daar ben ik ik het nou helemaal mee eensBomber schreef:Nah B-dirt snapt der ook niks van jow... Gelijk bekritiseren zonder eerst de feiten op een rij te hebben. Maar agh dat zijn we wel gewend van ehm..
Als of jij nooit op je bek gaat, stumperdow ja toen ik er was gingen ze alleen maar op der bek dus zo goed kunne ze niet rijden![]()
begin je nu echt een beetje zat te worden met je doelloze comments.
Red Bull Backyard Digger UITSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator:Beheerders
daar ben ik ik het nou helemaal mee eensBomber schreef:Nah B-dirt snapt der ook niks van jow... Gelijk bekritiseren zonder eerst de feiten op een rij te hebben. Maar agh dat zijn we wel gewend van ehm..
Als of jij nooit op je bek gaat, stumperdow ja toen ik er was gingen ze alleen maar op der bek dus zo goed kunne ze niet rijden![]()
haha de meeste doen dat
maar als je als ouder staat tekijken en gasten gaan constant op der bek nou dan zou ik bijvoorbeeld ook m'n zoon niet laten rijden.en jullie zijn eigelijk belachelijk want jullie pompen allemaal grote dirts de grond uit zonder de na tedenken dat het levensgevaarlijk is als er een klein mannetje in eens er op afkomen rijden en denken dat doe ik wel effe.nee ik vind dat de helle nederlandse dirt naar de klote is gegaan de sweer overal is kut geef mij maar een paar chille oldskool guys die teminste weten wat er echt telt

wrm zou ik zelf aan leggen de gemeenthe pompen er duizenden euros in om mensen te laten bewegen. en jullie met jullie raren ideen verperst dat voor een hellehoop andere die er niets van durven te zeggen.Dennis Katinas schreef:als ik ook ff wat mag zeggen, die grote dirts zijn echt heel belangrijk, we hebben in NL een paar gasten zitten die serieuze plannen hebben en graag internationaal willen, die hebben grote dirts nodig, kijk naar qashqai munchen dit jaar, dikke 10m double met windkracht 5 aan zijwind, doen ze gewoon ff daarow.
kleine dirts zijn er genoeg, zijn ze er niet, dan bouw je er een paar, paar dagen werk en klaar ben je. Grote dirts vind je niet overal en zet je niet zo eventjes neer. Ik denk dat de red bull diggers strak werk gedaan hebben, en ja ik had het waarschijnlijk ook anders gedaan, maar zo heeft iedereen zijn eigen ideeen wel liggen.
enjoy.
Joh gast!!!
Ga lekker buiten spelen in plaats van dit topic te verzieken. Op deze manier wordt het weer een typisch dp topic. Ik heb dit topic gestart omdat we blij waren met de backyard digger net als deventer en doetinchem maar jij moet het weer verzieken.
Je kent de plannen niet en hebt dus geen idee waar je het over hebt! Wacht nou maar af tot alles klaar is en hou tot die tijd je smoel.
On topic pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ga lekker buiten spelen in plaats van dit topic te verzieken. Op deze manier wordt het weer een typisch dp topic. Ik heb dit topic gestart omdat we blij waren met de backyard digger net als deventer en doetinchem maar jij moet het weer verzieken.

