diggers gezocht
Moderator:Beheerders
Wie wil ermee helpen dirts bouwen???? tis in Hofstade int BLOSO domein te doen... Laat iet weten DRINGEND
zit er morgen in de namiddag tussen 2 en 5 uur. Het stuk waarop we graven is 200 meter lang en 50 meter breed en ligt niet ver van het strandje waarop ze de jaarlijkse cyclocross houden. het terrein is er goed er is stuk dat steil naar beneden (4meter, paar drops) gaat en een paar talludjes waar je kan starten of je kan er een natuurlijke tafel van maken. Het is niet volledig legaal maar de parkwachter nijpt zijn ogen wel toe had hij de vorige keer gezegd tegen mij... En we gaan binnenkort beginnen met een petitie zodat we het volledig legaal kunnen krijgen en ms zelfs hulp krijgen van bloso zelf.
Nu ligt er al een lijn van 2 jumps en een onafgewerkte van 3, een stepdown line aan de steile wand.
K heb veel ideën voor dit stuk grond, Niet enkel dirt maar ook freeride zodat we de full-suspensions is kunnen bovenhalen.
Hope to see some of you guys there cheerio
Nu ligt er al een lijn van 2 jumps en een onafgewerkte van 3, een stepdown line aan de steile wand.
K heb veel ideën voor dit stuk grond, Niet enkel dirt maar ook freeride zodat we de full-suspensions is kunnen bovenhalen.

Hope to see some of you guys there cheerio
hoe meer volk hoe liever.
Zelfs de "posers" zijn welkom als ze maar graven.
En zoals iedereen weet: een parcours is nooit af... Het kan altijd beter en hoger
Dus met hoe meer we zijn hoe sneller het gaat.
Ps; als je wilt gaan, in het weekend zit er altijd wel volk als het niet regent en meestal op woensdag ook. Of zet het anders hier op het forum wanneer je gaat, dan zorg ik ervoor dat ik er ook ben
Zelfs de "posers" zijn welkom als ze maar graven.
En zoals iedereen weet: een parcours is nooit af... Het kan altijd beter en hoger

Dus met hoe meer we zijn hoe sneller het gaat.
Ps; als je wilt gaan, in het weekend zit er altijd wel volk als het niet regent en meestal op woensdag ook. Of zet het anders hier op het forum wanneer je gaat, dan zorg ik ervoor dat ik er ook ben
wij zijn aan het kijke voor erges in de buurt van leuven iets te zette, check www.teknoiz.be