iemand ervaring met de Cube Flying Circus ?
Moderator:Beheerders
iemand ervaring met de Cube Flying Circus ?
jep ik heb wel ervaring met de flying curcus
hij is iig nog niet gebroken...
naar mijn mening een goed fiets maar ik heb het idee dat hij aan de zware kant is
maar voor de rest kan ik hem nergens mee vergelijken want heb hem pas een half jaar en het is me eerste dirt/street bike
en ik heb hem als complete fiets gekocht en later omgebouwd tot ss
ik rij voornamelijk street en op skateparken en wil eigelijk ook nog gaan dirten met het beesie
hij is iig nog niet gebroken...

naar mijn mening een goed fiets maar ik heb het idee dat hij aan de zware kant is
maar voor de rest kan ik hem nergens mee vergelijken want heb hem pas een half jaar en het is me eerste dirt/street bike
en ik heb hem als complete fiets gekocht en later omgebouwd tot ss
ik rij voornamelijk street en op skateparken en wil eigelijk ook nog gaan dirten met het beesie
Dit is toch ff leuker dan een Cube ?
Dan heb je tenminste iets met Style,,,,,,,,
Agent Smith complete Bike !
De eerste staat sinds een week klaar om getrashed te worden.
Een compleet gemonteerde nieuwe bike dus !
Specs:
Gewicht: 15 kg
Frame: Agent Smith (cRoMo) (medium)
Voorvork: Manitou Stance Static 100mm.
Bottom Bracket: Truvativ GigapipeTeam DH 118
Crankstel: Truvativ Hussefelt
Pedalen: Maniac Platform
Stuurpen: Agent!Bikes
Stuur: Truvativ Hussefelt
Grips: Point Vise (Odi-style)
Zadelpen: 26,8mm DMR
Zadelpenklem: 28,6mm Brave Pogo 1 Clamp
Zadel: Primo BMX
Wielset: 24"of 26" Rhynolite (Deore naven)
Banden: Maxxis Lopes Bling Bling
Headset: FSA The Pig
Singlespeed afgemonteerd met tandwiel naar keuze.
Achternaaf omgebouwd naar Bolt-on.
Incl. X-Firm kit (de zwaarste veer)..voor de Manitou Stance Static.
PRIJS € 999,- (met V-Brake)
* Optioneel met de schijfremmen van nu..
..AVID Juicy 5 incl. 160mm. schijven.
(prijs is dan € 1249,- (incl. Avid Juicy 5)
Trek zelf je conclusie !!!!!
Dan heb je tenminste iets met Style,,,,,,,,
Agent Smith complete Bike !
De eerste staat sinds een week klaar om getrashed te worden.
Een compleet gemonteerde nieuwe bike dus !
Specs:
Gewicht: 15 kg

* Optioneel met de schijfremmen van nu..
..AVID Juicy 5 incl. 160mm. schijven.
(prijs is dan € 1249,- (incl. Avid Juicy 5)
Trek zelf je conclusie !!!!!
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.
Ik kom wel een keer ff langs samen met Boy en Melvin.
Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik want die vind ik iets mooier.
Gr Stefan
www.dmracing.tk
Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik want die vind ik iets mooier.
Gr Stefan
www.dmracing.tk
Laatst gewijzigd door mr-s op di dec 13, 2005 7:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
yo miss word het tyoch een npj http://www.360-buy.de/images/giant/Haus ... _olive.jpg
Sorry voor de off topic maar ik begin me er een beetje aan te storen.
Dat je je eigen zaakie loopt te promoten oke maar die gast vraagt naar een cube en niet naar een agent bike.
Dus ik zou zeggen "2xdbikeZ Harold" maak reclame via banners en andere zaken maar loop niet gratis reclame te maken via een forum...
Dat je je eigen zaakie loopt te promoten oke maar die gast vraagt naar een cube en niet naar een agent bike.
Dus ik zou zeggen "2xdbikeZ Harold" maak reclame via banners en andere zaken maar loop niet gratis reclame te maken via een forum...
-
Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.commr-s schreef: Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik...
Groeten,
Lennart
-
- Contacteer:
waarom gast?Asphalt Licker schreef:Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.commr-s schreef: Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik...
Groeten,
Lennart
Asphalt Licker schreef:Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.commr-s schreef: Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik...
Groeten,
Lennart
vette agent

precies koop een agent ofzo orangemr-s schreef:Asphalt Licker schreef:Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.commr-s schreef: Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik...
Groeten,
Lennart
vette agent

mrb-y schreef:precies koop een agent ofzo orangemr-s schreef:Asphalt Licker schreef: Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.com
Groeten,
Lennart
vette agent![]()
![]()
doe ik ook misschien wel inplaats van een Cube
maar ik wil eerst nog ff wat meer over de cube horen
-
Vraag ik me ook afpinoisgeel schreef:waarom gast?Asphalt Licker schreef:Misschien verkoop ik mijn Agent Orange, mocht je interesse hebben, mail me op: asphaltlicker@gmail.commr-s schreef: Als ik een Agent koop dan koop ik de Orange denk ik...
Groeten,
Lennart

-
ik ben ook nog geen pro er inBuzZ schreef:Ik vond de Flying Circus iets aan de stugge kant. Ik bedoel dus: geen flair, niet leuk om mee te rijden. Wel heel degelijk en stabiel. Maar echt, dat wil je niet in een street bike...
(Een echt Duits product; solide en saai)
eigenlijk word dit me eeerste dirt bike daarom
vraag ik naar julie ervaringen/meningen
Laatst gewijzigd door mr-s op do dec 15, 2005 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
...hmmm.....BuzZ schreef:Ik vond de Flying Circus iets aan de stugge kant... Wel heel degelijk en stabiel. Maar echt, dat wil je niet in een street bike...
Dus volgens jou kan je beter een instabiel frame gaan rijden om te streeten?
Kijk, da's nuttige info!
Mijn ervaring met de Flying Circus:
Prima fiets! Dus ook prima om mee te streeten! Voelt misschien een tikkie lomp aan (is dat misschien wat je bedoelt met "stabiel"?),
maar dat komt voor een deel omdat ie standaard met 26" wielen wordt geleverd. Als je echt vooral street en dirt wil gaan rijden,
en het moet perse een Cube zijn, zou ik zeker ook de Cube Warrior overwegen, en dan vooral de DirtWarrior:
24" wielen, staal en single speed! That's 'bout all you need son!
Of mijn Agent.....
Asphalt Licker schreef:...hmmm.....BuzZ schreef:Ik vond de Flying Circus iets aan de stugge kant... Wel heel degelijk en stabiel. Maar echt, dat wil je niet in een street bike...
Dus volgens jou kan je beter een instabiel frame gaan rijden om te streeten?
Kijk, da's nuttige info!
Mijn ervaring met de Flying Circus:
Prima fiets! Dus ook prima om mee te streeten! Voelt misschien een tikkie lomp aan (is dat misschien wat je bedoelt met "stabiel"?),
maar dat komt voor een deel omdat ie standaard met 26" wielen wordt geleverd. Als je echt vooral street en dirt wil gaan rijden,
en het moet perse een Cube zijn, zou ik zeker ook de Cube Warrior overwegen, en dan vooral de DirtWarrior:
24" wielen, staal en single speed! That's 'bout all you need son!
Of mijn Agent.....
als ik de cube koop dan neem ik er wel 24'' double track wielen onder
-
- Pieter en zijn V10
- Rinse Appelstroop
- Contacteer: