spijkers dirts soesterberg

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

absest

Bericht door absest » za aug 04, 2007 2:17 pm

wij hebben t inderdaad al meerdere malen meegemaakt, boomstammen takken, strategisch geplaatst op landingen, betonnen grenspaaltjes, plankjes met spijkers door het Hele bos heen. Omvergehaalde nortshore drops etc etc etc/

we zijn zelfs een keer beschoten met twee luchtbuksen met demper. deze gasten hebben we overigens wel te pakken gekregen.

jammer dat er in een land waar al niet veel plaats is voor elkaar mensen ook nog gaan proberen om elkaar het leven zuur te maken. stoeptegels gooien bakstenen, mensen worden steeds individualistischer en hebben geen of weinig respect meer voor elkaar denken alleen aan hun eigen plezier. Alsof het leuk is om iemand dood te gooien met een tegel :?

Ook vorige week weer. we zitten in het bos, er stopt een auto, met een man en een vrouw erin. de man stapt uit loopt het bos in en timmert iets vast op een boom, het was een klein metalen kruisje voor zijn overleden hond. er staat alleen 'pietje" het ding zat al vast. maar blijkbaar niet goed genoeg. de man timmert lekker door tot hij geen spijkers meer heeft en loopt richting 1 van onze northshores, en begint aan de constructie te voelen en te duwen om te kijken of er iets los zit, ons had hij nog niet gezien en we wachtten af totdat hij ook echt ging proberen planken en dwarsverbindingen van de ns af te kloppen met zijn hamer om aan een spijker te komen.

toen hebben we toch maar even geroepen dat ie daar maar mee moest kappen, de boodschap was iig wel meteen duidelijk want hij schrok er een beetje van. BETRAPT JA (*Y()&##hond. HAd je moeten zien hoe snel meneer weer het bos uit was.

Jammer dat als je er op dat moment niet bent. WEL je northshore dirt of wat dan ook naar de klote geholpen wordt. :x Kutmaatschappij.
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » za aug 04, 2007 9:02 pm

Helemaal met je eens asbest!
Bij mij laatst ook weer. Heb je m.b.v. paaltjes en takken een mooie kombocht gemaakt en net een nieuwe landing voor een drop, ben je een paar daagjes weg: alles naar de klote. BAH. :x

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za aug 04, 2007 9:44 pm

Heey
Wij hadden vroeger een eigen crossbaantje voor de motors. En als we zondag wouden gaan rijden, moeste we eerst de bakstenen en de pinnen van het baantje af halen. ZOOO triest he.

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » ma aug 06, 2007 7:33 pm

Kona-rider schreef:
Sir Gonz Lays schreef:ik wil dr wel eens komen rijden, maar hoe kom ik er?

heeft iemand een routebeschrijving vanuit den haag?

thanks
http://maps.google.nl/

N413/Van Weerden Poelmanweg @52.132800, 5.290940 dit ff invullen.

Aan beide kanten van de weg in de bocht kan je auto parkeren.
En in de bocht op zo'n heuvel zie je zo'n restaurant en daarachter zit het.

laat maar weten als je keer komt, kom ik ook wel met nog paar andere. ;)
ah gezellig, ik zal s komen kijken binnenkort!

Harold

Bericht door Harold » za aug 11, 2007 12:06 am

Tja....Dat zat er aan te komen he ?

Nick heeft in een eerder topic hier al uitgebreid voor gewaarschuwd !

De spot was dus zeker niet legaal !
Is ooit door ons gebouwd / door de gemeente afgebroken / door ons weer herbouwd / door de gemeente weer afgebroken / etc. etc. / Ik spreek dan over een periode van een jaar of 5.

Er was de laatste 2 jaar een soort van gedoogd beleid.

Jullie (de personen weten wie bedoeld wordt) hebben helaas met z'n allen de spot zo belachelijk lopen hypen hier op DP en andere sites....met filmpjes en pics en youtube dingen en weetikhetwatallemaal..........Dat het aantal bezoekers idioot opliep. Uiteraard krijg je met teveel mensen op zo'n spot ook teveel geouwehoer / teveel bekendheid / teveel ongelukken / teveel slapende honden die inmiddels wakker zijn / en nu ds blijkbaar ook teveel mensen die er tegen zijn dat er daar gebiked wordt.

Dit zat er aan te komen.

Binnenkort zal de boel wel weer voor de zoveelste x plat gegooid worden.

.....Erg jammer.
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.

race eend

Bericht door race eend » za aug 11, 2007 9:02 am

dat soort dome :? :? zielige mensen zijn er nou emaal ik ga er zondag bike dus ik neem me schep dan wel mee op alles weg te halen
fietse maar :P

Plaats reactie