bikeshoes
Moderator:Beheerders
- umf fucker
- Contacteer:
ik zoek de beste schoenen om te dirten en bmxen die in de gemmiddelde skateshop te krijgen zijn ... dus geen lotek of orchid en die shit...gewoon een of ander skatemerk 

ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html
- Jean-Pierre
NOT !!freek-073 schreef:nike air max 90 of 1 das die (goeie) shit
Old school vans met het wel bekende 'wafeltjes patroon'
http://static.backcountryoutlet.com/ima ... /RCBGM.jpg
Rijd lekker

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
Me laatste skateschoenen hadden zeikanten van stof.. daar ging me trapper in notime doorheen en dat ziet er nu best verrot uit..
Tip van flip dus, zorg dat ze wel helemaal van leer/suede/kunstleer zijn..
Deze waren dat, loop er nog wel op :"

Ik heb trouwens vaak tegenwoordig bij skateschoenen dat ik eigenlijk de zool te slap vind, dat ik dus de trapper helemaal in me voeten voel.. nou heb ik sowieso een beetje doorgezakte voeten, maar vroeg me af of anderen hier ook last van hadden?
Ik heb trouwens vaak tegenwoordig bij skateschoenen dat ik eigenlijk de zool te slap vind, dat ik dus de trapper helemaal in me voeten voel.. nou heb ik sowieso een beetje doorgezakte voeten, maar vroeg me af of anderen hier ook last van hadden?
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
- Jean-Pierre
Ja, als de schoenen te slap zijn dan krijg ik dat ook. ik heb 2 paar old school vans en bij het eerste paar had ik dat omdat die uit eindelijk helemaal uit gelubbert en kapot waren, het ligt er maar net aan denk hoe de staat van de schoen is of de zool moet wel heel dun zijn. Bij het 2de paar heb ik dit probleem niet en die zijn niet echt nieuw meer.#4 schreef:Me laatste skateschoenen hadden zeikanten van stof.. daar ging me trapper in notime doorheen en dat ziet er nu best verrot uit..
J.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
is juist fijn dat zool dun is ga je smoother rijdensteve-o92139213 schreef:ha meende et nu, zeker geen dunne vans sloefkes met da emo patroon, die vangen nada schokken op, koop gwn dikke hoge skatesgoenen waarmee je hiel ook bescherm zit.
Ik rijd zelf met hoge DC's en ben zeer tevreden en ze zijn nog lekker ook:d
MY SHOES: DC YERSEY CITY

VANS VANS VANS ik heb dus echt aleen maar vans om te rijden is echt super geloof me ik heb een paar helle oude TNT's en 1 paar prison isseu en 2 paar sk8 high's em ook nog eens 1 paar teen slippers
ja volgens mij ben ik best wel een fan van vans
maar volgens mij zijn de nike 6.0 ook wel aardig
maar mijn aanrader is
VANS

maar volgens mij zijn de nike 6.0 ook wel aardig

maar mijn aanrader is
VANS
- umf fucker
- Contacteer:
oke thx heb nu zeker wel een idee

ride & smile bitches....ride & smile
- de G U R U
- Contacteer:
als je vans koopt, neem dan wel die met die natuurrubberen zool ; weet uit ervaring [Rowley XLT vs XLIII ]dat die veel meer grip heeft ...umf fucker schreef:oke thx heb nu zeker wel een idee![]()
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
hey,
ik rijd gewoon op een paar oude K-swiss schoenen, zool is al aardig uitgesleten, maar nog niet kapot..
maarja ik was dus ook naar dirt/street schoenen aan het zoeken, en toen kwam ik deze (klik hier) tegen, maar heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen????
wil ze echt graag, want zijn speciaal voor skaten, bmx, en nog wat extreem sports gemaakt. ik heb deze schoen trouwens gevonden, omdat er een advertentie in MBUK stond.
ik hoop dat iemand me effe kan helpen.
ik rijd gewoon op een paar oude K-swiss schoenen, zool is al aardig uitgesleten, maar nog niet kapot..
maarja ik was dus ook naar dirt/street schoenen aan het zoeken, en toen kwam ik deze (klik hier) tegen, maar heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen????
wil ze echt graag, want zijn speciaal voor skaten, bmx, en nog wat extreem sports gemaakt. ik heb deze schoen trouwens gevonden, omdat er een advertentie in MBUK stond.
ik hoop dat iemand me effe kan helpen.
- Jean-Pierre
www.soulcycle.nl haden of hebben ze ze en in britian shops ook 

- Apocalypse
...en in Groningen hebben ze bij www.boardlords.nl ook alle SB's...(ze kunnen ze in ieder geval bestellen)
- Apocalypse