Red Bull Backyard Digger UITSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator:Beheerders
Na een aantal weken van krampachtig onze sweettrails mondjes dichtgehouden te hebben heb ik net een sms-je ontvangen dat we het mogen uitschreeuwen:
WE HEBBEN DE RED BULL BACKYARD DIGGER!!!!!!
Van 5 tot en met 7 augustus zullen de jongens van de Red Bull Backyard Digger bij ons komen helpen om de Sweettrails eindelijk tot een locatie te maken die het kan zijn.
De 2 andere locatie zijn Doetinchem en Deventer. Ook jullie gefeliciteerd mannen!!!
Inmiddels is er in de afgelopen dagen 400 m3 grond gestort op het terrein. Foto's hiervan volgen nog!!!!
WE HEBBEN DE RED BULL BACKYARD DIGGER!!!!!!
Van 5 tot en met 7 augustus zullen de jongens van de Red Bull Backyard Digger bij ons komen helpen om de Sweettrails eindelijk tot een locatie te maken die het kan zijn.
De 2 andere locatie zijn Doetinchem en Deventer. Ook jullie gefeliciteerd mannen!!!
Inmiddels is er in de afgelopen dagen 400 m3 grond gestort op het terrein. Foto's hiervan volgen nog!!!!
Ja iedereen gefeliciteerd, alleen het is nu al een tijdje bekend en dit staat al een week op hun site: http://www.redbullbackyarddigger.nl/0_news/
En daarvoor wisten ze het ook al maarja..
Ben benieuwd hoe het overal wordt

Ben benieuwd hoe het overal wordt

Re: Red Bull Backyard Digger UITSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ziet er dus zo uitsherlock schreef:Inmiddels is er in de afgelopen dagen 400 m3 grond gestort op het terrein...

- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Omdat ik me verveelde..Marijn@Belgium schreef:Waar liggen deze plekken in Nederland , nie te ver van Maastricht (woon ik 10km vandaan) ofwel?

Doetinchem: 215,6 km in ongeveer 2 uur en 11 minuten
Deventer: 219,3 km in ongeveer 2 uur en 15 minuten
Zoetermeer: 218,2 km in ongeveer 2 uur en 14 minuten
Wat beter voor je is, is België
Laakdal: snelste route over 57,7 km in ongeveer 52 minuten
Mechelen: snelste route over 135,1 km in ongeveer 1 uur en 25 minuten
-
- Contacteer:
Zijn de van Laakdal en Mechelen ook van RedBull?Roel@dTb schreef:Omdat ik me verveelde..Marijn@Belgium schreef:Waar liggen deze plekken in Nederland , nie te ver van Maastricht (woon ik 10km vandaan) ofwel?Routeplanner doet wonderen;
Doetinchem: 215,6 km in ongeveer 2 uur en 11 minuten
Deventer: 219,3 km in ongeveer 2 uur en 15 minuten
Zoetermeer: 218,2 km in ongeveer 2 uur en 14 minuten
Wat beter voor je is, is België
Laakdal: snelste route over 57,7 km in ongeveer 52 minuten
Mechelen: snelste route over 135,1 km in ongeveer 1 uur en 25 minuten
Aantal wielen maakt niet uit.
damn ik moet wel 2 km fietsen binnen zoetermeer om daar te komenTwisah schreef::D super vet dat je heb gewonnen gelukkig woon ik er 1 km vanaf
:D whahah lkkr dichtbij !!!
kom cker een xtje langs !!!!

wanneer is de contest btw? ik zag alleen de graafdatums staan.
vorige keer dat ik heb gedirt was bij de SDG jam bij a4 trails, en daarvoor heb ik ook een jaar niet gedirt, dus verwacht niks geks van mij

klinkt als een nieuwe hamburgergroen schreef:http://www.mctrails.nl/Segunda3 schreef:Wat is er in Deventer ?!

Yo......Nog updates ?
Ben excited als een malle !!!
Jullie boffen boyz.....Gewoon dikke trails in aantocht daarzo..........Hebben jullie wel nodig ook denk ? Voor mannen als Patrick is het geloof ik nooit hoog en gek genoeg toch ? Hehe...?
Jullie zien me daar snel mannen !
Ben excited als een malle !!!
Jullie boffen boyz.....Gewoon dikke trails in aantocht daarzo..........Hebben jullie wel nodig ook denk ? Voor mannen als Patrick is het geloof ik nooit hoog en gek genoeg toch ? Hehe...?
Jullie zien me daar snel mannen !
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.