in het geval dat die niet te verkrijgen is ga ik misschien de wtp avenger 2010 kopen alleen vind ik nergens de bottembracket height.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxXv699Q4o

Moderator:Beheerders
ik heb een lijst gevonden met ee3n leverancier ,ik ga maandag contact opnemenredoutterider schreef:klein en handig zo te zienhad het al is gezien lange tijd geleden het filmpje..ik vind ze ook niet om te bestellen..misschien eens kijken bij distributors van sunday?
kan hem op de site niet vinden maar ik bel dinsdag er achteraan .de G U R U schreef:kijk op www.pauls.nu
is skate/bmx winkel in den haag, hij heeft een zilveren model c op voorraad..
goede winkel, iets minder goede site..Oscarito schreef:kan hem op de site niet vinden maar ik bel dinsdag er achteraan .de G U R U schreef:kijk op www.pauls.nu
is skate/bmx winkel in den haag, hij heeft een zilveren model c op voorraad..
Had tot nu toe alleen in een shop in frankrijk ze gevonden.
weet je toevallig de kostprijs van de bike?
als je een avenue al een hoge bb vindt hebben hoef je aan die sunday niet te denken, ding heeft een bb hoogte van 13.75" ....Oscarito schreef:ja heb ook een franse site gevonden waar ze die verkopen en het word inderdaad heel duur
http://www.frenchys-distribution.com/news.php
model c frame 400 euro
4 plus vork 139 euro
en handlebars 79 euro
ik ga waarschijnlijk voor de wtp avenue rond de 500 heb je hem compleet en weegt ie maar 12.09 kg
Maar wil er eerst op rijden want ik heb twijfels door die hoge bottembracket ,kwa geo is hij bijna identiek aan de model c
Heb namelijk zelf met een capital gereden en was een heerlijke straatbak
een hoge bracket op zich vind ik niet erg, ik moet er eens mee rijden om te zien of het me wel bevalt. en de wtp zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ikde G U R U schreef:als je een avenue al een hoge bb vindt hebben hoef je aan die sunday niet te denken, ding heeft een bb hoogte van 13.75" ....Oscarito schreef:ja heb ook een franse site gevonden waar ze die verkopen en het word inderdaad heel duur
model c frame 400 euro
4 plus vork 139 euro
en handlebars 79 euro
ik ga waarschijnlijk voor de wtp avenue rond de 500 heb je hem compleet en weegt ie maar 12.09 kg
Maar wil er eerst op rijden want ik heb twijfels door die hoge bottembracket ,kwa geo is hij bijna identiek aan de model c
wtp is lager..Oscarito schreef:een hoge bracket op zich vind ik niet erg, ik moet er eens mee rijden om te zien of het me wel bevalt. en de wtp zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ikde G U R U schreef:als je een avenue al een hoge bb vindt hebben hoef je aan die sunday niet te denken, ding heeft een bb hoogte van 13.75" ....Oscarito schreef:ja heb ook een franse site gevonden waar ze die verkopen en het word inderdaad heel duur
model c frame 400 euro
4 plus vork 139 euro
en handlebars 79 euro
Hoeveel is de bottembracket van de wtp dan,want dat is het gene dat ik al heel de tijd probeer uit te vissen?de G U R U schreef:wtp is lager..Oscarito schreef:een hoge bracket op zich vind ik niet erg, ik moet er eens mee rijden om te zien of het me wel bevalt. en de wtp zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ikde G U R U schreef: als je een avenue al een hoge bb vindt hebben hoef je aan die sunday niet te denken, ding heeft een bb hoogte van 13.75" ....
ja dat is de avenger juist ook ,ze lijken kwa geo juist goed op elkaarSteelhead Rider schreef:Ik heb geen zin om het zelf op te zoeken, maar kan je wellicht de geometrie van beide frames posten? Volgens mij zitten er best grote verschillen in, de Model C is juist zo bijzonder door de geometrie.
