Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
- de G U R U
- Contacteer:
ligt eraan hoe je "goed" definieert....volop licht wel maar die dingen breken bij bosjes.... Director daarentegen schijnt sterker te zijn dan een gewone vork (bron: bikeguide) en Aaron Ross houdt 'em ook heel.b-dirt schreef:nice maar wtf een direct vork waarom
die is echt niet mooi lijkt wel een kromme flatland vork een sputnic is goed man en f*cking licht net aan 900 gram
Sputnic frames rijden trouwens wel erg goed.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
- Contacteer:
- Jean-Pierre
nee man is een hope mini (gepimpt)MarzocchiZ1FR3 schreef:vet ding, mooie kleurencombo ookis dat trouwens zon nieuwe atomlab rem? werken die een beetje?
en is ff een leen frame van SDG
die trailking is namelijk beetje krom
http://i2.pinkbike.com/photo/1717/pbpic1717583.jpg
Loud, mean, fast & dirty
nice, ook die service!groen schreef:nee man is een hope mini (gepimpt)MarzocchiZ1FR3 schreef:vet ding, mooie kleurencombo ookis dat trouwens zon nieuwe atomlab rem? werken die een beetje?
krijg je garantie op je scheef frame?
Grtz.
-
- Contacteer:
mijn nieuw update,
nu weekje in bezit, en afgelopen donderdag voor het eerst in s8land geweest, en rijd super.

update:
Rear Wheel - HALO SAS Rims + KHE freecoaster

nu nog wachten op het voorwiel dat binnenkort komt
en dan eerst maar is een andere crank + sprocket, want de overbrenging die ik nu heb is insean
nu weekje in bezit, en afgelopen donderdag voor het eerst in s8land geweest, en rijd super.

update:
Rear Wheel - HALO SAS Rims + KHE freecoaster

nu nog wachten op het voorwiel dat binnenkort komt

en dan eerst maar is een andere crank + sprocket, want de overbrenging die ik nu heb is insean

- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Een 360 houdt ook niet op bij 270 gradengroen schreef:nee man is een hope mini (gepimpt)MarzocchiZ1FR3 schreef:vet ding, mooie kleurencombo ookis dat trouwens zon nieuwe atomlab rem? werken die een beetje?

binnenkort komt er het volgende:MarzocchiZ1FR3 schreef:mooi ding, alleen een witte voorvelg zou het helemaal afmaken, verder top![]()
rijdt zon freecoaster een beetje lekker trouwens? ook als je fakie rijdt en wilt switchen?
HALO SAS 24" Witte voorvelg op een Goude HALO Spin Doctor.
en freecoaster rijd super lekker, hij maakt totaal geen geluid, en deze staat nu van zichzelf al heel strak afgesteld, dus als je je voeten maar beetje naar voren beweegt tewijl je achteruit gaat slaat hij al vast, wat in het begin wel wennen was.
dit is echter wel aan te passen door wat spacers uit de naaf te halen.
verder gaat switchen wel makkelijker, zo is een slider bijvoorbeeld veel makkelijker nu, mij lukt hij al bijna alleen op het draaipunt moet ik telkens mijn voet op de grond zetten.
ben er zkr blij mij, en hij voelt veel steviger en betrouwbaarder aan als mijn vorige wiel.

-
-
- Contacteer:
daar draai je toch gewoon een nieuwe buitenas op (of hoe die dingen ook heten), en ik dnek eigenlijk dat je de verkeerde inbouwlengte had voor jou frame, jou frame staat veel verder naar buiten, of ligt dat aan mij??
maar maakt verder toch niet uit, ik zei niet dat deze stevig is, ik zei dat hij veel steviger aanvoelt als mijn vorige wiel
maar maakt verder toch niet uit, ik zei niet dat deze stevig is, ik zei dat hij veel steviger aanvoelt als mijn vorige wiel

-
- Contacteer:
-
Inbouw voor bmx is 110mm, ik weet wat voor naaf er wel of niet tussen m'n dropouts past
En de "buitenas"(stud) brak af na een feeble, waardoor er dus nog een stuk stud in de binnenas achterbleef..
Ik heb uiteindelijk de "EAS" 3pc as vervangen voor een 1pc solid axle..
Ik raad je aan om dit ook te doen, zeker als je er pegs op wilt gaan zetten..!

En de "buitenas"(stud) brak af na een feeble, waardoor er dus nog een stuk stud in de binnenas achterbleef..
Ik heb uiteindelijk de "EAS" 3pc as vervangen voor een 1pc solid axle..
Ik raad je aan om dit ook te doen, zeker als je er pegs op wilt gaan zetten..!
"Beter bite je liever niet me beats,
Ik kan misschien nie echt rappen maar da's beter dan niets.."
Ik kan misschien nie echt rappen maar da's beter dan niets.."
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
- Jean-Pierre