Middenberm locals?
Moderator:Beheerders
Hi, ik ben Rob, ben eergisteren for het eerst naar middenberm geweest. Het ziet er egt mooi uit. Aangezien het de closest trails zijn die ik ken denk ik dat ik nog vaak langs zal komen. Is dat ok? Ik breng ook m'n eigen schop, bezem en watercan, niet dat ik dinge ga verbouwen maar ik wil wel landings fixen en zo als het nodig is. Dus niet schrikken als je iemand nieuws ziet met en BMX op het parcours...
Thanks en sorry voor me slegte nederlands!
Thanks en sorry voor me slegte nederlands!
-
Vandaag langs geweest en voor het eerst de jumps egt kunnen proberen. m'n riding buddy is keihard op ze schouder geland en zit nu in het hospitaal om en x-ray te doen! Ik kom zondag weer langs maar dan in m'n eentje, zullen er ook mensen zijn? anders kom ik niet.
ik wil graag met jullie locals kennis maken, maar ik wil niet helemaal daar naar toe en dan in m'n eentje zijn.
anyway, peace dudes, tot zondag
ik wil graag met jullie locals kennis maken, maar ik wil niet helemaal daar naar toe en dan in m'n eentje zijn.
anyway, peace dudes, tot zondag
Leuk om er eens iemand gezien te hebben! Volgende keer kom ik alleen en blijf ik ook even plakken en ga ik eens wat proberen te rijden. Leuk om te weten dat jullie daar op vaste dagen zijn.
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
- de lachende derde
- Contacteer: