We zijn vanmiddag begonnen met onze dirtbaan thuis.
Met een bulldozer hebben we al 1 grote gemaakt. Maar de diesel was op dus we konden voor vandaag niks meer doen.
Verder hebben we nog van pallets een soort nortshore achtige startplek gemaakt.
Echt top wordt het, morgen ofzo zet ik wel wat foto's neer. Heb je nog een idee of opmerking, wil je het dan zeggen?
Zondag 24 juni
Heb de foto's.
Hebben we nog een start bijgemaakt voor een andere lijn. Die hebben we ernaast gezet en ook aan mekaar gekoppeld. Morgen wordt ie afgemaakt.
Met de bulldozer hebben we niet echt zo veel gedaan. Morgen gaan we pas echt de bergen maken.
Foto's
Maandag 25 juni
Hey, vandaag weer gaan fietsen!
Foto's
Foto's enzo gemaakt. Morgen zijn de stenen weg dus kunne we alle gras weghalen en bouwen maar!
Helaas is wel mijn voorvork helemaal naar de klote>>Foto's
We hebben ook nog besloten dat we donderdag de hele dag gaan werken en partytenten opzetten naast de baan. Met bouwlampen gaan we dan de hele baan verlichten kunnen we dus ook 's nachts fietsen!
Verder een zeer geslaagde dag! Op naar morgen!
Donderdag & vrijdag 28 &29 juni
Heey,
Donderdag en vrijdag was echt speciaal. Wij hadden op de planning staan om te blijven slapen naast de dirts. Wij de tenten opgezet en alle bouwlampen enzo om wat langer door te kunnen fietsen als normaal.
Na dat gedaan te hebben hadden we lekker de bbq's aangestoken.
1 iemand bleef bij de bbq, dan kon de rest nog even fietsen. Allemaal keurig de helmen op.
Komt nog een vriend aan met de slaap spullen, legt de spullen weg en
begint te fietsen. Meteen de eerste sprong viel hij. Gelukkig had hij niks.
Meteen erna sprong hij weer. Zonder helm! Hij valt, zijn slaap vangt de complete klap van zijn gewicht en fiets op. Ik stond ernaast te kijken en rende er meteen naartoe. Hij viel in mijn armen buiten westen. Ik meteen gezecht dat ze iemand moesten halen en de rest kwam helpen om hem bij te krijgen. Hij is naar de huisartsenpost geweest en nu blijkt dat hij een hele zware hersenschudding heeft.
Iedereen die er was heeft er goed de schrik in zitten, en het is meteen een goeie les voor iedereen daar geweest, zo'n helm wordt niets voor niets verkocht.
Wij zijn ons later weer verder gaan bbq, en nog wat gefietst en gedaan. Om 4 uur tot 6u geslapen en daarna nog tot 11 uur gefietst.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Foto's
Start

Het terrein wat we moge gebruiken(nog niet klaar)

Rick

Danny

Tim

Bo

Maarten