street banden en pedalen
Moderator:Beheerders
hey
ik wilde weten of maxxis holy roller ook werken voor street?
zo niet welke banden ragen julie mij aan?
en ik wilde andere pedalen omdat ik nu ijzeren heb met van die
ijzeren punten en ik heb mij daar al een keer aan verwond
dus ik wil nu eigenlijk plastic pedalen werken die ook goed"?
gz
ik wilde weten of maxxis holy roller ook werken voor street?
zo niet welke banden ragen julie mij aan?
en ik wilde andere pedalen omdat ik nu ijzeren heb met van die
ijzeren punten en ik heb mij daar al een keer aan verwond
dus ik wil nu eigenlijk plastic pedalen werken die ook goed"?
gz
Laatst gewijzigd door the nooby op ma sep 27, 2010 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Build it. Ride it.
die Maxxis banden zijn best lomp, de beste street band tegewoordig is de KHE Mac2 Park! verkrijgbaar in 20" 24" en 26" http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/T ... 14663.html
I'm so broke, i can't even pay attention.
street banden
ja bedankt voor je tip maar ik heb niet zoveel zin om nieuwe te kopen
wilde meer weten of de mijne ook voor street werken?
ik wil ze wel kopen als het niet anders kan
wilde meer weten of de mijne ook voor street werken?
ik wil ze wel kopen als het niet anders kan

Build it. Ride it.
Re: street banden en pedalen
de KHE mac2? per stuk.the nooby schreef:hey
koop je ze per stuk of per set?
bij soulcycle nu 35 euro volgens mij
- de G U R U
- Contacteer:
alleen in 24" dacht ik en mr. nerdyb0y had daar een mac park besteld maar kreeg een mac dirt dus ik zou hem eerder bij bikestation halen.merrybike schreef:de KHE mac2? per stuk.the nooby schreef:hey
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
woord.Je kan beter scheenbeschermers kopen dan andere pedalen
en misschien ook eerst ergens een tweede mening vragen voor je een band koopt 'omdat het forum het gezegd heeft'. De sidewalls van een park zijn dunner dan uw voorhuid, dus niet komen wenen als ze scheuren of er gewoon afvliegen terwijl je aan het rijden bent. (ja ik spreek uit ervaring en ja ze stonden keihard opgepompt)
- de G U R U
- Contacteer:
ja precies, gewoon net zo lang second opinions vragen totdat je krijgt wat je wil horenstino schreef:woord.Je kan beter scheenbeschermers kopen dan andere pedalen
en misschien ook eerst ergens een tweede mening vragen voor je een band koopt 'omdat het forum het gezegd heeft'. De sidewalls van een park zijn dunner dan uw voorhuid, dus niet komen wenen als ze scheuren of er gewoon afvliegen terwijl je aan het rijden bent. (ja ik spreek uit ervaring en ja ze stonden keihard opgepompt)

en ik rij al een jaar of 4 met khe banden, zowel 20 als 26 inch; van de dingen die jij net noemde heb ik nog nooit last gehad en bij de bmxers waar ik mee rij houden die dingen het ook gewoon dus iets zegt me dat het aan jezelf ligt..
ja dat ontken ik ook niet.. het ligt aan hoe/waar ik rij in combinatie met die banden. En ik ben bijlange na niet de enige, dus wie weet gaat de TS ook problemen hebben. mac2 intypen in google, tadaaaa, denk niet dat je 1 thread gaat vinden waar de meningen onverdeeld 'beste street band' zijn zoals hier. Is ook logisch: flinterdun + heel hoge druk (anders ligt ie eraf) + minste splintertje op de baan = boem.de G U R U schreef:dus iets zegt me dat het aan jezelf ligt..
24" mac dirt? ik wil m wel!de G U R U schreef:alleen in 24" dacht ik en mr. nerdyb0y had daar een mac park besteld maar kreeg een mac dirt dus ik zou hem eerder bij bikestation halen.merrybike schreef:de KHE mac2? per stuk.the nooby schreef:hey
DAT valt enorm mee. mensen moeten niet zo zeuren over mac2park. als je licht wilt ga je voor de mac's, maarja, ze rijden mischien iets sneller lek als hookworms ofzo. je krijgt er wel een rete goede band voor. OOK moet je gewoon opletten op glas enzo, als je daar aandenkt rijd je vrij weinig lek.stino schreef:ja dat ontken ik ook niet.. het ligt aan hoe/waar ik rij in combinatie met die banden. En ik ben bijlange na niet de enige, dus wie weet gaat de TS ook problemen hebben. mac2 intypen in google, tadaaaa, denk niet dat je 1 thread gaat vinden waar de meningen onverdeeld 'beste street band' zijn zoals hier. Is ook logisch: flinterdun + heel hoge druk (anders ligt ie eraf) + minste splintertje op de baan = boem.de G U R U schreef:dus iets zegt me dat het aan jezelf ligt..
- de G U R U
- Contacteer:
de meningen zijn idd niet onverdeeld maar zo erg als jij het doet voorkomen is het volgens mij niet, ik rij alweer een tijdje met een nieuwe mac park 26 en hij is er met 4 bar nog nooit afgegaan terwijl ik met smalle xc velgen rij en het is een beetje de goden verzoeken maar ik heb nog niet lekgereden (met schwalbe exralights)..stino schreef:ja dat ontken ik ook niet.. het ligt aan hoe/waar ik rij in combinatie met die banden. En ik ben bijlange na niet de enige, dus wie weet gaat de TS ook problemen hebben. mac2 intypen in google, tadaaaa, denk niet dat je 1 thread gaat vinden waar de meningen onverdeeld 'beste street band' zijn zoals hier. Is ook logisch: flinterdun + heel hoge druk (anders ligt ie eraf) + minste splintertje op de baan = boem.de G U R U schreef:dus iets zegt me dat het aan jezelf ligt..
en wat de kwaliteit betreft, ik vind bijvoorbeeld die fit FAF's die b-nerd nu op zijn bmx heeft een stuk fijner maar met 26" is er weinig keus, mtb merken hebben volgens mij nog niet helemaal door wat het publiek wil en van de bmx merken maakt alleen KHE 26" banden.
- de G U R U
- Contacteer:
is allang weg weg dacht ik maar je kan het vragenmerrybike schreef:24" mac dirt? ik wil m wel!de G U R U schreef:alleen in 24" dacht ik en mr. nerdyb0y had daar een mac park besteld maar kreeg een mac dirt dus ik zou hem eerder bij bikestation halen.merrybike schreef: de KHE mac2? per stuk.
http://dirtyb0y.pinkbike.com/
het was andersom en is al weg idd. haal wel bij die duistse shit een dirt, 37 pleurode G U R U schreef:is allang weg weg dacht ik maar je kan het vragenmerrybike schreef:24" mac dirt? ik wil m wel!de G U R U schreef: alleen in 24" dacht ik en mr. nerdyb0y had daar een mac park besteld maar kreeg een mac dirt dus ik zou hem eerder bij bikestation halen.
http://dirtyb0y.pinkbike.com/
Ik rijd zelf al minimaal 1 jaar met de Mac Park 24. Nog niet lek gereden (behalve een spijker in mijn band dan). Wel versleten nu en er komen gaten in de zijwand, maar na een jaar mag dat ook wel.
Daarnaast ook gereden met de Schwalbe Table Tops/ Hookworms/ Holy Roller / Kenda Kiniption en de Kenda NPJ. Voor street vind ik de Table Tops en NPJ ook zeer fijn en zijn toch wat goedkoper en slijtvaster dan de Mac. Holy Rollers zijn oke, maar vond ik persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
Als je op zoek bent naar de 24/26 street van Mac kan je trouwens lang zoeken want die is er niet...
Daarnaast ook gereden met de Schwalbe Table Tops/ Hookworms/ Holy Roller / Kenda Kiniption en de Kenda NPJ. Voor street vind ik de Table Tops en NPJ ook zeer fijn en zijn toch wat goedkoper en slijtvaster dan de Mac. Holy Rollers zijn oke, maar vond ik persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
Als je op zoek bent naar de 24/26 street van Mac kan je trouwens lang zoeken want die is er niet...
- de G U R U
- Contacteer:
Re: street
http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/R ... 5_158.htmlthe nooby schreef:zelf zoek ik de street versie maar wilde ze eerst bij mijn lbs is trouwens een betere
ff kijken of hun ze hadden of konden bestellen
zo niet heeft iemand een adresje/site
hier heb ik hem gehaald, goede winkel maar de verzendkosten zijn wel hoog (15e)
-
street banden
hey
mijn lbs heeft alleen Schwalbe Table Tops
komen die ook in de buurt van goeie street banden?
mijn lbs heeft alleen Schwalbe Table Tops
komen die ook in de buurt van goeie street banden?
Build it. Ride it.