Last van ratten op de Sweettrails
Moderator:Beheerders
Er is weer iets gaande.....
Er zijn personen (you know who you are) die onze transfer hebben gesloopt door er tegenop te rijden en vervolgens aan de achterkant er weer af te rijden. Niet de bedoeling!!! Sterker nog: deze lip was aan de achterkant bijna recht gemaakt en toen wij dit weekend op de trails kwamen was de bult een halve meter lager en de achterkant weer "rijdbaar" steil. Dat betekent dus dat iemand hier doelbewust mee bezig is geweest. We weten ook wie het is geweest en de desbetreffende personen zullen er ZEKER op aangesproken worden. Slopen is 1 ding, maar jullie zullen zelf nooit een schep vasthouden!!! Ook worden we er redelijk moe van dat jullie constant de houten schans gebruiken, maar deze nooit terug zetten.
Ze hebben er een woord voor: TRAILRATS!!! Een beetje respect voor diegenen die wel hun handen vuil durven maken heren!!!
NO DIG, NO RIDE!!!
Etiquette (toe te passen op ALLE trails):
1-Graven, graven en nog eens graven!!! Dirtjumps bestaan omdat ze gebouwd worden door mensen en groeien niet op magische wijze uit de grond. Onafhankelijk van waar ze gebouwd zijn, de jumps zijn een soort eigendom van diegenen die ze gebouwd hebben. Door te helpen kan je het recht verwerven om input te hebben in wat er met de trails gebeurd in de toekomst.
2- Als je gaat rijden besteed dan even tijd aan onderhoud zowel voor als na het rijden. Zit er ergens een gat in? Repareer dit dan!!! Een echte dirtjumper heeft altijd wel een schep in de auto liggen.
3- Ga er niet van uit dat je zomaar de locatie van een dirtspot bekend kan maken op internet of wat dan ook. De Sweettrails bevinden zich op terrein waarvoor toestemming is gegeven door de Gemeente Zoetermeer, maar dit is lang niet altijd het geval. Houdt het voor de zekerheid altijd geheim.
4- Neem mee wat je meeneemt. Daarmee bedoelen we: Ruim je rommel op!!! Laat niet overal alles slingeren (zakken chips, blikjes, etc...). Dit kan een serieus probleem worden als de Gemeente denkt dat wij er een troep van maken.
5- GA NIET RIJDEN ALS HET NAT IS!!!!!! Je hebt geen idee hoe lang wij weer bezig zijn met het herstel ervan.
Als je geen jumps kan vinden die voor jou geschikt zijn ga dan n iet zomaar vanalles aanpassen, maar overleg het met de bouwers of ga naar trails waar je wel goed uit de voeten kan.
6- Let op waar je rijdt!! lijnen op veel trails kruizen elkaar en het is te makkelijk om iemand ondersteboven te rijden. Grote lijnen hebben ALTIJD voorrang vanwege het gebrek aan overzicht en de snelheid van 30+.
7- Als je je niet aan bovengenoemde regels houdt stel je jezelf in een positie waarin het gerechtvaardigd is om verrotgescholden of misbruikt te worden of met pek en veren verbannen te worden.
[/list]
Er zijn personen (you know who you are) die onze transfer hebben gesloopt door er tegenop te rijden en vervolgens aan de achterkant er weer af te rijden. Niet de bedoeling!!! Sterker nog: deze lip was aan de achterkant bijna recht gemaakt en toen wij dit weekend op de trails kwamen was de bult een halve meter lager en de achterkant weer "rijdbaar" steil. Dat betekent dus dat iemand hier doelbewust mee bezig is geweest. We weten ook wie het is geweest en de desbetreffende personen zullen er ZEKER op aangesproken worden. Slopen is 1 ding, maar jullie zullen zelf nooit een schep vasthouden!!! Ook worden we er redelijk moe van dat jullie constant de houten schans gebruiken, maar deze nooit terug zetten.
Ze hebben er een woord voor: TRAILRATS!!! Een beetje respect voor diegenen die wel hun handen vuil durven maken heren!!!
NO DIG, NO RIDE!!!
Etiquette (toe te passen op ALLE trails):
1-Graven, graven en nog eens graven!!! Dirtjumps bestaan omdat ze gebouwd worden door mensen en groeien niet op magische wijze uit de grond. Onafhankelijk van waar ze gebouwd zijn, de jumps zijn een soort eigendom van diegenen die ze gebouwd hebben. Door te helpen kan je het recht verwerven om input te hebben in wat er met de trails gebeurd in de toekomst.
2- Als je gaat rijden besteed dan even tijd aan onderhoud zowel voor als na het rijden. Zit er ergens een gat in? Repareer dit dan!!! Een echte dirtjumper heeft altijd wel een schep in de auto liggen.
3- Ga er niet van uit dat je zomaar de locatie van een dirtspot bekend kan maken op internet of wat dan ook. De Sweettrails bevinden zich op terrein waarvoor toestemming is gegeven door de Gemeente Zoetermeer, maar dit is lang niet altijd het geval. Houdt het voor de zekerheid altijd geheim.
4- Neem mee wat je meeneemt. Daarmee bedoelen we: Ruim je rommel op!!! Laat niet overal alles slingeren (zakken chips, blikjes, etc...). Dit kan een serieus probleem worden als de Gemeente denkt dat wij er een troep van maken.
5- GA NIET RIJDEN ALS HET NAT IS!!!!!! Je hebt geen idee hoe lang wij weer bezig zijn met het herstel ervan.
Als je geen jumps kan vinden die voor jou geschikt zijn ga dan n iet zomaar vanalles aanpassen, maar overleg het met de bouwers of ga naar trails waar je wel goed uit de voeten kan.
6- Let op waar je rijdt!! lijnen op veel trails kruizen elkaar en het is te makkelijk om iemand ondersteboven te rijden. Grote lijnen hebben ALTIJD voorrang vanwege het gebrek aan overzicht en de snelheid van 30+.
7- Als je je niet aan bovengenoemde regels houdt stel je jezelf in een positie waarin het gerechtvaardigd is om verrotgescholden of misbruikt te worden of met pek en veren verbannen te worden.
[/list]
Re: Last van ratten op de Sweettrails
dat is de beste:Dsherlock schreef: 7- Als je je niet aan bovengenoemde regels houdt stel je jezelf in een positie waarin het gerechtvaardigd is om verrotgescholden of misbruikt te worden of met pek en veren verbannen te worden.
[/list]
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
sorry Ilja.. d8 misschien waren jullie un landing vergeten, denk maak der un Spine van :p
en die houten ramp heb ik echt nodig voor me fakies te oefenen.
Verder dit weekend ff un kleine lijn en un dikkere lijn gebouwd voor je om de schade weer goed te maken
Dat terwijl jij lekker vaderdag aan ut vieren wazzz..
Misschien tussen de dubbels van die doosjes rattegif zetten.. Gaan ze vanzelf DOOD!

en die houten ramp heb ik echt nodig voor me fakies te oefenen.
Verder dit weekend ff un kleine lijn en un dikkere lijn gebouwd voor je om de schade weer goed te maken

Misschien tussen de dubbels van die doosjes rattegif zetten.. Gaan ze vanzelf DOOD!

- vieze vinnie
- Berichten:441
- Lid geworden op:ma feb 09, 2009 10:02 am
- Locatie:Ede
gratis af te halen.. 2 katten. (vangen ook ratten)
btw.. dit is serieus. (t gratis af te halen dan;))
btw.. dit is serieus. (t gratis af te halen dan;))
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
2- Als je gaat rijden besteed dan even tijd aan onderhoud zowel voor als na het rijden. Zit er ergens een gat in? Repareer dit dan!!! Een echte dirtjumper heeft altijd wel een schep in de auto liggen.
Toch word er vaak gevraagd niet zelf te diggen aan een trail omdat je het dan "verkeerd" doet, of dat alleen het gat opvullen te weinig is volgens de local diggers.. Niet om te bitchen hoor, maar dat is dus iets wat vaak voor onduidelijkheid zorgt
Verder heb je gelijk, en ben je de eerste die de "regel" over het niet online plaatsen van trail spots is goed omschrijft.
Toch word er vaak gevraagd niet zelf te diggen aan een trail omdat je het dan "verkeerd" doet, of dat alleen het gat opvullen te weinig is volgens de local diggers.. Niet om te bitchen hoor, maar dat is dus iets wat vaak voor onduidelijkheid zorgt
Verder heb je gelijk, en ben je de eerste die de "regel" over het niet online plaatsen van trail spots is goed omschrijft.
ALLES gaat in samenspraak met de bouwers. Het kan best zijn dat de methode om te repareren iets gecompliceerder is dan alleen maar een gaatje dichtprakken. Maar vraag het dan even. En persoonlijk kom ik liever op de trails en dat ik zie dat het slecht gerepareerd is dan dat overal de gaten in zitten. Dan is er in ieder geval nog enigszins aandacht aan besteed.Whouz schreef:2- Als je gaat rijden besteed dan even tijd aan onderhoud zowel voor als na het rijden. Zit er ergens een gat in? Repareer dit dan!!! Een echte dirtjumper heeft altijd wel een schep in de auto liggen.
Toch word er vaak gevraagd niet zelf te diggen aan een trail omdat je het dan "verkeerd" doet, of dat alleen het gat opvullen te weinig is volgens de local diggers.. Niet om te bitchen hoor, maar dat is dus iets wat vaak voor onduidelijkheid zorgt
Verder heb je gelijk, en ben je de eerste die de "regel" over het niet online plaatsen van trail spots is goed omschrijft.
-
- Berichten:229
- Lid geworden op:zo jan 24, 2010 10:08 am
- Locatie:Elsloo
-
- Berichten:19
- Lid geworden op:vr okt 26, 2007 1:02 pm
- Locatie:Beek