Welke BIKE heb jij ?

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
merrybike

Bericht door merrybike » vr dec 03, 2010 7:46 pm

Stillridingbmx schreef:Merijn, zoek een hobby man. Het spamhoer gehalte is zwaar hoog, dus irritant.
Succes!

Edit : lol @ hierboven.
Edit2 : ... nevermind
als het je niet intresseerd, kijk dan niet. Also, wat een gezei om een plaatje van paint.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr dec 03, 2010 7:48 pm

merrybike schreef:
merrybike schreef:
Steelhead Rider schreef: Waar ben je heen gegaan voor cursus internetheld zijn? Dan kan ik die gasten stompen.
jaloers?
je weet zelf ook dat jij een interneld held bent, in het echt ben jij ook niet zon kk klootzak. Dat je nog eens bij de top5bmx in nederland zit, maakt je een held in RL. Maar een internetheld ben je zeker
Dit bedoel ik, hoe weet je uberhaupt dat ik in reallife geen klootzak ben? Misschien ben ik wel een echte kankerlijer ofzo. Ik ben geen internetheld, ik vind 't alleen kankerlomp wat sommige mensen posten op internet (AKA JIJ), en het is af en toe wel grappig om te zien hoe mensen sommige van m'n opmerkingen heel serieus nemen. Maar ik ga mensen niet expres irriteren omdat ik geen leven heb.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr dec 03, 2010 7:51 pm

Oh ja, naast dat hoor ik ook echt veel dingen van dat je bijna nooit fietst maar alleen je fiets opbouwt en dan weer afbreekt om een duurdere te kopen ofzo, dit is ook iets waar ik écht niet tegen kan.

merrybike

Bericht door merrybike » vr dec 03, 2010 7:59 pm

Steelhead Rider schreef:Oh ja, naast dat hoor ik ook echt veel dingen van dat je bijna nooit fietst maar alleen je fiets opbouwt en dan weer afbreekt om een duurdere te kopen ofzo, dit is ook iets waar ik écht niet tegen kan.
LOL. Ik rijd elk weekend, kan mischien niet zo goed rijden, maar rijd zo vaak als dat ikkan.

Plus dat was een aanname, vn wat ik gezien heb tijdens jams en een paar keer in zutphen. Mischien ben je wel een kaasboer mogool, maar dat lijkt me niet.

merrybike

Bericht door merrybike » vr dec 03, 2010 8:01 pm

Steelhead Rider schreef:
merrybike schreef:
merrybike schreef: jaloers?
je weet zelf ook dat jij een interneld held bent, in het echt ben jij ook niet zon kk klootzak. Dat je nog eens bij de top5bmx in nederland zit, maakt je een held in RL. Maar een internetheld ben je zeker
Dit bedoel ik, hoe weet je uberhaupt dat ik in reallife geen klootzak ben? Misschien ben ik wel een echte kankerlijer ofzo. Ik ben geen internetheld, ik vind 't alleen kankerlomp wat sommige mensen posten op internet (AKA JIJ), en het is af en toe wel grappig om te zien hoe mensen sommige van m'n opmerkingen heel serieus nemen. Maar ik ga mensen niet expres irriteren omdat ik geen leven heb.
degene die lomp is ben jij. Ikheb knkerveel respect voor je sharvan, maar je trekt je echt te veel aan van het internet. Tenminse, zo lijkt het

en waarom irriteer ik mensen? Wtf man. Ik post dus express fotos zodat jullie daar naar vn worden ofzo?

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr dec 03, 2010 8:12 pm

Waarom zou je kankerveel respect voor me hebben? Ik ben niks beters dan elke andere bmxer. Ik trek me heel weinig aan van het internet maar sommige dingen die jij doet slaan gewoon nergens op bijvoorbeeld die neppe advertentie voor je frame (die je nu blijkbaar verwijderd hebt) of bijvoorbeeld dingen van me quoten terwijl je me nog nooit irl gesproken hebt. Verder vraag ik me af hoe je elk weekend fietst als je al een tijdje geen fiets hebt?

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr dec 03, 2010 8:14 pm

Weet je waar de rest zich aan irriteert? Gasten die alleen maar lopen te zeiken!!! Wissel ff telefoonnummers uit en vecht het ff live uit alsjeblieft.....

ON TOPIC PLEAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

En @ Steelhead Rider: Let aub ff een beetje op wat je schrijft. Er zijn genoeg mensen bij wie die ziekte nogal gevoelig ligt

merrybike

Bericht door merrybike » vr dec 03, 2010 8:17 pm

Steelhead Rider schreef:Waarom zou je kankerveel respect voor me hebben? Ik ben niks beters dan elke andere bmxer. Ik trek me heel weinig aan van het internet maar sommige dingen die jij doet slaan gewoon nergens op bijvoorbeeld die neppe advertentie voor je frame (die je nu blijkbaar verwijderd hebt) of bijvoorbeeld dingen van me quoten terwijl je me nog nooit irl gesproken hebt. Verder vraag ik me af hoe je elk weekend fietst als je al een tijdje geen fiets hebt?
als ikeen fiets hebnatuurlijk. Wat quote ik van jou dan? Een beetje humor kan geen kwaad toch? Orgineel wouik kijken wat ik er voor kon krijgen, maarmocht m niet verkopen van ridezone. Sorry dat mijn humor niet zo geweldig is.