ze hebben de nieuwe avenger met dezelfde insteek gemaakt als de model c om ze als een 20 inch te laten rijden ,ik heb beide fotos op dezelfde schaal gemaakt en vergeleken het zijn trouwens de enige cruisers met zon model frame . indentiek zullen ze niet zijn maar ze komen bij elkaar aardig in de buurtSteelhead Rider schreef:Ik zie echt niet hoe je tussen die 2 regels dingen kan vergelijken, je weet b.v. wel de CS van de Avengar maar niet die van de Sunday..dus ik snap ook niet meteen hoe je erbij komt dat ze qua geo op elkaar lijken?
ik DACHT 12.8 maar ik kan er naast zitten, wat ik wel zo goed als zeker weet is dat die model c hoger is..hoeft niet per sé beter te zijn, ik heb er op gereden en ik vind hem een beetje topzwaar/instabiel/hoog aanvoelen.Oscarito schreef:Hoeveel is de bottembracket van de wtp dan,want dat is het gene dat ik al heel de tijd probeer uit te vissen?de G U R U schreef:wtp is lager..Oscarito schreef: een hoge bracket op zich vind ik niet erg, ik moet er eens mee rijden om te zien of het me wel bevalt. en de wtp zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik
Ja en aan de subrosa letum 24 ,maar die geos van die bruisers spreekt me wel aan omdat het op een 20 inch gebaseert is en dat wil ik eens uit proberen. ik heb namelijk zelf een gt pro series voor race en ik wil een iets erbij voor street ,heeft pauls veel bikes staan om uit te proberen? wil die nieuwe wtp 20 inch bikes ook eens proberen vind die nieuwe trust of zodiac met de 8.25 inch rise bars ook wel strak.de G U R U schreef:ik DACHT 12.8 maar ik kan er naast zitten, wat ik wel zo goed als zeker weet is dat die model c hoger is..hoeft niet per sé beter te zijn, ik heb er op gereden en ik vind hem een beetje topzwaar/instabiel/hoog aanvoelen.Oscarito schreef:Hoeveel is de bottembracket van de wtp dan,want dat is het gene dat ik al heel de tijd probeer uit te vissen?de G U R U schreef: wtp is lager..
mail anders wtp even, die zijn altijd behulpzaam met dat soort dingen..
en heb je al aan een fit cr24 gedacht?
niet heel veel, als je veel 20" bmxen wil proberen kan je beter bij pauls boutique in aarle rixtel zijn, halve winkel staat vol met met hoogwaardige wtp's; zodiac heb ik wel eens geprobeerd, rijdt erg goed..Oscarito schreef:Ja en aan de subrosa letum 24 ,maar die geos van die bruisers spreekt me wel aan omdat het op een 20 inch gebaseert is en dat wil ik eens uit proberen. ik heb namelijk zelf een gt pro series voor race en ik wil een iets erbij voor street ,heeft pauls veel bikes staan om uit te proberen? wil die nieuwe wtp 20 inch bikes ook eens proberen vind die nieuwe trust of zodiac met de 8.25 inch rise bars ook wel strak.de G U R U schreef:ik DACHT 12.8 maar ik kan er naast zitten, wat ik wel zo goed als zeker weet is dat die model c hoger is..hoeft niet per sé beter te zijn, ik heb er op gereden en ik vind hem een beetje topzwaar/instabiel/hoog aanvoelen.Oscarito schreef: Hoeveel is de bottembracket van de wtp dan,want dat is het gene dat ik al heel de tijd probeer uit te vissen?
mail anders wtp even, die zijn altijd behulpzaam met dat soort dingen..
en heb je al aan een fit cr24 gedacht?
een artikel op ridemonkey over de model -c ,staat ook stukje bij van de cr24Marcuos schreef:Als jij toch alles aan het uit zoeken bent ben ik wel benieuwd naar de gegevens.
De Fit cr24 zou ongeveer de zelfde geo moeten hebben als de model c en avanger.