RS reba of revelation voor dirt ???
Moderator:Beheerders
deze thread faalt zo hard.... net als of jullie gebaren taal aan het "praten" zijn tegen een blinde bryan ....
gozer eerlijk :p 1,5 pagina aan mensen zeggen; koop geen reba, en meneer komt vrolijk met een reba aanzetten... ik had je graag mijn pike verkcoht voor 125 euro maar ik ga niet 12 keer men gegevens aan jou geven ...
succes ermee
gozer eerlijk :p 1,5 pagina aan mensen zeggen; koop geen reba, en meneer komt vrolijk met een reba aanzetten... ik had je graag mijn pike verkcoht voor 125 euro maar ik ga niet 12 keer men gegevens aan jou geven ...
succes ermee
[quote="khardak"]deze thread faalt zo hard.... net als of jullie gebaren taal aan het "praten" zijn tegen een blinde bryan ....
succes ermee[/quote]
een reba denk ik nimeer aan
ik koop je pike voor 150
mvg
succes ermee[/quote]
een reba denk ik nimeer aan
ik koop je pike voor 150
mvg
alstublaft http://cgi.ebay.nl/FOURCHE-VTT-MTB-FORK ... .m14.l1262 een zeer STEVIGE vork onder de 2kg met 15mm steekas. einde discusie PUNT
I'm so broke, i can't even pay attention.
- de G U R U
- Contacteer:
en aan het eind van een biedoorlog op ebay gaat ie alsnog voor 600 weg ofzoSneeck schreef:En niet alleen stijf ook focking geil qua demping
zonder verzendkosten..
wel supervork overigens.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.