SDG Dirt Jam Comp. 15 Juli 2007

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Boudie
SDG Dirt Jam Comp. 15 Juli 2007

Bericht door Boudie » za mei 26, 2007 4:45 pm

Het gaat gebeuren!!! De SDG Dirt Comp. 2007.......

De komende maanden zullen we een paar DJ competities gaan organiseren om de Dirt Jumpers bijelkaar te brengen en zich tegen elkaar te laten meten.
Dit is voor Mountainbike uniek in heel Nederland.

** 15 Juli 2007, Ronde 1 **

Wat kan je verwachten?

Een georganiseerde battle met 2 kwalificatie runs en 2 finale runs. De kwalificatie runs worden gereden op de kleine lijn van de a4. Dit zijn 5 jumps achterelkaar en zijn door de meeste jumpers te doen met wat Dirtjump ervaring. De beste run telt als je eindscore.
Uit deze kwalificatie worden 4/6/10 rijders gekozen die door gaan voor de finale.
De finale run wordt verreden op de grote lijn van de A4. Dit zijn 3 jumps achterelkaar en eindigt met een Spine.

Er zijn wat leuke prijzen te winnen die zijn gedoneerd door de sponsoren, wat de prijzen zijn blijft nog geheim.
Zo zal er een prijs worden gegeven voor de nr. 1/2/3, Best trick, Rookie of the Day, Best effort!

Kan iedereen meedoen?
Iedereen met een DirtJump MTB kan meedoen, maar je moet wel enige dirtjump ervaring hebben om te kunnen rijden op de A4. Dus denk dat jij het aankunt? Schrijf je dan in en doe mee aan iets unieks! We doen het juist voor de lol en willen op deze manier de Sport in een goed daglicht zetten, dus komt allen!

kost het geld om mee te doen?
Meedoen aan de competitie is gratis! Wel kan er wat het e.e.a. gekocht worden. Neem drinken en eten mee, maar er is ook fris te koop.

Waarom geen BMX bikes?
We hebben er voor gekozen om MTB en BMX te splitsen omdat het niet echt goed te vergelijken is met elkaar.
Wel zijn alle BMXers welkom op de A4, maar de kwalificatie en finale kan alleen met MTB's verreden worden.

#Note: Aan alle onze BMX maatjes! Als jullie vinden dat er ook voor BMX zoiets georganiseerd moet worden, laat mij dit dan weten! Bij genoeg intresse doen we ook een BMX serie! Ik weet zelf niet precies hoe groot de vraag is in BMX voor een Dirt Jump Comp

aanvullende informatie

Er is die dag EHBO aanwezig om toch de veiligheid enigzins te ondersteunen, maar deelnemen is volledig onder eigen risico en wij staan verder nergens voor aansprakkelijk!
** Helm verplicht! **
Rij behouden en met style!

In dit topic kunnen alle vragen gesteld worden en zullen later ook de foto's/uitslagen/filmpjes geplaatst worden.

Cheers
Laatst gewijzigd door Boudie op zo jul 01, 2007 8:13 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » za mei 26, 2007 4:46 pm

Is op mijn verjaardag :o
Wel spijtig dat ik dan net eindexamens heb :roll:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

flapmeth41
Contacteer:

Bericht door flapmeth41 » za mei 26, 2007 5:48 pm

op zondag eindexamens? :? :P

Zijn er trouwens nog kosten aan verbonden ofzo?? Zie het opzich wel zitten als ik m'n fiets optijd klaar heb, en nog weer ff heb kunnen springen op de local trails.. Niet dat ik verder ook maar iets kan, maar lijkt me best tof om erbij te zijn. Zal is kijken als ik het kan redden, en wat mensen hier kan overhalen om mee te gaan... :) Maar hoe serieus moet ik het zien? ist een beetje aankloten en ff showen wat je kunt, of is het echt serieus met "heats" en voorrondes en dat soort spul? (heeft het nut om een eind te reizen en je in te schrijven als je amper tricks kunt zegmaar?)
Explore, dream, discover. Take it to the edge...

ColinStoltzLTD

Bericht door ColinStoltzLTD » za mei 26, 2007 8:05 pm

ich bin auch von der partij :lol:

Boudie

Bericht door Boudie » za mei 26, 2007 9:25 pm

iedereen kan gewoon meedoen der zijn kleine dirts en der zijn grote dirts dus je kan overal punten behalen het gaat uiteindelijk gewoon om lol hebben maar ondertussen kan je ook gewoon prijzen winnen een ding is gegarandeerd het gaat zeker vet worden en gaan der gewoon een goeie tijd van maken dus komt alle en der zijn geen kosten aan verbonden!

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za mei 26, 2007 9:41 pm

dusse prijzen winnen zonder inleggeld? hebben jullie sponser ofzo?

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » za mei 26, 2007 9:46 pm

voor diegene die op die dag niet ginder moesten geraken en meer in de buurt van Geraardsbergen wonen kom dan gerust een kijkje nemen op de City Team Challenge. En supporter voor onze demo!

check www.cityteamchallenge.be

met spijt in het hart dat we er niet bij kunnen zijn maar volgende keer dan zeker!
Succes aan iedereen!

