zucht, Wat is er nou zo hemels aan die frampjes dan?b-dirt schreef:eindelijk mensen die het leren
Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
- wildstylebmx
ik wil wel is zo'n unknow bike opgebouwd zien. ik zei altijd een sub te gaan kopen. maar een unknow bike is ook wel heeeeeel vet:d en sick ligt... wat nouw mtb zwaar:P fucking 4 kilo tegen 2.4 haha:) fucking chill.. verf dr af en t is 2.2 kilo maximaal:) hihi:D:D:D nu nog geld save:s
soooo iemand pica's vn een opgebouwde versie?
soooo iemand pica's vn een opgebouwde versie?
UnknownBike.CO
TRASH-JAM 22 MAART... BE THERE
TRASH-JAM 22 MAART... BE THERE
- driezzz_dirter
-
- driezzz_dirter
Zorg gewoon dat je spaken altijd goed op spanning staan en je wielen goed gespaakt zijn. Dan houd zo'n single track het gemakkelijk uit.
Gaat meestal niet erom hoe licht, zwaar of stevig je velg is, oke, het telt wel mee. Maar belangrijker is dat je wielen goed gespaakt zijn en op de juiste spanning is.
Dus gewoon ff controleren voordat je gaat biken.
Gaat meestal niet erom hoe licht, zwaar of stevig je velg is, oke, het telt wel mee. Maar belangrijker is dat je wielen goed gespaakt zijn en op de juiste spanning is.
Dus gewoon ff controleren voordat je gaat biken.
Life begins at the end of your comfortzone.
- de G U R U
- Contacteer:
daar ben ik het dus niet mee eens; heb nu Mavic XM719 disc's en die zijn niet alleen 90 gram lichter maar krijgen ook minder snel hoogteslagen dan de Rhynolites die ik in m'n andere fiets heb zitten.BiKeRbOi schreef:als je echt grammenneuken wilt moet je zonder twijfel voor Rhino Lites gaan
[en nee het is geen xc velg, xm719 wordt door Mavic net als de Rhynolite door Sun voor allmountaingebruik aangeraden.]
0.02$
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
net ff gekeken, die wegen 460g, de rhyno lites 520g, dus 60g verschilde G U R U schreef:daar ben ik het dus niet mee eens; heb nu Mavic XM719 disc's en die zijn niet alleen 90 gram lichter maar krijgen ook minder snel hoogteslagen dan de Rhynolites die ik in m'n andere fiets heb zitten.BiKeRbOi schreef:als je echt grammenneuken wilt moet je zonder twijfel voor Rhino Lites gaan
[en nee het is geen xc velg, xm719 wordt door Mavic net als de Rhynolite door Sun voor allmountaingebruik aangeraden.]
0.02$
voordelen van de Rhyno Lites zijn: veel goedkoper (kost maar 18 euro per velg, de xm719 kost 53 euro), en de rhyno lite is een stuk breder wat beter is tegen snakebites

vaag, ik heb nog nooit hoogteslagen gehad in me rhyno lites

- de G U R U
- Contacteer:
520 gram is voor 24" , 550 is voor 26" correct me if I'm wrong;BiKeRbOi schreef:net ff gekeken, die wegen 460g, de rhyno lites 520g, dus 60g verschilde G U R U schreef:daar ben ik het dus niet mee eens; heb nu Mavic XM719 disc's en die zijn niet alleen 90 gram lichter maar krijgen ook minder snel hoogteslagen dan de Rhynolites die ik in m'n andere fiets heb zitten.BiKeRbOi schreef:als je echt grammenneuken wilt moet je zonder twijfel voor Rhino Lites gaan
0.02$
voordelen van de Rhyno Lites zijn: veel goedkoper (kost maar 18 euro per velg, de xm719 kost 53 euro), en de rhyno lite is een stuk breder wat beter is tegen snakebites
vaag, ik heb nog nooit hoogteslagen gehad in me rhyno liteswel zijwaarst maar dat kom puur omdat ik te lui ben om een wiel helemaal recht te spaken en daarna te onderhouden
Mavic is idd. smaller maar ik heb tot nu toe nog geen snakebites gehad; ik rij dan wel minder street maar heb wel nogal lichte achterbanden dus kans op snakebites door andere omstandigheden komt denk ik wel overeen...
denk dat die sun vooral een betere keuze is voor bredere banden, ga zelf niet verder dan 2.25" achter maar denk dat mensen die per sé een lichte fiets willen niet snel met dikkere banden rijden dus voor hen is denk ik een xm719d de beste keuze.
of een Stans ZTR Flow
http://www.notubes.com/product_info.php ... cts_id/344
470 gram en 28mm breed....
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
- driezzz_dirter
- Jean-Pierre