Props +++
Moderator:Beheerders
heus wel, jij pest mij altijdgwenneman schreef:ehj merijn ... ik ben ook een bmxer en zon grote bek heb k toch niet he![]()
vind die capital echt supervet , kleurencombinatie is echt af !!!
op bmxigans was er een kerel die zo'n animal zadel verkochtmerrybike schreef:heus wel, jij pest mij altijdgwenneman schreef:ehj merijn ... ik ben ook een bmxer en zon grote bek heb k toch niet he![]()
vind die capital echt supervet , kleurencombinatie is echt af !!!![]()
jean, ik zoel een animal zadel... Bandjes wegen weet ik veel, hele ding onder de 11. Vind t niet nodig om te wegen. Alst maar fijn rijd
is al weg, en die wou ik toen kopen maar ben blut.de lachende derde schreef:op bmxigans was er een kerel die zo'n animal zadel verkochtmerrybike schreef:heus wel, jij pest mij altijdgwenneman schreef:ehj merijn ... ik ben ook een bmxer en zon grote bek heb k toch niet he![]()
vind die capital echt supervet , kleurencombinatie is echt af !!!![]()
jean, ik zoel een animal zadel... Bandjes wegen weet ik veel, hele ding onder de 11. Vind t niet nodig om te wegen. Alst maar fijn rijd
http://bmxigan.proboards.com/index.cgi? ... hread=9985
die axel26 gast had er ook nog eentje te koop dacht ik.merrybike schreef:is al weg, en die wou ik toen kopen maar ben blut.de lachende derde schreef:op bmxigans was er een kerel die zo'n animal zadel verkochthttp://bmxigan.proboards.com/index.cgi?board=Cizzash&action=display&thread=9985merrybike schreef:heus wel, jij pest mij altijd![]()
Vertel, daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar haha.thomasmb schreef:Inderdaad en dat vind ik net super er aan , over het rijgedrag kan'k nog veel verder lullen ! :pMathijs- schreef:Kan er niks aan doen maar ik vind het net en chopper/cruiserthomasmb schreef:Reba eruit , Pike erin :
.
Voor street zuigt hij bigtime imo , is niet al té wendbaar op dat vlak.Stillridingbmx schreef:Vertel, daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar haha.thomasmb schreef:Inderdaad en dat vind ik net super er aan , over het rijgedrag kan'k nog veel verder lullen ! :pMathijs- schreef: Kan er niks aan doen maar ik vind het net en chopper/cruiser.
Bekabeling, boven op de toptube.. irritant of hindert het niet ?
hij is eindelijk af? vette bak die capitalmerrybike schreef:Frame: 2011 capital 26" raw/grey with custom dropouts(yay for files, 1cm shorter) and signature. no origal decals as this was a demo/proto frame.
Fork: ID rebate park with adapters to 10mm black
Headset: FSA impact black
Bar: Ns district low, soon to be severed alliance 3.25" black
Stem: fly potencia grey
Crank: SNAFU cranks, rawed. GDH TI spindle and TI bolts. fuck yeah
Pedals: FLY plastic
Chain: KMC 710
Sprocket: Sputnic 25t black
Fr hub: SHADOW raptor female black
Fr rim: NS bikes trailmaster 2011 26" blue
Rr hub: SHADOW raptor LHD male 11t black
Rr rim: NS bikes trailmaster 2011 26" blue