Street in NL

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

stino

Bericht door stino » wo okt 01, 2008 1:35 pm

cyberhawk schreef:laatste meeting springt iemand 2x achtereen zn XC banden kapot BEIDE ! binne en buiten (ik zal geen namen noemen)
sta je een dik uur te wachten voor lul 2X ! ! ..
omdat hij "licht" wil rijden met crappy xc parts..daaaaaaaaaagg
ja kijk, dat is het risico als je niet in je eentje gaat rjiden he, dan moet je rekening houden met de rest

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo okt 01, 2008 1:55 pm

eey pino ...

rekening houden met > komt van 2 kanten ..

je gaat geen stupide shit doen ...waar je de rest van de groep ook mee benadeeld..

fucking ego... maar dat heb je nog niet door als je nog niet oud genoeg ben (gokje)
dan draaid de wereld alleen nog om jou... :ban:

een plat bandje me boeit me niet
t gaat erom hoe//waarom t gebeurd !..

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo okt 01, 2008 2:09 pm

Als je geen stomme shit gaat doen tijdens meetings kan je net zo goed niet gaan, 't gaat toch ook om de aanmoediging bij meetings waardoor je juist die stomme shit doet? Iig aanmoedig van andere personen (waar jij dan niet bij zat) zorgden ervoor dat ik stomme shit deed (volgens jou dan) en 2 lekke banden kreeg...dat boeide hen vrij weinig verder..

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo okt 01, 2008 2:13 pm

cyberhawk schreef:en KOMOP MAN.. je had zelfs 2? reserve buitenbanden bij je incl binne banden..
fuckkit..dan weet je toch dus bij voorbaat al waar je mee bezig ben (of juist niet)

point made.. thank you :bandana:
Ik had geen 2 reserve buitenbanden bij me, ik had er eentje bij me, omdat dit soort shit wel vaker gebeurt en ik vrij weinig zin had om in Rotterdam te staan met een gescheurde band. Ik begrijp je punt trouwens niet, als jij 't zo kut vond om te blijven wachten was je toch gewoon weggegaan? Na die 2e lekke band had ik namelijk ook al gezegd dat ik naar huis ging.

EDIT: Overigens cyberhawk, laten we maar kappen met in dit topic hierover te discussiëren...overigens is deze shit ook bij maar één meeting gebeurd, dus het is zeker niet de standaard.
Laatst gewijzigd door Steelhead Rider op wo okt 01, 2008 2:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

xRemcox

Bericht door xRemcox » wo okt 01, 2008 2:33 pm

cyberhawk schreef:dude hij woont echt fucking ver weg..

nou ben ik topografisch analfabeet.. dus ff google maps
maar hij zit dus boven het ijsselmeer !!

das echt fuckkie ver reizen..

heey xremcox >> amersfoort... haal je dat ?

volgende meeting misxsch dan daar (weer)?
maar das voor mij weer 1- 1.5 uur reizen ...dus ach..
dat is voor mij ook ongeveer 1,5 uur. Dat is het overwegen nog waard... Utrecht wordt al wat minder, maar ook het overwegen waard...

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo okt 01, 2008 2:47 pm

stomme shit = streeten met XC banden en stads B-bandjes erin
en bij de 2de keer ben ik ook weg gegaan..

ik weet niet waar...
maar ik vond ergens de motivatie en een beetje medeleven nog om te wachten..
das dus rekening houden met .....

TOT.... tot ik erachter kwam waarom ...
toen had ik meer de motivatie om de bunkerbank in je reet te douwen :lol:

maar rotterdam mag je hebben zolang.. ik zoek andere bestemmingen voorlopig..

zoals amersfoort... :roll:
volgende meeting dus daar dan ..?>
@xremcox : t word voorlopig wachten op mooi weer... ;)

stino

Bericht door stino » wo okt 01, 2008 3:17 pm

cyberhawk schreef:eey pino ...

rekening houden met > komt van 2 kanten ..

