack te maken in R'dam.
Verder regelmatig aan het spelen op XC routes (vooral Dorst, Oostvoorne).
Overigens kom ik bij MTB meer ouderen tegen. Bij het thaiboksen bijv. ben ik echt 1 van de weinige ouderen....
Nu mee aan het helpen om een pumptrack te maken in R'dam.
Verder regelmatig aan het spelen op XC routes (vooral Dorst, Oostvoorne).
Overigens kom ik bij MTB meer ouderen tegen. Bij het thaiboksen bijv. ben ik echt 1 van de weinige ouderen....