Tips en hints over street bmx fietsen
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Goeden dag.
Ik wil over een tijdje dus zeg over 2 mandjes ongeveer een nieuwe bmx kopen als het nog goed bevalt het bmxén. Ik heb zelf 2 bmxén gehad eentje was een flatland, En de andere een street die heb ik nu nog, Maar het bevalt zeer goed en wil verder gaan, Street bevalt het beste dus lichte bmx die goed sterk is wand ik heb die flatland bmx het frame al krom gerijden. En deze street bmx heb ik de velgen ook al moeten vervangen. Ik zoek een bmx waar mee ik goed kan streeten die sterk is en dat de prijs redelijk goed koop is en ja ik weet dat een fiets snel tegen de 400\500 euro kost maar zijn er ook goede in de prijs klasse van 200\300 euro.
en ben ik er klaar voor een andere bmx? ik kan klein beetje grande wheelie klein beetje flatland lukt bijna (een makelijk truckje) en springen +- 50cm hoog.
Ik ben 18 jaar mijn lengte is 1.80 en gewicht 60 killo.
Gr Nikk
Ik wil over een tijdje dus zeg over 2 mandjes ongeveer een nieuwe bmx kopen als het nog goed bevalt het bmxén. Ik heb zelf 2 bmxén gehad eentje was een flatland, En de andere een street die heb ik nu nog, Maar het bevalt zeer goed en wil verder gaan, Street bevalt het beste dus lichte bmx die goed sterk is wand ik heb die flatland bmx het frame al krom gerijden. En deze street bmx heb ik de velgen ook al moeten vervangen. Ik zoek een bmx waar mee ik goed kan streeten die sterk is en dat de prijs redelijk goed koop is en ja ik weet dat een fiets snel tegen de 400\500 euro kost maar zijn er ook goede in de prijs klasse van 200\300 euro.
en ben ik er klaar voor een andere bmx? ik kan klein beetje grande wheelie klein beetje flatland lukt bijna (een makelijk truckje) en springen +- 50cm hoog.
Ik ben 18 jaar mijn lengte is 1.80 en gewicht 60 killo.
Gr Nikk
- de lachende derde
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Kan niemand even uitleggen welke bmx goed is rond die prijs ? Plaats van die domme reactie's van koop een wheelie bmx 

Laatst gewijzigd door nikkwaus op za jul 30, 2011 6:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ik wil je niet beledigen of zo
maar hoe is het mogelijk om op je 14e van school te gaan?
had 2 jaar geleden ook zo iemand in me klas (was toen ook 14)
en die had al meer geld aan boetes dan dat hij schoolgeld had betaald
ja hij was ook autistisch volgens mij ben je gewoon lui.
waarom wil je een nieuwe als je er al 1 hebt?
upgrade gewoon de gene die je nu rijdt?
maar hoe is het mogelijk om op je 14e van school te gaan?
had 2 jaar geleden ook zo iemand in me klas (was toen ook 14)
en die had al meer geld aan boetes dan dat hij schoolgeld had betaald
ja hij was ook autistisch volgens mij ben je gewoon lui.
waarom wil je een nieuwe als je er al 1 hebt?
upgrade gewoon de gene die je nu rijdt?
Build it. Ride it.
-
- Contacteer:
Ik heb een vrijstelling gekrijgen van de gemeente, Waar door ik eerder van school ben gegaan, Ik heb zeer veel mee gemaakt op school pesterijen ruzie problemen met leeraren en ga zo maar door, En ik heb toen pgb gekrijgen waar door ik op een zorgboederij ben gaan werken,
Die bmx die ik nu heb die komt uit 2004 dus die is al redelijk oud,Maar ik zal er over na denken, Is er een nederlandse site met de onderdelen en wat zou ik er dan gaan veranderen?
Ook ben ik niet lui wand ik wil heel graag een sport gaan doen en darrom heb ik voor bmxén gekozen.
gr nikk
Die bmx die ik nu heb die komt uit 2004 dus die is al redelijk oud,Maar ik zal er over na denken, Is er een nederlandse site met de onderdelen en wat zou ik er dan gaan veranderen?