Je kent de plannen niet en hebt dus geen idee waar je het over hebt! Wacht nou maar af tot alles klaar is en hou tot die tijd je smoel.
On topic pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
- Jean-Pierre
Bas, het verbaast me een beetje hoe jouw visie is in dit geval. Ik ken je een beetje in real life en weet ook, wat en hoe je rijdt. Laat ik als eerste zeggen dat er door de regels heen wel een kern van waarheid zit in je comment. Ben helemaal met je eens dat er veilig en doordacht gebouwd moet worden en dat er voor ieder niveau wat te rijden is. Ooit stil gestaan bij bijv. het aantal voetbal blessures per jaar? Dan laat ik zeker me zoontje niet voetballen? of bijv. het aantal verkeersdoden per jaar, dan hou ik me zoontje wel binnen.. bedoel hiermee dat met elke activiteit wel wat kan gebeuren.
Dankzij de locals worden de jumps getest en zodanig aangepast dat ze veilig te rijden zijn. Even afgezien van je eigen skills om ze te kunnen rijden. Vaak wordt er al snel geroepen "Jah die jumps zijn kut!" terwijl het vaak (niet altijd dus) eerder ligt aan een gebrek aan skills. Ook de aanwezigheid van Locals, zorgt er voor dat ouders geinformeerd worden en kleine rijders op de gevaren worden gewezen.
Bij ons staat altijd voorop dat de jumps kloppen, hoe groot ze ook zijn!
In mijn geval, denk aan A4 Trails, Middenberm, Barendrecht liggen ook kleine jumps en flow lijntjes. Op de middenberm zelfs een uber vette Pumptrack. Als de jumps voor JOU te groot zijn, wil nog niet zeggen dat het onzin is! Of is de Dirtscene gebonden aan jouw niveau van 3 x niks.
Door mensen met jouw instelling gaan we nooit vooruit, of kan je het niet accepteren dat er jongens zijn die wel die grote dirts rijden? Wat ik dan nog het raarste vind, kijk jij geen filmpjes van whistler enz.? Daar zijn de jumps nog een stuk groter, zeker ook allemaal rare ideeën?
Lang verhaal, sorry daarvoor, maar deze onzin moet echt stoppen!
Dankzij de locals worden de jumps getest en zodanig aangepast dat ze veilig te rijden zijn. Even afgezien van je eigen skills om ze te kunnen rijden. Vaak wordt er al snel geroepen "Jah die jumps zijn kut!" terwijl het vaak (niet altijd dus) eerder ligt aan een gebrek aan skills. Ook de aanwezigheid van Locals, zorgt er voor dat ouders geinformeerd worden en kleine rijders op de gevaren worden gewezen.
Dit is dus pure onzin! Je doet net alsof we er niet serieus mee bezig zijn! Denk je nu echt dat als men grote jumps uit grond knalt hier niet 2X over nagedacht wordt?jullie zijn eigelijk belachelijk want jullie pompen allemaal grote dirts de grond uit zonder de na tedenken
Bij ons staat altijd voorop dat de jumps kloppen, hoe groot ze ook zijn!
In mijn geval, denk aan A4 Trails, Middenberm, Barendrecht liggen ook kleine jumps en flow lijntjes. Op de middenberm zelfs een uber vette Pumptrack. Als de jumps voor JOU te groot zijn, wil nog niet zeggen dat het onzin is! Of is de Dirtscene gebonden aan jouw niveau van 3 x niks.
Dit zuig je ook uit je duim! Alsof jij weet hoe heel de Nederlandse dirt scene is? Je maakt er niet eens deel uit! Ik zie je bijv. nooit op de A4 of middenberm of waar dan ook, dus vertel mij dan hoe jij weet wat sfeer is? Ik wil je dus ook graag uitnodigen om te komen rijden op de A4 de 28e, of is de kleine lijn hier ook al te groot voor je?Ik vind dat de helle nederlandse dirt naar de klote is gegaan de sweer overal is kut
Best vreemd dat diezelfde "Oldskool" guys gezellig met ons mee fietsen en het helemaal de shit vinden!geef mij maar een paar chille oldskool guys die teminste weten wat er echt telt
Wel vreemd als iemand die alles weet van Dirt scene, niet eens je eigenjumps wil bouwenwrm zou ik zelf aan leggen de gemeenthe pompen er duizenden euros in om mensen te laten bewegen.

Zonder deze gekke ideeën zou het niveau van de Dirt scene in nederland nog steeds 0,0 zijn. Vergeet jij dan de evolutie van de sport? Of blijf jij heel je leven op het zelfde formaat jump rijden? Denk dat jij ook je bike skills graag wil uitbreiden en verbeteren.en jullie met jullie raren ideen verperst dat voor een hellehoop
Door mensen met jouw instelling gaan we nooit vooruit, of kan je het niet accepteren dat er jongens zijn die wel die grote dirts rijden? Wat ik dan nog het raarste vind, kijk jij geen filmpjes van whistler enz.? Daar zijn de jumps nog een stuk groter, zeker ook allemaal rare ideeën?
Lang verhaal, sorry daarvoor, maar deze onzin moet echt stoppen!
idd b-dirt hou je beken ga fietsen ,andere mensen afzeiken terwijl jezelf degene bent met de minste skills...Bomber schreef:Nah B-dirt snapt der ook niks van jow... Gelijk bekritiseren zonder eerst de feiten op een rij te hebben. Maar agh dat zijn we wel gewend van ehm..
ben zelf dan nog niet in zoetermeer of deventer geweest maar bij sfa is het goed geregeld.
Voor iedereen is er wat ja die double lijn maar dat is voor later. buiten een mooie table lijn? iedereen kan dat leren en er kan weinig fout gaan. Verder nog een pumptrack en wat kleiner jumps in het midden en dat zijn ook geen doubles.
Dus voor iedereen wat. En er is gekeken naar jumps voor locals maar ook voor de al rijdende mensen. Kan ook niet verwachten dat iedereen alles gelijk kan. Laat ze eerst wat oefenen kijken spelen voor ze de uitdading aan gaan.
Red bull en locals proberen hun best te doen en het gaat goed. Rest komt vanzelf wel.
Voor iedereen is er wat ja die double lijn maar dat is voor later. buiten een mooie table lijn? iedereen kan dat leren en er kan weinig fout gaan. Verder nog een pumptrack en wat kleiner jumps in het midden en dat zijn ook geen doubles.
Dus voor iedereen wat. En er is gekeken naar jumps voor locals maar ook voor de al rijdende mensen. Kan ook niet verwachten dat iedereen alles gelijk kan. Laat ze eerst wat oefenen kijken spelen voor ze de uitdading aan gaan.
Red bull en locals proberen hun best te doen en het gaat goed. Rest komt vanzelf wel.
- RutgerDirter
- Contacteer:
Jongens gwn in 4 woorden:
B-dirt=
=B-dirt.
en Sjors wat jij zegt is hele maal waar.
Cheers. RutgerDirter
B-dirt=

en Sjors wat jij zegt is hele maal waar.

Cheers. RutgerDirter
:: FSD-Bikers | my pinkbike album ::
Maar kijk, er zijn toch een aantal mensen die hem helemaal afrijden? En als jij hem dan toevallig niet kan, misschien moet je dan hard gaan oefenenen en goed genoeg worden dat je hem wel kan? Dat is denk ik een hele goede optie? Nietwaar?b-dirt schreef:ow ja toen ik er was gingen ze alleen maar op der bek dus zo goed kunne ze niet rijden![]()
en het is een openbare plek en jullie leggen er dirts neer voor de x games
ja dat hoop ik wel.trouwens van die grote kan je bijna 1 helle lijn aanleggen dan is het tog zonde
Verder is het geen openbare plek er staat een hek om meen ik? Maar goed,
Ook is het zo dat je van vallen leert, iedereen valt en het kan nooit meteen goed gaan! Het werkt eenmaal zo: Vallen en opstaan!
Groetjes!;)
Don't Give a F*ck! Just Ride Your Bike!
SFA is inderdaad heel netjes, echt super.Timmos schreef:ben zelf dan nog niet in zoetermeer of deventer geweest maar bij sfa is het goed geregeld.
Ik heb geen idee hoe het in Zoetermeer gaat worden maar ik vind het bijv. in Deventer te 'pro' geworden. Da's jammer want daar heeft niemand iets aan, prutsers als ik niet omdat ze zichzelf te pletter rijden en echte die-hards niet omdat kickers niet hard worden en er zonder uren reparatie-shape werk niks te springen is.
-
- Contacteer:
Waarom zou je? zo doet iedereen dat, als je wilt fietsen, dan ga je wat bouwen. Maar goed, jij wilt dat je gemeente maar over de brug komt. prima idee! Ben je ooit naar je locale jongeren werken gestapt om dit te bespreken? heb je ooit een uitgebreid plan gemaakt voor je gemeente om te laten zien wat jij graag wilt? Ben je alleen of heb je maten die dat ook willen?b-dirt schreef:wrm zou ik zelf aan leggen de gemeenthe pompen er duizenden euros in om mensen te laten bewegen. en jullie met jullie raren ideen verperst dat voor een hellehoop andere die er niets van durven te zeggen.Dennis Katinas schreef:als ik ook ff wat mag zeggen, die grote dirts zijn echt heel belangrijk, we hebben in NL een paar gasten zitten die serieuze plannen hebben en graag internationaal willen, die hebben grote dirts nodig, kijk naar qashqai munchen dit jaar, dikke 10m double met windkracht 5 aan zijwind, doen ze gewoon ff daarow.
kleine dirts zijn er genoeg, zijn ze er niet, dan bouw je er een paar, paar dagen werk en klaar ben je. Grote dirts vind je niet overal en zet je niet zo eventjes neer. Ik denk dat de red bull diggers strak werk gedaan hebben, en ja ik had het waarschijnlijk ook anders gedaan, maar zo heeft iedereen zijn eigen ideeen wel liggen.
enjoy.
niet alleen maar kletsen gozertje, dat lost niets op, eerst ff nadenken.
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Jongerenwerker? Dan verbaast die houding van jou mij helemaal, je gedraagd je zelf als een als een gozertje en je valt af tegen jongeren die hun best doen om er wat van te makenb-dirt schreef:haha wat denkje mannetje ik ben jongerenwerker bij de gemeente al 3 jaar maar ze willen het niet doen.dus vertel mij niet dat ik niets geprobeert heb ventje

Ze zullen blij zijn met je daarow. Geen wonder dat je in die drie jaar niets voorelkaar gekregen hebt op dit gebied. Wij hebben binnen 2jaar een dirt park gerealiseerd. \Ja dat kost een hoop tijd, geld, energie en netjes praten overigens. En wij zijn niet de enige die zoiets geregeld hebben
En zoals ik al zei, willen ze niet dokken, dan niet mokken en zelf bouwen, dat is ook een sharme van deze sport.
Wat een gast zeg.

Mazzel!