Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
- redoutterider
bij eastern is er toch ook zo'n gat in de seattube

ze zouden toch geen frames verkopen die het niet langer volhouden dan paar maanden..

ze zouden toch geen frames verkopen die het niet langer volhouden dan paar maanden..
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
Combee schreef:Redelijk sterk, maar die wegen ook geen anderhalve kilo.. maar die breken ook blijkbaar,BiKeRbOi schreef:Combee schreef:Nee idd, die eastern frames gaan zeker wel een halfjaar mee als je rustig aan doet
ik hoor sarcasme?![]()
weet wel dat die Black Bettys van hun wel sterk zijn
ja ALLES breekt, het is gewoon eeen kwestie van tijd
en er zijn er nog maar 2 die de Black Betty hebben gebroken, me teammate Anton Wängberg, en Kevin Scherp. Allebei pro riders en het heeft bij allebei van hun ongeveer 1,5 jaar geduurd voordat ze em hebben gebroken (en die gasten rijden beter dan wie dan ook, Anton bijvoorbeeld doet bunnyhop truckdrivers, dikke 360whips, double barspins, en heeft bijna zijn double tailwhips)
Als een frame dan 1,5 jaar lang mee gaat is dat lang

BiKeRbOi schreef:Deze is idd van scherp volgens mij.. Meeste frames breken gewoon na een tijd idd.Combee schreef:Redelijk sterk, maar die wegen ook geen anderhalve kilo.. maar die breken ook blijkbaar,BiKeRbOi schreef:
ik hoor sarcasme?![]()
weet wel dat die Black Bettys van hun wel sterk zijn
Snip
ja ALLES breekt, het is gewoon eeen kwestie van tijd
en er zijn er nog maar 2 die de Black Betty hebben gebroken, me teammate Anton Wängberg, en Kevin Scherp. Allebei pro riders en het heeft bij allebei van hun ongeveer 1,5 jaar geduurd voordat ze em hebben gebroken (en die gasten rijden beter dan wie dan ook, Anton bijvoorbeeld doet bunnyhop truckdrivers, dikke 360whips, double barspins, en heeft bijna zijn double tailwhips)
Als een frame dan 1,5 jaar lang mee gaat is dat lang
Zijn echt maar een paar frames die bijna nooit breken, Tonic's, mobs, duncans.. voor de rest zal ik er niet veel vergeten denk ik.. Guru?
bunnyhop truckdriver trouwens? Dat wil ik wel eens zien haha
btw, voor de mensen die denken dat blkmrkt niet breekt, check www.plussizebmx.com 

Wow geak, die heeft het wel erg bont gemaakt zo te zienBiKeRbOi schreef:btw, voor de mensen die denken dat blkmrkt niet breekt, check www.plussizebmx.com

- driezzz_dirter
maar het breekt, btw coole site!Combee schreef:Wow geak, die heeft het wel erg bont gemaakt zo te zienBiKeRbOi schreef:btw, voor de mensen die denken dat blkmrkt niet breekt, check www.plussizebmx.comMaar tis wel een hele ouwe riot!
ride and have fun
- driezzz_dirter
- redoutterider
- driezzz_dirter
- de G U R U
- Contacteer:
simple bikes frames schijnen ook een hoop uit te kunnen houden.Combee schreef: Zijn echt maar een paar frames die bijna nooit breken, Tonic's, mobs, duncans.. voor de rest zal ik er niet veel vergeten denk ik.. Guru?
haha
en haal black market maar van dat lijstje af want mr. bIkErB0i heeft ergens één riot gezien die gescheurd is...
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
de G U R U schreef:simple bikes frames schijnen ook een hoop uit te kunnen houden.Combee schreef: Zijn echt maar een paar frames die bijna nooit breken, Tonic's, mobs, duncans.. voor de rest zal ik er niet veel vergeten denk ik.. Guru?
haha
en haal black market maar van dat lijstje af want mr. bIkErB0i heeft ergens één riot gezien die gescheurd is...
LOL! (damn zit te veel op amerikaanse forums

- de G U R U
- Contacteer:
weet ik.BiKeRbOi schreef:de G U R U schreef:simple bikes frames schijnen ook een hoop uit te kunnen houden.Combee schreef: Zijn echt maar een paar frames die bijna nooit breken, Tonic's, mobs, duncans.. voor de rest zal ik er niet veel vergeten denk ik.. Guru?
haha
LOL! (damn zit te veel op amerikaanse forums) je kent mij wel en je weet ook dat ik weet dat als een frame kapot gaat het niet betekent dat ie per sé slap is
welke forums volg je dan?
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,