burnside
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
zat net hier
http://031bmx.blogspot.com/2010/01/burn ... essie.html
naar te kijken;
naar verluidt mag je er niet met de mtb naarbinnen, weet iemand hoe moeilijk ze erover doen? Park ziet er echt flowend uit en lijkt veel geschikter voor mtb dan skateland of everland door alle transitions..
http://031bmx.blogspot.com/2010/01/burn ... essie.html
naar te kijken;
naar verluidt mag je er niet met de mtb naarbinnen, weet iemand hoe moeilijk ze erover doen? Park ziet er echt flowend uit en lijkt veel geschikter voor mtb dan skateland of everland door alle transitions..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- vieze vinnie
mtb is not done in burnside..
herm, de eigenaar, heeft in 2008 gezegt bmx te gaan bannen.. maar die mochten toen uiteindelijk toch blijven voor een meer prijs. mtb mag er zeker niet in, ik heb t 1 keer geprobeert. park is overigens ook voor bmxers niet altijd fijn. zijn veel skateboarders die ziekelijk arogant zijn daar. respect is daar niet echt aanwezig.
wel mega leuk park opzich, leuk in de buurt voor gelderlanders maar jammer van de instelling daar!
herm, de eigenaar, heeft in 2008 gezegt bmx te gaan bannen.. maar die mochten toen uiteindelijk toch blijven voor een meer prijs. mtb mag er zeker niet in, ik heb t 1 keer geprobeert. park is overigens ook voor bmxers niet altijd fijn. zijn veel skateboarders die ziekelijk arogant zijn daar. respect is daar niet echt aanwezig.
wel mega leuk park opzich, leuk in de buurt voor gelderlanders maar jammer van de instelling daar!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
enige wat ik bmxers kan zegen.. ga op donderdag avond... dan zijn er vaak meer bmxers!!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- de G U R U
- Contacteer:
arrogante kutskaters heb ik niet zo'n last van en die heb je trouwens ook overal (daar zijn het skaters voor)
wel een beetje dom van dat bestuur, dirt/street mtbers rijden niet per se meer in de weg dan bmxers (zeker gezien het feit dat de meeste met rem rijden) en het zou burnside een hoop extra bezoekers opleveren..
@vincent, denk je dat het zin heeft om burnside erover te mailen?
wel een beetje dom van dat bestuur, dirt/street mtbers rijden niet per se meer in de weg dan bmxers (zeker gezien het feit dat de meeste met rem rijden) en het zou burnside een hoop extra bezoekers opleveren..
@vincent, denk je dat het zin heeft om burnside erover te mailen?
- vieze vinnie
k zal is een mailtje opstellen.. alla..
hii burnside crew... waarom geen mtb?
eikels... burn lekker zelf ofzo.. nohomo!!
haha
je weet wel.. bmxigan taal:P snappen ze misschien
kisses..
maare.. k zal is eff een mail sturen!
hii burnside crew... waarom geen mtb?
eikels... burn lekker zelf ofzo.. nohomo!!
haha
je weet wel.. bmxigan taal:P snappen ze misschien
kisses..
maare.. k zal is eff een mail sturen!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
- vieze vinnie
mijn mail:
Heej burnside crew!!
enkele jaren geleden kwam ik regelmatig in jullie toffe park. Na een heria heb ik met de bmx moeten stoppen. Ik ben toen overgestapt op een grotere bmx. een 26 inch bmx. nu is mn vraag, zouden deze fietsen ook bij jullie naar binnen mogen?
aangezien ze toch ook gewoon bmx zijn, alleen een klein slagje groter. Dit zou super tof zijn en voor jullie mogelijk een hoop mensen trekken. aangezien er in de omgeving gelderland geen indoorpark is die ook 26inch bmxen binnen laat!
Zou echt mega fijn zijn en een hoop mensen helpen.
mvg,
Vincent Buizer
reactie van burnside:
Sorry Vincent,
Die vraag krijgen we heel vaak.
BMX is al redelijk overlast in het park en met 26†wordt het helemaal te dol..
Hopen dat het gauw weer mooi weer wordt..
Gr,
Herm
ik zal hierop weer een reactie mailen met hem, misschien 1 avond ofzo. ben benieuwd!
Heej burnside crew!!
enkele jaren geleden kwam ik regelmatig in jullie toffe park. Na een heria heb ik met de bmx moeten stoppen. Ik ben toen overgestapt op een grotere bmx. een 26 inch bmx. nu is mn vraag, zouden deze fietsen ook bij jullie naar binnen mogen?
aangezien ze toch ook gewoon bmx zijn, alleen een klein slagje groter. Dit zou super tof zijn en voor jullie mogelijk een hoop mensen trekken. aangezien er in de omgeving gelderland geen indoorpark is die ook 26inch bmxen binnen laat!