Dat respect heb ik voor iedereeen die zo clean wipt en spint.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr dec 03, 2010 8:18 pm

Afbeelding

khardak

Bericht door khardak » vr dec 03, 2010 8:29 pm

deze fiets is fucking mooi!

( ik zou zo graag willen zeggen dat je een poser was, maar ik weet dat je dat dus echt niet bent :whistle: )

@ merry waar is je internet helden attitude heengevlogen dan..
Laatst gewijzigd door khardak op vr dec 03, 2010 8:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

merrybike

Bericht door merrybike » vr dec 03, 2010 8:30 pm

Welk verzet rijd je?

khardak

Bericht door khardak » vr dec 03, 2010 8:39 pm

Afbeelding
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » za dec 04, 2010 3:28 pm

merrybike schreef:
Steelhead Rider schreef:Waarom zou je kankerveel respect voor me hebben? Ik ben niks beters dan elke andere bmxer. Ik trek me heel weinig aan van het Een beetje humor kan geen kwaad toch? Orgineel wouik kijken wat ik er voor kon krijgen, maarmocht m niet verkopen van ridezone. Sorry dat mijn humor niet zo geweldig is.

Welk verzet rijd je?

niet vervelend bedoeld maar waar is je eigenwaarde?

ik snap echt niet dat je zo loopt te bruinwerken bij mensen die duidelijk op je neerkijken..respect moet iemand verdienen en dat gebeurt niet met tailwhips of spins of wat dan ook maar met hoe iemand zich tegen jou en anderen gedraagt.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » za dec 04, 2010 3:31 pm

khardak schreef:Afbeelding

beter haal je de 27e in ieder geval die bar ends en pedalen er weer af
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

merrybike

Bericht door merrybike » za dec 04, 2010 3:32 pm

de G U R U schreef:
merrybike schreef:
Steelhead Rider schreef:Waarom zou je kankerveel respect voor me hebben? Ik ben niks beters dan elke andere bmxer. Ik trek me heel weinig aan van het Een beetje humor kan geen kwaad toch? Orgineel wouik kijken wat ik er voor kon krijgen, maarmocht m niet verkopen van ridezone. Sorry dat mijn humor niet zo geweldig is.

Welk verzet rijd je?

P

ik snap echt niet dat je zo loopt te bruinwerken bij mensen die duidelijk op je neerkijken..respect moet iemand verdienen en dat gebeurt niet met tailwhips of spins of wat dan ook maar met hoe iemand zich tegen jou en anderen gedraagt.
respect voor zijn rijden, niet voor zn persoonlijkheid

Oscarito

Bericht door Oscarito » za dec 04, 2010 4:17 pm

Nami schreef:Heb helaas geen tijd meer om te doen wat ik met mijn bike het liefst doe - en dat ligt ook alleen maar aan mezelf - maar ik ben nog steeds in het bezit van onderstaand apparaat.. oude frame van Sharvan met voornamelijk parts uit '06 en '07..

Afbeelding
is dat een suburban frame?

groen

Bericht door groen » za dec 04, 2010 8:12 pm

Steelhead Rider schreef:Afbeelding
poser!!! met je hippe naaldhaken
Loud, mean, fast & dirty

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » za dec 04, 2010 10:19 pm

de G U R U schreef:
merrybike schreef:

Welk verzet rijd je?

Dat ik me zo tegen jullie gedraag betekent niet dat ik zo tegen iedereen doe hoor. Sowieso moet jij je mond voortaan open doen in real life Mark ipv alles op internet neer te zetten.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » zo dec 05, 2010 10:58 am

groen schreef: poser!!! met je hippe naaldhaken
Inderdaad!!! Ik had het nog niet gezien. Maar misschien moet je daar dan ook ook voor hebben Roy..... :lol:

nut-case

Bericht door nut-case » zo dec 05, 2010 12:59 pm

Steelhead Rider schreef:
de G U R U schreef:
merrybike schreef:

Dat ik me zo tegen jullie gedraag betekent niet dat ik zo tegen iedereen doe hoor. Sowieso moet jij je mond voortaan open doen in real life Mark ipv alles op internet neer te zetten.

kinders toch het is nog wel sinterklaas, jullie moeten wel lief blijven he anders krijgen jullie vanavond geen lekkere chocolade letter
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

groen

Bericht door groen » zo dec 05, 2010 2:30 pm

sherlock schreef:
Inderdaad!!! Ik had het nog niet gezien. Maar misschien moet je daar dan ook ook voor hebben Roy..... :lol:
haha klopt.... naast het fietsen heb ik misschien wel andere hobby's.... als er niet gefietst kan worden in het weekend ;)
Loud, mean, fast & dirty

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » zo dec 05, 2010 3:16 pm

groen schreef:
sherlock schreef:
haha klopt.... naast het fietsen heb ik misschien wel andere hobby's.... als er niet gefietst kan worden in het weekend ;)
Ik ook...maar het is je al opgevallen op die foto dus..

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo dec 05, 2010 5:14 pm

Afbeelding

Laten we het op een pump track bike houden

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » zo dec 05, 2010 5:16 pm

groen schreef:
sherlock schreef:

Afbeelding

???? :lol:

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » zo dec 05, 2010 5:23 pm

vanwaar heb je die trek ;o
ride and have fun

Plaats reactie