voor 10 euro kom ik hem vanavond nog ophalen.
Nee ff serieus hoeveel wil je er voor hebben? Hoe groot istie in welke staat istie? Kunnen er schijfremmen op?
thanx voor de info alvast

Moderator:Beheerders
Voor het geld echt enorm mooie frames, ik heb zelf de 4 (frames van zowel de goedkoopste 5 als de team versie zijn gelijk) en die is inmiddels helemaal onder handen genomen, een setje juicy 7's er op, beter schakelwerk (x.9) en een fatsoenlijke BB + crackstel + cassette en een andere vork..... en nu is het gewoon een mooi fietsje.audiotrash schreef: check mijn hardy maar keer, kan je echt nice maken.
Nieuw heeft 'ie me rond de 1500,- euro gekost,pAnnEkoek schreef:okee![]()
voor 10 euro kom ik hem vanavond nog ophalen.
Nee ff serieus hoeveel wil je er voor hebben? Hoe groot istie in welke staat istie? Kunnen er schijfremmen op?
thanx voor de info alvast
http://www.merida.nl/umf/Asphalt Licker schreef:Hmm... niet echt volgens mij..
Een Acid is toch met die rare knik in de zadelbuis?
Als je een Giant overweegt, zou ik op zoek gaan naar een STP..
Heel eerlijk gezegd ben ik niet bepaald gecharmeerd van die UMF's
Ik zou eerder kijken naar iets als een Specialized P1 o.i.d.
Volgens mij stond in "Te Koop" ook nog een mooie Agent Smith van Krekker
Want?Asphalt Licker schreef: Heel eerlijk gezegd ben ik niet bepaald gecharmeerd van die UMF's
Ik zou eerder kijken naar iets als een Specialized P1 o.i.d.
Keuze tussen die 2 dus, wat voor vork zit er in die OPIE? In de Hardy 4 zit een RST flut vork die je er echt zo snel mogelijk uit moet trekken.... die is namelijk waardeloos. Een leuke second hand DJ moet wel te vinden zijn voor een redelijk bedrag en anders kun je binnenkort die van mij wel overnemen aangezien mijn Hardy een Revelation gemonteerd krijgtpAnnEkoek schreef: - Gary Fisher Biggn s OPIE 2005---> 300,-
- UMF Hardy 4-----> 315,-
kan iemand zeggen waar je zo'n hardy kooptReind schreef:Voor het geld echt enorm mooie frames, ik heb zelf de 4 (frames van zowel de goedkoopste 5 als de team versie zijn gelijk) en die is inmiddels helemaal onder handen genomen, een setje juicy 7's er op, beter schakelwerk (x.9) en een fatsoenlijke BB + crackstel + cassette en een andere vork..... en nu is het gewoon een mooi fietsje.audiotrash schreef: check mijn hardy maar keer, kan je echt nice maken.
Voordeel van de Hardy is dat het frame an sich gewoon goed is, de afmontage word alleen ruk naarmate het typenummer op loopt. Maar afmontage is makkelijker te vervangen dan een frame. Ik durf nu wel hardop te roepen dat mijn customized Hardy 4 een mooiere fiets is dan de Team versie van UMF's Hardy serie
Ff zoeke op google volgens mij was er eentje in venlo die ze verkocht...audiotrash schreef:
kan iemand zeggen waar je zo'n hardy koopt
liefst een betrouwbare shop
ook een optie, maar dan zit je weer met zo'n lange stuurpen enzo.. jij moet het weten. heeft wel schijfremmen erop, ma die zal wel +- evenveel kosten als de hardy 3... en dan is de hardy meer waarde voor het geld als je kijkt naar de andere opties.pAnnEkoek schreef:Miscchien moet ik dan maar door sparen idd. Ik vind die Bulls Slalom egt super vet bij onze bikeshop. Is dit misschien ook een goede bike?
maar in veel gevallen met die 2dehandsfietsen rond die prijs, ... ook heel erg gaar.BiKeRbOi schreef: koop dan een hardy of anders een 2e hands fiets. vooral 2e hands bikes zijn hun prijs meestal heel erg waard