greets chris
Moderator:Beheerders
Het is een Suburbanstino schreef:@eek: hoe rijdt dat streetlegal frame zoal met een lage vork ? komt de BB niet wat te laag?
ik heb namelijk net men tweede dmr sidekick gebroken (tussen downtube en vork, vorig frame op exact dezelfde plaats gebroken, en dat was nog een oude sidekick zonder xtra gusset.. de nieuwe transition heeft op die plaats blijkbaar nog meer gusset, ze beginnen het door te krijgen precies, maar het zal toch niet meer aan mij besteed zijn)
afin, ik was al naar het uitzien nr een ander frame en de streetlegal stond me wel aan (alhoewel ik betwijfel of het echt sterker is dan een dmr?), ik vraag me dus af hoe hij rijdt met een knifen op (ik heb ook een knifen, vandaar). En weet je toevallig ook de wanddikte van de tubes in de achterdriehoek? mijn huidige zijn helemaal tot schroot gegrind, op het einde kreeg ik mijn wiel er niet meer in zonder het geheel eerst met een voorhamer te bewerken..
Of weet er iemand een ander sterk cromo frame met ong zelfde geo?
thx!
ZEKER WETENThe General schreef:Hey street rijders gaan jullie ook naar de POR JAM??
ok sorry had ff niet door dat het een suburban was. Ik heb nog wat andere fora gecheckt, ik ga waarschlk voor de streetlegal, niemand lijkt echt te klagen over de geo met een korte vork...Eek schreef:Beste Stino,
Het is i.d.d. een Suburban...
Over de rijeigenschappen ben ik zeer zeker te spreken, zou zeggen kom naar de meeting de 26ste, kun je testen.
Gr, Kris
Hangt er ook wel een beetje vanaf of je 26" of 24" rijdt..stino schreef:Of weet er iemand een ander sterk cromo frame met ong zelfde geo?
Hele vette bike...geen verdere uitleg nodigThe General schreef:Dit is echt 1 van de beste mtb street bike's tot nu toe, en verdient daarom ook zeker een dikke bikecheck
the bike is light at 14.5 kg and has a low front end giving the optimum head angle and BB hight. Here are the specs:
Frame: latest generation of Suburban, pearl white
Fork: Manitou Gold Label, 80mm
Brakes: Hope Mono Mini 160mm rotor
Headset: FSA deep cap 25mm
Stem: NS Moto
Bar: NS Lil Sista
Grips: Lizardskins
Saddle: NC 17
Rims: Sun Rims MTX 24"
Hub Front: NS Roller
Hub Rear: NS Coaster SS
Freewheel Oddysey 13T
Spokes: DT 2.0 rear , 2.0/1.8 front
Tires: Nokian XXX, 24", 2.4"
BB: WTP Titanium
Cranks: WETHEPEOPLE Royal Crank with ti axle
Sprocket: WETHEPEOPLE Stereo Sprocket 29t
Pedals: NS Leg Eaters
ChainShadow Conspiracy interlock chainTT
KevinELEMENT schreef:hoeveel voor het frame PB mij
Bangelyk héBiKeRbOi schreef:KevinELEMENT schreef:hoeveel voor het frame PB mij
je upt een bikecheck topic van 4 jaar geleden met een te koop vraag?