Ideeën voor nieuw frame graag + jullie ervaring, HELP! ;):P
Moderator:Beheerders
-
Hallo,
Ik ben van plan een Eastern Grim Reaper te kopen, Fiets heerlijk, maar kan geen dealer vinden.
Weet iemand een dealer die dit frame kan dealen?
Laters!
Ik ben van plan een Eastern Grim Reaper te kopen, Fiets heerlijk, maar kan geen dealer vinden.
Weet iemand een dealer die dit frame kan dealen?
Laters!
Laatst gewijzigd door MeyboAndFelt-Rider op di sep 02, 2008 8:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Boooooooooyaaaaaaa!!
misschien moet je sjors is proberen
www.sdgbikesports.nl
effe bellen, en dan kan hij het misschien wel regelen...
op zijn site staat het frame niet dacht ik, maar er staat nog maar 50% van zijn producten op de site, dus gewoon ff bellen
gr daan

www.sdgbikesports.nl
effe bellen, en dan kan hij het misschien wel regelen...
op zijn site staat het frame niet dacht ik, maar er staat nog maar 50% van zijn producten op de site, dus gewoon ff bellen

gr daan
-
-
Het is een frame, geen complete BMX en het is een erg licht frame, hij staat erom bekend dat je 'em moet kopen met de verwachting dat hij snel breekt, een vriend van me heeft 'em ook binnen 6 maanden gebroken, uiteindelijk zaten er iets van 12 scheuren in en is één van de chainstays+seatstays compleet afgebrokenmtberdaan schreef:waar baseer je dat dan op vraag k me af??
want de bmxjes van eastern zijn toch best goed??
-
,..
Nou kijk,
Ik zoek al heel lang nieuw bmx frame, heb laatst op zo eentje gereden en rijd egt meesterlijk ( mijn mening )
Maar mijn ervaring, je moet wel heel lomp zijn wil je een frame zomaar breken!
Licht er ook aan wat je er allemaal mee doet mensen! ( ik ken van die mensen die met hun fiets rond lopen te gooien omdat iets niet lukt, maar okeej )
In de fietscross rijden wij met aluminium en dat breekt ook zelden alleen al het moe is, dus vraag ik mu af... zoizo een los frame kopen is beter, maar waarom zou eastern een frame verkopen dat snel breekt waarvan op de site staat dat je er levenslange garantie op krijgt
Laters.. ik koop hem lkkr tog
( alsk een dealer kan vinde
)
Ik zoek al heel lang nieuw bmx frame, heb laatst op zo eentje gereden en rijd egt meesterlijk ( mijn mening )
Maar mijn ervaring, je moet wel heel lomp zijn wil je een frame zomaar breken!
Licht er ook aan wat je er allemaal mee doet mensen! ( ik ken van die mensen die met hun fiets rond lopen te gooien omdat iets niet lukt, maar okeej )
In de fietscross rijden wij met aluminium en dat breekt ook zelden alleen al het moe is, dus vraag ik mu af... zoizo een los frame kopen is beter, maar waarom zou eastern een frame verkopen dat snel breekt waarvan op de site staat dat je er levenslange garantie op krijgt

Laters.. ik koop hem lkkr tog

Boooooooooyaaaaaaa!!
-
-
....
eeey mensen, na ook nog eens rond gemaild te hebben blijkt het toch geen goeie aanschaf
jmmr hij reed zo lkkr, maar ik heb het nu meer gehoord dat het breekt.
Kan iemand mij misschien een beetje andere frames noemen om me weer wat ideeën te geven, want je weet natuurlijk nooit of iets goed rijd of niet
Dus vertel me is wat jullie fijn vinden, hopelijk kank er wat mee
Meeste dirt, maar ook park, beetje allround dus
Thx gasten !

Kan iemand mij misschien een beetje andere frames noemen om me weer wat ideeën te geven, want je weet natuurlijk nooit of iets goed rijd of niet

Dus vertel me is wat jullie fijn vinden, hopelijk kank er wat mee

Meeste dirt, maar ook park, beetje allround dus

Thx gasten !

Boooooooooyaaaaaaa!!
-
Re: ....
Je kon niet zelf bedenken dat zo'n licht frame met een aantal gaten erin snel zal breken?..MeyboAndFelt-Rider schreef:eeey mensen, na ook nog eens rond gemaild te hebben blijkt het toch geen goeie aanschafjmmr hij reed zo lkkr, maar ik heb het nu meer gehoord dat het breekt.
-
-
- Contacteer:
Re: ,..
neeMeyboAndFelt-Rider schreef:Maar mijn ervaring, je moet wel heel lomp zijn wil je een frame zomaar breken!