kapotte handschoenen
Moderator:Beheerders
- thenigelman
hallo allemaal,
ik heb nu sinds 1,5 maand een specialized P2 CrMo. Nou heb ik dus in 1,5 maand tijd al 2 paar handschoenen kapot gereden, en ik rij niet zo veel (2x griep en nu Pfeiffer geconstateerd in diezelfde 1,5 maand).De handschoenen slijten allemaal door bij mijn middelvinger aan de binnenkant, en de stukjes handschoen hangen aan mijn handvaten. Nu vraag ik mij af of het ligt aan de specialized fuse handvaten of aan mijn misschien te brute manier van aan het stuur trekken. zelf dacht ik er aan om foam handvaten te monteren aangezien die minder "kaasraspig" zijn, maar is dat wel verantwoord op een street fiets?
ik dank jullie bij voorbaat,
Nigel
ik heb nu sinds 1,5 maand een specialized P2 CrMo. Nou heb ik dus in 1,5 maand tijd al 2 paar handschoenen kapot gereden, en ik rij niet zo veel (2x griep en nu Pfeiffer geconstateerd in diezelfde 1,5 maand).De handschoenen slijten allemaal door bij mijn middelvinger aan de binnenkant, en de stukjes handschoen hangen aan mijn handvaten. Nu vraag ik mij af of het ligt aan de specialized fuse handvaten of aan mijn misschien te brute manier van aan het stuur trekken. zelf dacht ik er aan om foam handvaten te monteren aangezien die minder "kaasraspig" zijn, maar is dat wel verantwoord op een street fiets?
ik dank jullie bij voorbaat,
Nigel
- thenigelman
gripgrab raptors schijnen alleen winter handschoenen te zijn zie ik nu op hun site. heeft de lokale fietsen boer even niet gezegt.Timmos schreef:wat voor handschoenen heb je?
maar zou dit de oorzaak van de slijtage kunnen zijn?
mijn 2de paar heb ik even gebruikt ter vervanging van de gripgrab's en zijn sprinthandschoentjes voor de scooter van hebo.
-
heb je een sprinter? wat voor setupthenigelman schreef:gripgrab raptors schijnen alleen winter handschoenen te zijn zie ik nu op hun site. heeft de lokale fietsen boer even niet gezegt.Timmos schreef:wat voor handschoenen heb je?
maar zou dit de oorzaak van de slijtage kunnen zijn?
mijn 2de paar heb ik even gebruikt ter vervanging van de gripgrab's en zijn sprinthandschoentjes voor de scooter van hebo.

voor handschoenen moet je gewoon bmx handschoenen kopen zitten lekker en slijten niet echt snel.
- thenigelman
okay bedankt voor de reacties allemaal. ik denk dat ik nu voor mezelf ga uitmaken of ik voor die odi longnecks ga of dat ik op zoek ga naar wat ruimere bmx-handschoenen. degene die ik had zaten wel strak ja, maar op de een of andere manier zitten die strakke best lkkr.
offt. nee ik had geen sprinter maar wel een leuke straatsetup die ook wel wilde stijgeren :P
bedankt voor alle reacties,
Nigel
offt. nee ik had geen sprinter maar wel een leuke straatsetup die ook wel wilde stijgeren :P
bedankt voor alle reacties,
Nigel
aan de handvaten kan het echt niet liggen want die heb ik ook gehad.. maar ik heb ookal aardig wat handschoenen stuk gekregen, en dat soms alleen omdat ze te klein waren en nja de rest is al verteld. ik vind persoonlijk mx handschoenen het lekkerst (niet dat die heel veel verschillen met andere handschoenen).
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
- thenigelman