Ook ben ik niet lui wand ik wil heel graag een sport gaan doen en darrom heb ik voor bmxén gekozen.
gr nikk
Hey nikkwaus dit is een nederlandse site voor bmx onderdelen: http://www.soulcycle.nl/ Hier staan ook wel complete bikes op moet je maar even zien.
Agent Smith.
- vieze vinnie
tof dat je, ondanks je autistme, toch een sport doet. Ik heb enkele kerel met autisten mogen werken en heb daarbij mogen ervaren dat het voor hen soms erg lastig is om een passende sport te vinden die zij met plezier kunnen doen. Bmx is dan ook niet erg voor de hand liggend en daarom erg gaaf dat je dit wil gaan doen.
dan de fiets:
Het klopt wat je zegt, zo'n fiets zit al snel rond de 400-500 euro. Je geeft aan dat je al eens een frame krom heb gereden net als de velgen. Vaak zijn dit ook de zwakste onderdelen bij fietsen onder de 400 euro. Ik zou je toch adviseren om een duurdere bmx te kopen. Zo zal je ook bij soulcycle niet onder de 300 een fiets kunnen kopen.
Nu zijn er bij soulcycle United bmxen in de aanbieding! Scheelt best een hoop vergeleken de normale verkoop prijs.
tussen de 330 en de 380 euro heb je nu een leuke fiets.
mvg,
vincent
(team rider: www.plussizebmx.com)
dan de fiets:
Het klopt wat je zegt, zo'n fiets zit al snel rond de 400-500 euro. Je geeft aan dat je al eens een frame krom heb gereden net als de velgen. Vaak zijn dit ook de zwakste onderdelen bij fietsen onder de 400 euro. Ik zou je toch adviseren om een duurdere bmx te kopen. Zo zal je ook bij soulcycle niet onder de 300 een fiets kunnen kopen.
Nu zijn er bij soulcycle United bmxen in de aanbieding! Scheelt best een hoop vergeleken de normale verkoop prijs.
tussen de 330 en de 380 euro heb je nu een leuke fiets.
mvg,
vincent
(team rider: www.plussizebmx.com)
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
-
-
- Contacteer:
Dat is maar een klein gedeelte van mijn levens verhaal, En warrom zou ik dat niet vertellen? Anders begrijp niemand mij warrom ik moeite heb met typen\spelling.
@ Vieze vinnie.
Ik heb al verschilden sporten gedaan maar bmx vind ik het leukste. En over de bmx ik ga alvast goed gaan sparen en als het over paar maandjes nog goed bevalt dan ga ik wil even goed rond neuzen voor een goede bmx.
@ Vieze vinnie.
Ik heb al verschilden sporten gedaan maar bmx vind ik het leukste. En over de bmx ik ga alvast goed gaan sparen en als het over paar maandjes nog goed bevalt dan ga ik wil even goed rond neuzen voor een goede bmx.
- de lachende derde
- Contacteer:
He Nikkwaus,
Goed dat je zo enthousiast bent over BMX-en! Vooral blijven doen. Sporten kan ook een goeie uitlaatklep zijn voor de dingen die je niet relaxed vindt in het leven
Ik zou je vooral willen adviseren een fiets te kopen waar je plezier aan beleeft. Op het moment dat je een (te) goedkope fiets koopt loop je het risico dat het stukgaat op het moment dat je net wat aan het leren bent. Dan beleef je daar niet heel veel plezier aan. Je kunt beter even wachten en dan iets kopen van rond de 400/500 euro.
Have fun en geniet ervan!
Goed dat je zo enthousiast bent over BMX-en! Vooral blijven doen. Sporten kan ook een goeie uitlaatklep zijn voor de dingen die je niet relaxed vindt in het leven

Ik zou je vooral willen adviseren een fiets te kopen waar je plezier aan beleeft. Op het moment dat je een (te) goedkope fiets koopt loop je het risico dat het stukgaat op het moment dat je net wat aan het leren bent. Dan beleef je daar niet heel veel plezier aan. Je kunt beter even wachten en dan iets kopen van rond de 400/500 euro.
Have fun en geniet ervan!