je gaat geen stupide shit doen ...waar je de rest van de groep ook mee benadeeld..
je verstaat mij verkeerd: ik probeer niet goed te praten dat iemand ervoor zorgt dat de rest lang moet wachten door welke reden dan ook. tuurlijk is dat lastig, en dat is ook de reden waarom ik zelf geen meeting-fan ben, of het moet zijn met mensen die ik echt ken, en dan heet het gewoon rijden.
my point: als je nr een meeting gaat weet je op voorhand dat een groot deel van de tijd bestaat uit wachten
- op iemand die recovert van een crash
- op iemand die perse nog moet beginnen sleutelen
- op iemand met platte banden
- op iemand die moet gaan zeiken
- op iemand die drank/eten wil gaan kopen
- op iemand die te laat is
- ...
dat weet je gewoon, dus ik vind het nogal raar dat je daarover begint. of gaat het over een persoonlijke vete?
fucking ego... maar dat heb je nog niet door als je nog niet oud genoeg ben (gokje)
dan draaid de wereld alleen nog om jou... :ban:
ROFLMAO geen idee hoe oud jij bent, maar ik gok: toch nog iets jonger dan ik: ik heb ondertussen al geleerd dat andere mensen ervan verdenken een fuckin ego te hebben er enkel maar op duidt dat je eigen ego nog te groot is. en ik kan ook al deftig spellen, zonder dt fouten.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo okt 01, 2008 3:24 pm

cyberhawk schreef:stomme shit = streeten met XC banden en stads B-bandjes erin
en bij de 2de keer ben ik ook weg gegaan..

ik weet niet waar...
maar ik vond ergens de motivatie en een beetje medeleven nog om te wachten..
das dus rekening houden met .....

TOT.... tot ik erachter kwam waarom ...
toen had ik meer de motivatie om de bunkerbank in je reet te douwen :lol:
Dat is wel een beetje erg overdreven, ik ben overigens niet van geld gemaakt dus ik fiets met wat ik heb, als ik toevallig stads binnenbanden gratis kan krijgen via een vriend, dan doe ik dat ook en als ik toevallig alleen XC banden heb liggen, dan gebruik ik die ook. Overigens reed ik alleen met een XC VOORBAND dus geen XC achterband.

groen

Bericht door groen » wo okt 01, 2008 4:06 pm

conclusie: je kan beter gaan dirten

haha grapje
Loud, mean, fast & dirty

Boudie

Bericht door Boudie » wo okt 01, 2008 4:34 pm

Grapje? :evil:

gideon

Bericht door gideon » wo okt 01, 2008 4:35 pm

Al dat gebitch vind ik dan wel jammer :ban: bij een meeting, is het met hoe meer mensen je bent, lastiger om het voor iedereen naar zijn zin te maken. En qua spots heb ik denk wel sommige liever als andere, maar daar pas ik me wel aan.
en hoe goed of slecht je bent, maakt ook niks uit!, maar ik vind het dan ook wel jammer, als iemand ook niks probeert maar echt alleen de hele tijd staat te kijken. Maar kom gerust wat mij betreft op whatever bike.
En ik geef tips of eigenlijk heb ik altijd wel veel commetaar denk ik, kan er ook wel eens bot uitkomen :evil: maarja, ik bedoel het wel goed meestal..
En ik heb ook wel eens 4 lekke banden gehad op 1 middag biken :cry: das gewoon k.t zowiezo, en dan ja, als de rest kan blijven fietsen daar in de buurt zou ik zeggen wachten, maar als het echt heel lang drijgt te duren ofzo, kan er toch gewoon iemand ff blijven en dan de rest later weer opzoeken..
Anders kun je idd beter gewoon afspreken met wat mensen, zoals iemand zei, dan ga je gewoon lekker rijden
@ bikerboi; je mag wel smsen hoor, maar heb nu mijn goldlabel gebroken afgelopen zondag, dus dat moet ik nog even oplossen :(
later

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo okt 01, 2008 6:05 pm

ja idd, als jullie door willen bitchen, bel elkaar (ik heb allebei jullie nr's dus ask me als je het niet weet)
anders gaat dit topic ook alleen maar op slot wegens een zinloze discussie (al ben ik het wel met cyberhawk eens dat we met meetings te lang bij 1 spot blijven, dus beter volgende keer niet zo)

ow dat doe je lekker gideon :( weet je al wanneer je een nieuwe krijgt? ga je dan weer met een goldlabel rijden of kies je dit keer maar weer voor iets anders?

btw, volgende week zondag (12 okt) meeting in utrecht? ff potje streeten en lekker blijven hangen bij griftpark?
check me topic bij meetings :)

lataaaaa

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » wo okt 08, 2008 3:38 pm

Ik ben er waarschijnlijk in utrecht.. hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Plaats reactie