Nu is mijn vraag:
Ik wil naar de gemeente een brief/mail sturen met de vraag of dit park op een andere locatie terug kan komen. Ik heb al een aantal locaties in gedachten. Voor bekenden:
langs de N11 bij kerk en zanen ligt een hoge van zand/grond gemaakte geluidswal. Hier zou een aanloop goed vanaf kunnen. Het is hoog genoeg, alleen de vraag of het mag. Want momenteel zijn er werkzaamheden bezig daar. En anders valt er misschien weer wat te regelen bij de dagcamping/zegersloot in de buurt. En dan weer net als vroeger een zelfgemaakte start. Dus gewoon een dikke hoge hoop grond/zand. achterkant een "trap" erin maken. en de voorkant heb je een aanloop. Ook zou er natuurlijk gewoon een rechte aanloop kunnen zijn waar je gewoon lekker moet trappen.
Maar om even verder te gaan, Denken jullie dat dit realistisch is?
En als het allemaal doorgaat. Zouden er dan mensen zich aangesproken voelen om te komen helpen scheppen??? Want ik wil vragen of er een stuk grond voor beschikbaar is. Of hun het zouden kunnen financieren of gewoon grond kunnen leveren.
Ik hoop dat het allemaal gaat werken, en zal vanmiddag / morgen is gaan zitten voor een nette brief te maken.
Greetz,
Mitchell