Zou echt mega fijn zijn en een hoop mensen helpen.
mvg,
Vincent Buizer
reactie van burnside:
Sorry Vincent,
Die vraag krijgen we heel vaak.
BMX is al redelijk overlast in het park en met 26†wordt het helemaal te dol..
Hopen dat het gauw weer mooi weer wordt..
Gr,
Herm
ik zal hierop weer een reactie mailen met hem, misschien 1 avond ofzo. ben benieuwd!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
mijn reactie:
aai balen.
maar als er heel vaak om gevraagd word, is er dus een gat in de markt. is het niet mogelijk om op 1 avond in de week, bijvoorbeeld donderdag avond als er al veel bmxers zijn, deze 26 inch bmxers te laten rijden?
aai balen.
maar als er heel vaak om gevraagd word, is er dus een gat in de markt. is het niet mogelijk om op 1 avond in de week, bijvoorbeeld donderdag avond als er al veel bmxers zijn, deze 26 inch bmxers te laten rijden?
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
reactie burnside:
Gaatje in de markt… maar niet voor Burnside..
Het is zelfs al zo dat de fietsers op donderdag het nu zelf al te druk vinden als er 20 binnen zijn..
Sorry
Gr,
Herm
Het is zelfs al zo dat de fietsers op donderdag het nu zelf al te druk vinden als er 20 binnen zijn..
Sorry
Gr,
Herm
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- de G U R U
- Contacteer:
wordt niks dusvieze vinnie schreef:reactie burnside:
Sorry
Gr,
Herm
weet jij of waalhalla en the edge wel te rijden zijn voor mtbers? ben die sneeuw een beetje zat..
- Jean-Pierre
- van horen zeggen -de G U R U schreef:wordt niks dusvieze vinnie schreef:reactie burnside:
Sorry
Gr,
Herm
weet jij of waalhalla en the edge wel te rijden zijn voor mtbers? ben die sneeuw een beetje zat..
Waalhalla mag je met mtb waarschijnlijk niet naar binnen.
But who knows for sure? e-mail!?
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
je kan bij the promise terecht een paar dagen in de week.... (staat op de internet site)
maar je mag niet in het weekend komen (pas ook een mailtje gestuurd maar ze vinden het dan te druk bla bla bla....)
of in eindhoven http://040bmxpark.blogspot.com/ op de site staan openings tijden
en anders word het duitseland (aurich of wicked woods weet niet of je daar alle dagen mag fietsen)
maar je mag niet in het weekend komen (pas ook een mailtje gestuurd maar ze vinden het dan te druk bla bla bla....)
of in eindhoven http://040bmxpark.blogspot.com/ op de site staan openings tijden
en anders word het duitseland (aurich of wicked woods weet niet of je daar alle dagen mag fietsen)
Loud, mean, fast & dirty
- vieze vinnie
indoorparken in centraal nederland zijn dus not done!
gay nederland:P
gay commerciele skateboardparkhomos
gay nederland:P
gay commerciele skateboardparkhomos
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
-
Walhalla zou ik echt niet naartoe gaan als ik jou was, dat is leuk als je er maximaal een halfuur vandaan woont en dan ook maar voor een uur of 2. Als je 2 uur moet reizen om er te komen is het 't echt niet waard.de G U R U schreef:wordt niks dusvieze vinnie schreef:reactie burnside:
Sorry
Gr,
Herm
- vieze vinnie
wat sharvan zegt.... k wil dr wel is rijden, is voor mij idd een 30 min rijden.. maar eerst maar is kijken of t wel mag, eff mail sturen.. en anders neem ik wel beide bikes mee.. kom ik toch niet voor niets.
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
Omdat dit financieel onmogelijk zou zjin,Mathijs- schreef: Waarom word er niet een dik indoorpark voor mtb gebouwd.. zoeits als Whistler. Dikke foampit en mensen uit heel nederland die komen!
Ooit heb ik is flauw zitten rekenen wat de uitgaven en inkomsten zijn.
Maar dan zou de ondernemer (eigenaar) er waarscheinlijk alleen maar kosten aanhebben, dit aangezien er gewoonweg niet zoveel mtb'ers en bmxers zijn om het constant draaiend te houden denk/dacht ik

Ik denk dat een park uit zichzelf nooit winstgevend zal zijn (in NL). Zou je echt plannen hebben dat zul je toch al snel subsidie aan moeten vragen. En dan is de grote vraag nog altijd of je het zult krijgen. Vooral in deze periode zul je een verdomd goed plan moeten hebben. En met alleen MTB / BMX zal er weinig kans zijn hierop.
Maar zo denk ik er over
Maar zo denk ik er over