ik ben opzoek naar een bmx voor max 400 euro, tweedehands of nieuw maakt niet uit. Het liefst wil ik een wethepeople ( niet de nova en de reason ), maar als jullie een andere goede bike weten hoor ik dat ook graag

Mvg,
Moderator:Beheerders
als je van gaten in frames en andere vergezochte manieren om de fiets lichter te maken houdt wel ja.sherlock schreef:Eastern is ook zeker de moeite waard om naar te kijken!
een custom bike voor 600 euro.Bmx Joop schreef:ja custom bike had ik ook al over nagedacht, maar dat kost zo'n 600 euro toch snel..
daarnaast als ik alle parts bij mensen appart wil kopen van bmxigans moet ik ook verzendkosten betalen enzovoorts, dan lijkt het me goedkoper om een goede complete tweedehandsof nieuwe bike te kopen of niet?
Heeft niet iemand nog een goede addict, beyond of trust? of een flybikes?
Ben je gek ofzo? 1800 euro voor een fatsoenlijke bmx? Dat terwijl er bij b.v. Soulcycle een Flybikes Pantera te koop staat, waar NIKS meer aan te upgraden valt voor 1200..jw@helmtrails schreef:ik heb zelf een samengestelde bmx .
en kan je vertelle dat je pas een fatsoenlijke custom bike hebt als je die 600x3 doet
Waar heb je 't in hemelsnaam over? Die Fly Pantera heeft voor het grootste gedeelte allemaal Fly parts en jouw S&M heeft voor het grootste gedeelte S&M parts..alleen omdat jij S&M hebt betekent het nog niet dat het spul dat bij Fly vandaan komt slecht is..jw@helmtrails schreef:jdie flybikes is niks vergeleke met mijn S&M.
voor dat geld van die flybike heb ik nie eens de helft van m,n fiets.