Moderator:Beheerders
Ik heb een Kona Stuff(zelfde frame) en had eerst ook het probleem dat het niet paste(te lang of te kort), ik heb het met een halflink opgelost, maar daar hebben ze bij hem blijkbaar niet aan gedacht..b-dirt schreef:juist mooi gezegtmaar zeker gelijk het zit er echt voor nix op.het is extra gewicht en je ketting is langer dus niet echt clean
en zo overbodig
die steekas vork komt nog wel en ja ik laat volgende week mijn remleiding inkorteCheeta schreef:Ziet er netjes uit, al zou ik persoonlijk een steekasvork hebben gekozen voor zo'n fiets.
Maar is die remleiding niet irritant lang en kwetsbaar, of heb je de lengte echt nodig om barspins te kunnen doen?
Positie van de remgreep (hoek) zou ook niet de mijne zijn...
Hydro is zowieso kwetsbaar. De goodridge leiding van mij is inmiddels zo vaak eruit gerukt dat hij vrij kort aan het worden is. Zou hem dus gewoon lekker lang laten..Cheeta schreef:Ziet er netjes uit, al zou ik persoonlijk een steekasvork hebben gekozen voor zo'n fiets.
Maar is die remleiding niet irritant lang en kwetsbaar, of heb je de lengte echt nodig om barspins te kunnen doen?
Waarom heb je niet even gewacht en een dikke vork gekocht?driezzz_dirter schreef:die steekas vork komt nog wel en ja ik laat volgende week mijn remleiding inkorteCheeta schreef:Ziet er netjes uit, al zou ik persoonlijk een steekasvork hebben gekozen voor zo'n fiets.