Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
Geometrie klopt niet meer en heel waarschijnlijk gaat het breken (of scheuren) als je er te gekke dingen mee gaat doen. Dat komt door de hoge inbouwlengte die de hoek verandert. Met een landing duw je als het ware je voor en achterkant bij elkaar vandaan. Weet het niet zeker of het bij deze mag maar de meeste HT's kunnen echt geen dubbelkroons vork aan. Ik zou er mijn gezicht niet voor op het spel zetten in ieder geval en een stalen frame of zeer stevig alu HT frame voor pakken. Als je eigenwijs bent moet je je headtube aan de onderkant maar even in de gaten houden.-Noize- schreef:gaat dat goed? een dubbelkroons in die fiets?
geometry lijkt eigenlijk best wel te kloppen ( of zie ik het verkeert )
Nog iets anders niet onbelangrijks;
Ik weet niet hoeveel veerweg die vork heeft maar je pakt zoooveel ruimte tussen je kronen waardoor je onderkroon vrij laag gemonteerd is. Raak je je kroon niet als je hem bottomt? En wat een spacers zitten ertussen man!
Dit schrijf ik trouwens met alle goeie bedoelingen en gewoon omdat het geen lolletje is onnodig in het ziekenhuis te belanden.
Laatst gewijzigd door N I E L S op zo apr 23, 2006 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Als je graag een hartail met dubbelkroons wilt rijden adviceer ik je een Banshee Morphine te rijden, Let Op! die frames zijn best prijzig.. Maar ik hoor u eigelijk al over een V10 praten dus geld speelt hierbij geen grote rol

Na mijn mening staat het voor geen meter

Wel updaten wanneer je iets nieuws hebt !!

Groetjes Daan
Normal people worry me.
he, banshee rules man
morphine is (vind ik) een heeeeeeeeel vet frame
en de geometry kan verschillende vorken aan.
kweet eigenlijk niet waar je ze kan kopen , b2b heeft ze niet..
maar ze hebbenm wel: de scream, scirocco, chaparral, en de scratch.
oja, ik d8 dat de santa cruz v10 een echte downhiller was en niet echt free ride en dat soort dingen.

morphine is (vind ik) een heeeeeeeeel vet frame

en de geometry kan verschillende vorken aan.
kweet eigenlijk niet waar je ze kan kopen , b2b heeft ze niet..
maar ze hebbenm wel: de scream, scirocco, chaparral, en de scratch.
oja, ik d8 dat de santa cruz v10 een echte downhiller was en niet echt free ride en dat soort dingen.
-
spacers, dubbel kroonstuk
haha jha diej spacers he, ik zit te wachten op een nieuw stuur+stuurklauw, wanneer ik die heb kort ik hem pas in voordat ik straks tekort kom
die morphine is idd een mooie heb ik ook naar zitten kijken
kwist echter niet dat een dubbel kroonstuk niet op elke fiets past
ik vind het wel een fijne vork marzocchi Junior T
het is zondermeer iets om in de gaten te houden bij aankoop van een nieuw frame
en idd geld speelt in zovere een rol, dat ik best wat wil uitgeven voor een fiets waar je zoals jij zegt je gezicht op het spel zet
echter praat je bij de morphine over een kleine 700 euro, voor een hardtail frame

die morphine is idd een mooie heb ik ook naar zitten kijken
kwist echter niet dat een dubbel kroonstuk niet op elke fiets past
ik vind het wel een fijne vork marzocchi Junior T
het is zondermeer iets om in de gaten te houden bij aankoop van een nieuw frame
en idd geld speelt in zovere een rol, dat ik best wat wil uitgeven voor een fiets waar je zoals jij zegt je gezicht op het spel zet
echter praat je bij de morphine over een kleine 700 euro, voor een hardtail frame

† Mortem Vitae Sequens †
-
- Contacteer:
Dan gebruik je de volgende link:mr-s schreef:5.8 lbs geen idee hoeveel kilo dat is
Omreken-tool
Te vinden onder diversen op de frontpage!
-
- Contacteer:
wajow mooi frame zeganti.copy schreef:Mijn Toy 3

hoeveel kost zo'n frame???
--->> www.fsd-bikers.tk <<---
-
- Contacteer:
Ik heb er binnenkort(!) nog een te koop (Size L) met wielset (24"Atomlab Trailpimps), zadelpen en enkele cockring zelfs.Cube Rider schreef:wajow mooi frame zeganti.copy schreef:Mijn Toy 3
![]()
hoeveel kost zo'n frame???
Omdat dit geen verkoop topic is noem is geen prijzen maar ik ga belachelijk weinig vragen

Piccie
Laatst gewijzigd door SebaZ op ma mei 01, 2006 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.