Gieleuh
Contacteer:

Bericht door Gieleuh » zo mei 27, 2007 1:08 am

Ik denk ook wel dat ik van de party ga zijn, wie komt me halen van een Treinstation in de buurt? :D

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » ma mei 28, 2007 11:16 am

wel midde in de axamenperiode.... anders had ik gekome :D
ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » ma mei 28, 2007 11:32 am

idd, net exaams, anders wil ik ook wel afkomen. Ms kan je de volgende keer de datum in juli plaatsen ofzo, dan gaat er heel wat meer volk komen denk ik zo...

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » ma mei 28, 2007 12:05 pm

Gieleuh schreef:Ik denk ook wel dat ik van de party ga zijn, wie komt me halen van een Treinstation in de buurt? :D
Rijswijk station is best dicht in de buurt...als je wil kan ik je wel ff op komen halen, maar ik blijf daar niet lang want ook ik heb examens..

Gieleuh
Contacteer:

Bericht door Gieleuh » ma mei 28, 2007 12:28 pm

Cool, met de auto toch 8) ?

b-dirt

Bericht door b-dirt » ma mei 28, 2007 1:03 pm

ik ben er ook wel denk in hoop dat het een beetje lekker weer is ;)

greetz bas

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » ma mei 28, 2007 1:42 pm

Gieleuh schreef:Cool, met de auto toch 8) ?

Afbeelding

ColinStoltzLTD

Bericht door ColinStoltzLTD » wo mei 30, 2007 6:53 pm

WTF is het nu opeens op 24 juni wel verdraaid nog aan toe beste kerels. :o :arms:
tijd is relatief..

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » wo mei 30, 2007 8:24 pm

24 juni, prachtig jullie hebben de datum voor mij speciaal verzet :lol:
ik gaan der zijn!!!
Colin, verwacht wel geen tailwhips, die zal je zelf moeten doen 8)

ColinStoltzLTD

Bericht door ColinStoltzLTD » wo mei 30, 2007 9:46 pm

haha ja ik wel een t-whip over een jaartje of 2
tijd is relatief..

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » do mei 31, 2007 1:08 am

nu is er idd verwarring over de datum...

op de flyer op jullie site staat 17 juni, en nu overal 24 juni. Misschien moeten jullie de mensen hier eens attent op maken dat ze zeker juist zijn. Bij mijn weten hebben wes en faab en ahzo afgesproken op 17 juni... :?

Ik hoop allesinds dat het een succes wordt! En met ronde 2 ben ik erbij!

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » do mei 31, 2007 9:05 am

Het prikken van de Datum is altijd wat lastig. Van de 27e naar de 17e i.v.m. de EHBO, de 17e naar de 24e i.v.m. de 4X Groningen en een XC wedstrijd in de bossen van Rijswijk..

De 24e blijft nu vast en zal niet meer veranderen. Wel kan het zijn dat door de weersomstandigheden de boel afgelast wordt, want met nattigheid is daar niet te rijden. Dus vingers gekruisd voor goed weer en komt allen!

Cheers Sjors

@King Zeus: Ik was ervan uitgegaan dat heel de E19 clan druk was met de Dirt Demo's. Geef astublieft aan uw maten door dat het zeker en vast de 24e is.

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » do mei 31, 2007 5:19 pm

Bomber schreef:@King Zeus: Ik was ervan uitgegaan dat heel de E19 clan druk was met de Dirt Demo's. Geef astublieft aan uw maten door dat het zeker en vast de 24e is.
Zal ik zeker doen! En jah bij ons zit het zo dat diegen die er veel moeite insteken ook wel het meest terugkrijgen, zoals bijvoorbeeld als we het nu goed doen volgend jaar in 4 landen? Dat is dan ver voruit gekeken maar je wil toch iets bereiken met je groep of nie?

zolang je het maar met liefde voor de sport doet :)

gideon

Bericht door gideon » ma jun 04, 2007 8:21 pm

Yo,
ook hier het flyertje dan, met aanpassinkje voor de datum :oops:

Afbeelding

En al die examens, daar kun je toch ook best een dagje leren van skippen, of niet? Als je graag wilt komen..., het is nog wel een week of 3. Dus dan zou je die paar uurtjes dirten op zondag wel vast eerder kunnen 'inhalen' misschien?
Zo'n dagje ontspannen kan misschien ook nog wel een goede uitwerking hebben op je examens i.p.v beetje te stressen :roll:

laterz, gideon

dirty harry

waar

Bericht door dirty harry » wo jun 06, 2007 7:28 am

heey mense ik ben net nieuw en zouw wel leuk zijn als ik kom kijke maar waar is het??? :? iemand idee

14anton14

Bericht door 14anton14 » wo jun 06, 2007 2:10 pm

heyy .. ziet er wel cool uit .. misschien kom ik ook we lals ik vervoer heb ! Dan kom ik mss met een paar leden vd ac crew . .. www.ac-crew.tk
Maar waar is het ergens ? adres ?? ....

Datum is goe verplaats juist na mijn examens .. zalig gewoon

Ale mss tot dan

grtss
Raise Yo Limits

mr. mean
Contacteer:

Bericht door mr. mean » wo jun 06, 2007 4:56 pm

hij bedoelt www.ac-crew.be.tt :D

gideon

Bericht door gideon » wo jun 06, 2007 6:29 pm

de a4 trails zijn in rijswijk(vlakbij den haag), binnenkort staat er een routebeschrijving op www.sdgbikesports.nl

Plaats reactie